Jen taková menší vsuvka, tuhle povídku jsem napsala před pár lety pro moji jednu z nejlepších kamarádek, která v té době zbožňovala Nicka Jonase. :)
O měsíc později — Švýcarsko
Už je to celkem dlouhá doba, co Maddie měla svůj koncert, který jsme si náramně užili. Abych řekla pravdu. Celkem mě to s kluky sblížilo. Obzvláště s Nickem. Kevin s Joem si ze mě dál dělali srandu, ale Nick ne. Tedy občas taky, ale decentně.
,,Postřeh!'' zvolal Kevin, tak jsem rychle chytila krabičku s jahodami. Ten kluk mě pořád nějak zkouší.
,,Skvělej postřeh, fakt jsi dobrá. Budu na tebe muset vymyslet něco jiného.'' dumal a při tom si držel bradu.
,,Vůbec se nesnaž Kevine, stejně na nic nepřijdeš, na to je tvůj mozek až moc malej.'' rýpla jsem si a strčila do pusy jahodu. Propalovala jsem ho při tom pohledem a on se nakonec zákeřně usmál.
,,No to ještě uvidíme.'' řekl mi a odešel z místnosti.
,,Vy dva si nedáte pokoj a nedáte.'' pronesl pobaveně Joe, který seděl v křesle a četl si jejich poslední rozhovor. Na to jsem mu nic neřekla a jen se uchechtla. Nick něco hledal v ledničce, tak jsem mu nevěnovala takovou pozornost.
,,Ty jahody by byly lepší se šampaňském.'' podotkl Joe a tak jsem upřela pohled na něj.
,,To je fakt, ale žádné tu nevidím.'' jahody jsem odložila vedle sebe a sundala si své boty na podpatku. Dnes byl náročný den. Takže jsem se uvelebila v půlce pokoje na takovém stupínku na zemi. Dál jsem nebyla schopná dojít.
,,Ty se jednou zničíš. Jak vy ženský můžete nosit podpatky.'' divil se a kroutil nade mnou hlavou.
,,No co, pro krásu se musí něco vytrpět a navíc, vy chlapy byste nevydrželi, to co vydržíme my. Tak proto.'' vzala jsem si další jahodu a nacpala si ji do pusy. Joe se jenom usmíval, věděl, že mám pravdu, takže neměl slov... J
,,Hele co jsem našel.'' zaradoval se Nick a držel v ruce flašku šampaňského.
,,Hm, skvělé.'' usmála jsem se a sledovala ho, jak vyndává sklenky.
,,No, nic, já si musím ještě něco zařídit. Moc se neopijte.'' rýpnul si Joe a zmizel na chodbě za dveřmi.
,,Tak, na co si připijeme?'' usmíval se na mě Nick s již připraveným sektem. Divila jsem se, jak to připravil rychle. Ale musela jsem se usmívat, byl roztomilý.
,,Já nevím. Co na tohle turné.''
,,A co na tebe?'' posadil se vedle mě a trochu se ke mně naklonil. Byl tak blízko, že se mi rozbušilo srdce o sto šest a z nohou jsem měla rosol...aspoň že jsem seděla.
,,Já za čas z vašeho života zmizím. Radši na tohle turné, aby se vydařilo.''
,,Dobře.'' usmál se ještě víc a tak jsme si ťukli. Upili jsme trochu sektu a dali sklenky stranou. Já jsem vzala jahody a dala se opět do nich.
,,Chceš taky?'' zeptala jsem se laškovně a on mě doslova hltal pohledem.
,,Samozřejmě.''
,,Dobře.'' souhlasila jsem a vzala jednu velkou jahodu. Přiblížila jsem se k jeho ústům a čekala, až se do ní zakousne. Nick to udělal během chvilky a při tom se díval pořád na mě.
,,Jsou výborné.'' zamručel a přivřel oči. Já jsem ho jenom fascinovaně sledovala se zatajeným dechem. Nick mi vzal jahody z rukou a vyndal tu nejhezčí. Pak upřel zrak na mě a dával mi kousnout jahody. Vůbec jsem neváhala a zakousla se do ní. Na chvilinku jsem zavřela oči a vychutnávala si její dokonalou chuť a přítomnost Nicka. Cítila jsem jeho omamnou vůni kolínské, kterou jsem tolik zbožňovala. Po chvilce jsem oči zase otevřela a spatřila Nicka, jak si mě zaujatě měří pohledem. Lépe řečeno, díval se na mé rty a pak mě do očí. Instinktivně jsem se k němu začala naklánět a on ke mně. Cítila jsem teplo, vyzařující z jeho pokožky a jeho sladký dech na rtech. Když už jsme od sebe byli jen milimetr, tak se rozrazily dveře a my od sebe uskočili a popadli sklenku do rukou.
ČTEŠ
Překladatelka
General FictionMladá dívka zahalená prací, aniž by měla čas na osobní život dostane pracovní nabídku, která se jen tak neodmítá. Jde o pozici překládající mluvčí jedné velmi známé hudební skupiny. K jejímu překvapení postupně zjistí, že našla svoji lásku a opravdo...