BAB 22

58 14 0
                                    

"Suspect status detemined

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Suspect status detemined."

"CCTV system hacked."

"Trap coordinate, perfect."

"In three...two....one...ATTACK!"

BANG! BANG! BANG! BANG! BANG! BANG!

Tembakan berpadu - padu dilepaskan dari atas bangunan usang itu oleh Hariez. Sekelip mata, semua konco Grey Horses sudah terbaring kaku bersama darah yang mengalir keluar dari kepala.

"Exterior sorrounding area, clear."

"Hacker, check CCTV berdekatan tebusan."

"Order accepted."

"Fighters get ready..."

"MOVE!"

Serentak, semua ahli Black Devil DeZhove menyerbu masuk ke dalam bangunan terbengkalai yang sudah menjadi markas ahli musuh mereka itu. Tembakan tidak henti dilepaskan.

"Lepaskan nenek dan anak - anak aku." Penuh benci pandangan Iman pada lelaki yang berada di hadapannya tika itu.

Di belakangnya, rakannya yang lain masih sibuk berlawan dengan semua anak buah Grey Horses.

"Sorry? Siapa nenek dan anak - anak kau? Ohh, I got it. Orang tua separuh abad dan budak - budak biadap tu?" Sinis dia berkata.

"Aku nak jumpa dengan R-Rav. Atau...Aku bakar hard disc ni. Serentak semua data black market kau akan musnah."

Sebuah hard disc yang dari tadi berada dalam kocek seluarnya dikeluarkan sebelum ditunjukkan ke arah lelaki itu. Melihat mata lelaki dihadapannya yang terkejut itu membuatkan Iman melorek senyuman sinis.

"Ohh sorry... Iman, something you need to know about Grey Horses. Kami tak sebodoh team kau. Kau fikir senang - senang je ke nak jumpa real location kami? Nak jumpa REAL MASTER kami?"

Titt...

"Baik master." Bunyi pada earpiece kepunyaannya berbunyi sebelum ada suara yang mengarah.

"Nak bagi atau tidak?"

"No!"

"Really? Let's wait and see."

Seketika kemudian, ruang itu sudah sunyi daripada sebarang bunyi pergelutan dan tembakan. Iman menggariskan satu senyuman penuh makna disebalik topeng separuh muka yang dipakainya.

"Kau ada tak rasa nak check anak buah kau dekat atas. Hidup lagi ke tak eh agak - agak?"

"First floor and second floor?" Gumam lelaki itu melalui earpiece yang dipakainya.

Sepi. Tiada sebarang sahutan dari mana - mana anak buahnya.

Seketika kemudian, sayup - sayup seseorang dari corong earpiece itu dapat didengari.

Mrs. Iman Darwish (Lekluu, aku focus study bye:)Where stories live. Discover now