Trošku jsem neodhadla, kdy se příběh blíží ke konci, takže poslední kapitolka, je velmi krátká. :D
,,Ahoj.'' pozdravila jsem kluky, když jsem otevřela dveře pokoje. Holky se na mě usmály a Joe celý zářil. Za to Nick se tvářil nejistě.
,,Kate, konečně ses přišla na nás podívat.'' řekl nadšeně Joe.
,,Už jsem tu byla, ale pak jsem...'' ani jsem to nedořekla a místo toho to řekla za mě Joo.
,,Pak omdlela. Bylo toho na ní moc a měli jí tu na pozorování a vy jste nesměli nic vědět, abyste se zbytečně nerozrušovali. Jinak bychom vám to řekli.'' vysvětlila jim a oni se trochu zamračili.
,,Co malý?'' zeptal se Nick starostlivě.
,,Je v pořádku.''
,,To je fajn. Hlavně že jste OBA v pořádku.'' zdůraznil Joe a Nick se na něj zamračil.
,,Holky, můžete nás tu nechat chvilku o samotě?'' zeptala jsem se holek a ony tedy šly na chodbu.
,,No hele taky bych šel, ale jaksi nemůžu, takže vám budu dělat křena. A aspoň o nic nepřijdu.'' řekl mi pobaveně Joe.
,,Joe, to je jasné, že u ničeho nesmíš chybět.'' usmála jsem se na něj a on vykouzlil svůj dokonalý úsměv a mrknul na mě.
,,Jste opravdu v pořádku?'' zeptal se mě Nick, když jsem si sedla na židli u jeho postele.
,,Jistě. Ale mluvila jsem s vaším tátou.''
,,Vůbec neber vážně, co ti říkal...'' začali oba dva, tak jsem jim řekla, ať mě nechají domluvit, tak teda ztichli.
,,Mluvila jsem s ním před chvilkou a říkal mi, abych ti dala šanci. Tvrdil mi, že kdyby věděl dřív, že čekám tvoje dítě, tak mě nenutí se od tebe držet dál. Taky přiznal, že se mýlil. A to díky tomu, že si mu všechno vyčítal.''
,,Tohle ti opravdu řekl?'' zeptal se udiveně, tak jsem kývla. Nick se posadil výš na posteli a pak mě vzal za ruku.
,,Asi bych se ti měl omluvit. Dnes jsem na tebe byl hrubý a mrzí mě to.''
,,Neomlouvej se. Měla jsem ti říct, že jsem těhotná.''
,,Probůh lidi, tak se konečně vymáčknete, dejte si pusu a je vše ok, ne?'' ozval se najednou Kevin, tak jsme se podívali ke dveřím. Joe dostal z něho záchvat smíchu, ale snažil se krotit, protože ho to dost bolelo a skuhral při tom.
,,Kevine já tě zabiju!'' vřísknul na něj Nick a hodil po něm polštář, který bez problému Kevin chytil.
,,Ale no tak bráško, tak se hned nečerti. Za to nemůžu, že vám to tak trvá.'' smál se na celé kolo a to už jsem se neudržela a smála se taky.
,,Seš děsnej, fakt.'' smál se už taky Nick a to tam přišly i holky, které si to nechtěly nechat ujít.
,,Pojď sem.'' naznačil mi po chvilce Nick, abych se posadila k němu, tak jsem tak udělala. On se posadil úplně do sedu a pak mě políbil.
,,Miluju tě.'' pošeptal mi a opřel své čelo o mé.
,,I já tebe.'' usmála jsem se a objala ho. Holky s Kevinem a Joem začali tleskat a výskat. Ale Kevin si poznámku neodpustil.
,,Že vám to ale trvalo.'' pronesl a hned na to na něj letěly dva polštáře...od Nicka, ale i od Joa. J
KONEC
ČTEŠ
Překladatelka
General FictionMladá dívka zahalená prací, aniž by měla čas na osobní život dostane pracovní nabídku, která se jen tak neodmítá. Jde o pozici překládající mluvčí jedné velmi známé hudební skupiny. K jejímu překvapení postupně zjistí, že našla svoji lásku a opravdo...