BAB 4 (More to introduction about ✨BALA✨)

221 42 4
                                    

"HOLAAA!!! WHAT ARE DOING TO HER MEN!?? WHY SHE'S CRYING? ARE YOU TRYING TO RAPE HER!??" Salah seorang dari mereka menyoal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"HOLAAA!!! WHAT ARE DOING TO HER MEN!?? WHY SHE'S CRYING? ARE YOU TRYING TO RAPE HER!??" Salah seorang dari mereka menyoal. Terkejut dengan apa yang mereka nampak. Iman sedang memegang dagu Misya.

Bukk!

Beg Iman tepat terkena pada pipi Grey. Grey merupakan headhunter kedua dalam Black Devil DeZhove. Dia juga merupakan antara sahabat sehingga ke syurga yang Iman ada. Ehh jap...membunuh? Syurga? Tidak mengapa...walaupun dosa setinggi gunung Everest, tetapi setiap manusia yang memiliki iman di dada walau sebesar zarah juga akan merasai nikmat indahnya Syurga.

PAP!

Satu lagi tamparan pula dihadiahkan oleh Hariez kepada belakang leher Grey. Double kill!

Hariez Ryan atau lebih gemar dipanggil Ray di dalam dunia mafia. Hariez merupakan spy atau dalam bahasa melayu dipanggil perisik kumpulan Black Devil DeZhove. Seorang yang dingin. Perangainya lebih kurang seperti Iman.

"Heyyoooo! Misya dah makan?" Soal Fariez Ian. Adik kembar seiras kepada Hariez Ryan.

Fariez Ian sangat berbeza dengan kembarnya. Sikap yang lebih selamba. Dia merupakan fighter yang handal tetapi selamba. Lelaki yang paling pantang makanannya dicuri atau diganggu. Lebih tertarik kepada makanan daripada musuh dan jika sedang berperang dia ternampak makanan, pistol akan disimpan terlebih dahulu. Manja? Absolutely yes! Cute? Of course. Tetapi masih single.

"Kau nak mati ke sibuk tanya pasal girlfriend orang?" Soal Grey.

"Hah?! Dia girlfriend siapa? Alaa baru nak tackle budak Korea ni." Soal Ian hairan. Di hujung ayatnnya dia mengeluh palsu.

"Ishh dia kan girlfriend Iman! Lupa lah tu. Sweet kan diorang tadi? Ehhh kejap, Iman tak cakap lagi kenapa Misya nangis. Nama je Iman tapi tak kuat Iman! Aku bagi tahu mama kau dah tak hormat perempuan." Ujar Grey lalu terus berlalu keluar dari bilik itu. Muka Misya sudah berona merah apabila Grey mengatakan bahawa dia adalah girlfreind kepada crushnya sendiri. Siapa je tak kembang kepala oi kalau kena ship dengan crush sendiri!

"UUU BAU - BAU NASI MINYAK TANAH!" Jerit Ian pula. Memang hospital tu atuk dia punya, jadi tiada ada masalah jika dia mahu buat seperti grandfather dia punya sekalipun.

"Iman..." Bisik Misya memanggil kawannya. Iman yang menyedari itu tahu bahawa Misya tidak selesa apabila diusik seperti itu.

Sifatnya yang pemalu dan memang tidak bergaul dengan lelaki lain kecuali Dato Ehsan, Falique Gabriel dan Daniel Hazany. Dia bergaul dengan Falique dan Daniel tetapi dia tidak rapat seperti mana dia rapat dengan Iman.

"Stop it Fariez Ian! Don't make noise. Get out form this ward." Kata Falique dingin. Ian mengeluh kecil lalu terus keluar dari wad itu.

"Bye Mrs Iman Darwish to - be!" Sempat dia menjerit sekali lagi sebelum berlari keluar dari wad itu.

Mrs. Iman Darwish (Lekluu, aku focus study bye:)Where stories live. Discover now