✯𝚝𝚞𝚍𝚘𝚚𝚞𝚎 4✯

430 25 8
                                    

𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:

꧁𝚞𝚗 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚎𝚘 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚎 3꧂


ᴄᴏᴍᴏ ʏᴀ sᴀʙʀᴀɴ, ʟᴀs ᴅᴏs ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀs ғᴀᴍɪʟɪᴀs ᴀɴᴅᴀʙᴀɴ ᴅᴇ ᴄᴀʀᴄᴀᴊᴀᴅᴀs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴏᴍᴀʙᴀɴ sᴜs ʜᴇʟᴀᴅᴏs.

-- ᴇs ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴡᴇᴏɴ ᴍᴇ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ᴄᴏǫᴜᴇᴛᴇᴀʀ --sᴇ ǫᴜᴇᴊᴏ ʟɪɴᴅᴀ, ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ sᴇɢᴜɪᴀ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴢᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴀ.

-- ESE TARADO NO PARABA! ᴅᴇᴄɪᴀ "ᴀʏ~ ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏ, ᴄɪᴛᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴏᴛʀᴏ"  ᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴇʀᴅᴀ ᴛᴇɴɪᴀ! --ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏ ɪᴍɪᴛᴀʙᴀ ᴘᴏɴɪᴀ ᴠᴏᴢ ᴄʜɪʟʟᴏɴᴀ, ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ sɪɴ ᴅᴀʀsᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴍᴏʀᴅɪᴏ ᴇʟ ʜᴇʟᴀᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴜɴ ᴄʜɪʟʟɪᴅᴏ ʏ sᴏʟᴛᴀʀ ᴇʟ ʜᴇʟᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴀʏᴇʀᴀ ᴀʟ sᴜᴇʟᴏ.

ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴍɪʀᴏ ᴇʟ ʜᴇʟᴀᴅᴏ ᴇɴ sᴜᴇʟᴏ, sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ sᴏʟᴏ sᴇ ʟʟᴇᴠᴏ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴀ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀɢᴜᴀɴᴛᴀʀsᴇ ʟᴀ ʀɪsᴀ.

-- sɪ sᴇ ʀɪᴇɴ ɴᴏ ᴠᴜᴇʟᴠᴇɴ ᴀ ᴠᴇʀ ᴇʟ sᴏʟ ᴇɴ SIGLOS ʜɪᴊᴏs ᴅᴇ ᴘᴜᴛᴀ --ᴀᴍᴇɴᴀᴢᴏ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴀᴄᴀʙᴀ ᴜɴᴀ sᴇʀᴠɪʟʟᴇᴛᴀ ʏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʙᴀ ᴅᴇʟ ʜᴇʟᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴀ ʟʟᴇᴠᴀɴᴅᴏʟᴀ ᴀ ᴜɴ ʙᴏᴛᴇ ᴅᴇ ʙᴀsᴜʀᴀ.

Lɪɴᴅᴀ sᴏʟᴏ ʀɪᴏ ᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴛᴜʟɪᴏ sᴏʟᴏ sᴜsᴘɪʀᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ʀɪsᴀ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀᴅᴀ.

-- BIEN! ʀɪᴀɴsᴇ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ sᴇ ʟᴇs ᴄᴀɪɢᴀ sᴜ ʜᴇʟᴀᴅᴏ ʏᴏ sᴇʀᴇ ǫᴜɪᴇɴ ʀɪᴀ! --sᴇ ǫᴜᴇᴊᴏ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀ sᴜ ʟᴜɢᴀʀ.

-- ʏᴀ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ, ɴᴏ sᴇᴀs ᴄʜɪʟʟᴏɴᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴇ ᴛᴀʀᴀᴅᴏ --ʟᴇ ʜᴀʙʟᴏ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ sᴇɴ̃ᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴏsᴛᴀᴅᴏs, ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ʀᴏᴅᴏ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ.

Tᴜʟɪᴏ ʟᴏ ᴍɪʀᴏ ᴏғᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ ʟᴏ ᴏʟᴠɪᴅᴏ ᴇɴ sᴇɢᴜɴᴅᴏs.

ʜᴜʙᴏ ᴜɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴏs ᴄᴜᴀᴛʀᴏ, ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ʟɪɴᴅᴀ sᴇ ʟᴇ ᴏᴄᴜʀʀɪᴏ ᴀʟɢᴏ.

-- ᴏɪɢᴀɴ, sᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴀɴ ᴅᴇʟ ᴊᴜᴇɢᴏ ǫᴜᴇ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ɴᴏs ᴇɴsᴇɴ̃ᴏ? --ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ʟɪɴᴅᴀ ᴅᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴜɴ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ᴄᴏᴅᴀᴢᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ.

-- ᴄᴜᴀʟ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs? --ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴇʟ ᴄʜɪᴍᴘᴀɴᴄᴇ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏ, ᴇsᴛᴇ ʏᴀ ᴀᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴀᴄᴀʙᴀʀsᴇ sᴜ ʜᴇʟᴀᴅᴏ.

-- 1 2 3, ᴄɪɢᴀʀʀɪʟʟᴏ 43.. Lᴀ ᴍᴀɴᴄʜᴀ.. --ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ɴᴏᴍʙʀᴀʀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴀᴠᴇʀ sɪ ʟᴇ ᴀᴛɪɴᴀʙᴀ ᴀ ᴀʟɢᴜɴᴏ.

𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADODonde viven las historias. Descúbrelo ahora