Pátek – oslava
Ráno jsem se nachystala a vyrazila do práce. Dnes mám překládat jednu tiskovku, takže se nebudu nudit. Jeniffer mě s Brunem vyzvednou v práci a nachystám se u ní. Za to Maddie vyzvedne Jossie a dovede na tu její oslavu.
,,Ahoj Kate.‘‘ usmála se na mě Jane, když jsem procházela kolem jejího stolu.
,,Ahoj Jane, nějaké vzkazy?‘‘ zeptala jsem se s úsměvem a přehrabávala poštu, kterou jsem dostala na recepci.
,,Ne, dnes je ještě klid.‘‘ ujistila mě, tak jsem se tedy zavřela do své prosklené kanceláře. Věci jsem hodila na židli u stolu a šla si udělat kafe.
Pak jsem se dala do překládání nějakých dat a byla spokojená. Nikdo mě nerušil, hrála mi tu moje oblíbená hudba, tak co víc si přát?
,,Kate je tu tvoje kamarádka Jeniffer.‘‘ nakoukla ke mně Jane, když jsem se vrátila z tiskovky.
,,Pust ji sem.‘‘ řekla jsem jen a rovnala si věci na stole. Udělala jsem si tu dnes celkem nepořádek.
,,Aloha sestro. Můžeme jít?‘‘ nakráčela ke mně Janiffer, tak jsem se usmála.
,,Určitě. Už se nemůžu dočkat.‘‘ popadla jsem svoji kabelku se sáčkem a šla za ní ke dveřím.
,,Bruno čeká dole v autě. U nás se převlékneme a ještě trochu popijeme, než vyrazíme. Maddie psala, že počkají před klubem.‘‘
,,To zní skvěle, to beru.‘‘ usmála jsem se a vyšli akorát před budovu. Bruno už na mě mával z auta. Tak jsem ho pozdravila, jen co jsem si sedla do auta a dali jsme se do řeči. U nich doma jsme se dali do příprav na večer a Bruno z nás měl srandu. Pořád se nám tam pletl a dostával záchvaty smíchu, jenom proto, že jsme se s Jeniffer peskovali, jak se co má udělat a co dřív. Prostě naše typické přípravy na párty.
,,Já si snad přinesu od Philla kameru a natočím vás. Bude se to dobře prodávat.‘‘ pronesl pobaveně ve dveřích od jejich ložnice, tak jsme se na něj s Jeniffer otočili.
,,Víš, co tě čeká, jestli to uděláš?‘‘ zeptala jsem se a při tom mhouřila oči.
,,Lásko? Ty nemáš nic jiného na práci, než nás pozorovat?‘‘ zeptala se ho Jeniffer a on vycenil své krásné bílé zuby v úsměvu.
,,Něco se určitě najde.‘‘
,,To bych ti radila.‘‘ ušklíbla jsem se a šla si smýt masku z obličeje. Když jsem si ji splachovala, tak jsem slyšela jak se Jeniffer směje s Brunem. Pořád se cukrují, že mi s tím někdy lezou na nervy. Ale taky tak trošku závidím, protože já jsem na kluky nikdy neměla moc štěstí a zrovna s nikým nechodím.
,,Kate, mákni, nestíháme jinak.‘‘ zavolala na mě, tak jsem šla za ní a doupravili jsme se, jak bylo potřeba. Všechno jsme stíhali na čas. Hotové jsme se postavily před zrcadlo a shlédli svůj výtvor.
,,Odvedli jsme skvělou práci.‘‘ řekla jsem a usmála se na ni.
,,Jako vždy. Jinak to ani totiž neumíme.‘‘ usmála se Jeniffer a já taky.
,,Jste kočky holky, ale musíte vyrazit. Máte na čase.‘‘ upozornil nás Bruno, tak jsme si vzali sáčka, obuli boty a dali se na odchod.
Před smluveným klubem jsme byli přesně na čas, ale Maddie s Joo nikde. Dovnitř chodilo celkem dost lidí a taky se tu táhla jedna velká fronta.
ČTEŠ
Překladatelka
General FictionMladá dívka zahalená prací, aniž by měla čas na osobní život dostane pracovní nabídku, která se jen tak neodmítá. Jde o pozici překládající mluvčí jedné velmi známé hudební skupiny. K jejímu překvapení postupně zjistí, že našla svoji lásku a opravdo...