Z pohledu Maddie
Vyšla jsem z kanceláře Kate a hned si dala mobil k uchu. Ani jsem dlouho nemusela čekat a můj manažer mi to zvedl.
,,Tak co potřebuješ kotě?'' ozval se vesele do telefonu.
,,Ricky, potřebuju, abys mi sehnal číslo na Joa Jonase. Je to důležité.''
,,A do kdy?''
,,Hned!'' řekla jsem naléhavě a vyběhla ze dveří budovy, ale do někoho jsem vrazila.
,,Omlouvám se.'' řekla jsem hned a vzhlédla nahoru.
,,Joe! Ty mi jdeš akorát do rány. Musíme si promluvit.'' řekla jsem hned.
,,Ricku, nic nehledej! Pa.'' řekla jsem do mobilu a zavěsila.
,,Já? A o čem chceš mluvit? Akorát jsem šel za Kate.''
,,Tak právě o ní chci mluvit, už mi řeka tu žhavou novinku. Neprobereme to třeba u kafe nebo něčeho, tohle bude na dlouho. Pokud ti tedy nevadí, že si tě vypůjčím.''
,,No já mám čas, tak si mě vypůjčit můžeš.'' řekl pobaveně a tak jsem se usmála.
,,No jo, brzy si zvykneš, že jsem tak trochu střelená. Pojď.'' řekla jsem pobaveně a odtáhla ho kousek od budovy, do jedné malé kavárny.
Posadili jsme se ke stolu pro dva a nechali si přinést kávu. Pak jsem spustila na něj svůj proslov.
,,Joe, je mi vážně blbý, že jsem tě takhle unesla, ale podle toho, jak Kate mluvila o tom, že to Nickovi řekne, tak se obávám, že ne. Na to ji znám až moc dobře. Bude lepší, když jí dáme příležitosti k tomu, aby mu to řekla.''
,,Vždyť ale slíbila, že mu to řekne, co nejdřív.''
,,Chtěla, abys dal pokoj.'' řekla jsem a on se zašklebil.
,,Bohužel je to tak Joe. Ona radši zalže, aby měla klid. Proto jsem myslela, že bys mohl zítra Nicka vzít na jednu naší párty. Kate tam jde totiž se mnou.''
,,No vzít ho tam můžu určitě, ale nevím, jestli bude chtít. Pořád se s tím rozchodem nesrovnal.''
,,A kdo říká, že bude vědět, kdo všechno tam je?'' optám se ho a vidím, jak se mu mění výraz v obličeji.
,,Fajn. Tak mi napiš adresu, kde to je a dovedu ho tam. Aspoň si budou moct promluvit.'' zazubí se a já mu už píšu adresu.
,,Díky Joe. Sama bych ji k tomu nepřesvědčila.'' řeknu a podávám mu papírek.
,,Rád pomůžu, jde přeci o bráchu.'' usměje se a pak si ještě chvilku povídáme. Dořešili jsme menší detaily a pak se každý vydali domů.
Z pohledu Kate
Druhý den byl na pohodu. V práci jsem měla málo práce a Damon mě pustil domů dřív s tím, abych odpočívala. To ale netuší, že každou chvilku mě tu vyzvedne Maddie. Ale tak celkem jsem se i těšila, alespoň se opět trošku odreaguju. Vyndala jsem ze skříně jednoduché společenské šaty přímo na tělo a oblékla si je. Jsou tmavě modré a hodí se právě i na párty a někam do lepší společnosti. Vypadala jsem skvěle. Proto jsem se pro sebe usmála a ohlédla pořádně do zrcadla. Když jsem se ale viděla z boku, tak jsem si povzdychla. Už se mi pomalu ale jistě, začínalo rýsovat bříško. Sice není poznat, že jsem těhotná, ale je poznat to, jak jsem přibrala. Joe měl pravdu...už se nedivím, že to na mě poznal, že jsem přibrala a k tomu to moje přecpávání.
ČTEŠ
Překladatelka
Fiksi UmumMladá dívka zahalená prací, aniž by měla čas na osobní život dostane pracovní nabídku, která se jen tak neodmítá. Jde o pozici překládající mluvčí jedné velmi známé hudební skupiny. K jejímu překvapení postupně zjistí, že našla svoji lásku a opravdo...