Ráno jsem se snažila dát do kupy, ale moc mi to nešlo. Vypadala jsem děsně s kruhy pod očima. Nakonec jsem to vzdala a šla dolů na snídani. Tam už všichni seděli u stolu a žhavě diskutovali. Celkem mě to překvapilo, protože kluci chodili vždycky na snídani po mně.
,,Dobré ráno Kate, jak ses vyspala?'' zajímal se Kevin a usmíval se jako sluníčko.
,,Celkem to šlo.'' zalhala jsem a posadila se vedle Nicka, jenže hned z druhé strany jsem měla Jasona. Jenom co jsem se posadila, tak mi oba položili ruku na stehno pod stolem. Proto jsem nenápadně zajela rukou pod stůl a tu Jasonovu ruku odstrčila a hodila po něm zlověstný pohled. On se ale pobaveně ušklíbl a dal ji na stůl. Za to Nicka jsem se chytla za ruku a pevně ji sevřela a věnovala jsem mu krásný úsměv. Joe s Kevinem nás sledovali a culili se.
,,Co je dnes v plánu?'' zajímala jsem se a dala si sousto rohlíku.
,,Dnes je volno. Takže se jde do města.'' řekl nadšeně Nick.
,,A hlavně jdeme omrknout koloseum.'' dodal Joe. Musela jsem se usmát, protože jsem se nemohla dočkat, až budu odpoledne s Nickem. Jejich táta určitě nepůjde, jak ho znám. Stále něco zařizuje. A tím lépe pro mě. Jinak bychom se s Nickem nemohli tulit. J
Po snídani jsem si zašla zaplavat do bazénu, který měli v hotelu. Taky jsem si zalezla do sauny a pak jsem šla na oběd. Bylo fajn, udělat si chvilku pro sebe. Nakonec jsem se na pokoji oblékla do něčeho lehkého, protože venku bylo vedro. Vzala jsem si bílou letní sukni a k tomu světle žluté tílko. Vlasy jsem si dala do culíku. Nasadila jsem na oči svoje velké sluneční brýle a otevřela dveře, že už půjdu. Jenže tam stál Jason se zdviženou rukou.
Jenom jsem nazvedla své obočí a pak ho obešla. Nechtěla jsem s ním mluvit, tak jsem mu to dávala jasně najevo, ale byl neoblomný.
,,Kate, vím, proč se zlobíš a nezměním to, ale dovol mi ti ukázat tu dobrou stránku. Vždyť jsi mě milovala.'' šel vedle mě a držel klidný tón.
,,Ano! Říkáš to dobře, milovala, ale teď už ne. Tak se už nesnaž. Mám přítele, který mě miluje a nikdy by mi neudělal, to co ty.'' řekla jsem rázně a ani se na něj nepodívala.
,,Kdo je to?''
,,Nestarej se.'' odpálkovala jsem ho a akorát došla do haly. Nick se celý rozzářil, jak mě uviděl a šel mi naproti.
,,Kate, sluší ti to.'' usmál se na mě a políbil mě.
,,Tobě taky.'' úsměv jsem opětovala a všimla si výrazu Jasona. Se divím, že mu pusa nevypadla z pantů.
,,Hele hrdličky, vyrážíme.'' zvolali Kevin s Joem, tak jsme tedy vyšli. Celé odpoledne bylo dokonalé. Kluci dokonce i fotili a udělali dost krásných fotek. Jak říkám. Minuli se povoláním. J Ba ne, ale jako fotografové by se zaručeně taky uživili. Jenom mě rozčiloval Jason. Vždycky se nějak snažil na mě dorážet, ale Nick mu to vždycky nějak překazil. Pak už to bylo fajn, přestal se snažit, jenže ne na dlouho.
Stavili jsme se v jednom obchodě s oblečením, kde si kluci zkoušeli trička. Já jsem seděla na sedačce a vždycky jim to schvalovala a Jason vedle mě.
,,Tenhle vztah nemá budoucnost.'' řekl jen tak Jason. Věděla jsem až moc dobře, kam tím míří.
,,Tím si nebuď tak jistý.''
,,Jsem. Protože ty stejně neodoláš mému šarmu.'' přisunul se blíž a rukou mi přejel po stehně.
,,Přestaň!'' napomenula jsem ho a ruku mu dala pryč.
ČTEŠ
Překladatelka
General FictionMladá dívka zahalená prací, aniž by měla čas na osobní život dostane pracovní nabídku, která se jen tak neodmítá. Jde o pozici překládající mluvčí jedné velmi známé hudební skupiny. K jejímu překvapení postupně zjistí, že našla svoji lásku a opravdo...