1✨

99 8 0
                                    

Jako každé nudné ráno mě vzbudil otravný budík v 6:20, jakmile jsem zaslechla to nesnesitelné zvonění, chňapla jsem po mobilu a měla nesnesitelnou chuť ho hodit o zeď. Bylo krásné pozdní jaro. Rychle jsem vstala, abych znovu neusla a vydala se do koupelny udělat každodenní rutinu. Vyčistila jsem si zuby, došla na toaletu, rychle se osprchovala a udělala něco s mými blonďatými vlasy.

Po pro mě náročném startu dne jsem se vydala do ložnice, obléct si něco, ale po cestě jsem si stihla skopnout palec. Výborný začátek dne, lepší to být nemůže . Jen jsem nahlas zaklela a bouchla při tom do těch pitomých dveří - ano, jsem trošku výbušná povaha- .Mám docela štěstí že bydlím sama v bytě, jinak bych už někoho vzbudila .

Než jsem stihla něco vyhrabat ze skříně a pořádně si prohlédnout mé uplé černé tílko a taktéž černé uplé džíny s vysokým pasem zazněl bytem zvonek, zanadávala jsem ,,Kdo může otravovat tak brzo ráno!"  a vydala se ke dveřím. Po otevření dveří jsem nebyla vůbec překvapená, stála tam moje sousedka. Je to taková  postarší paní, tentokrát s bábovkou v ruce. ,,Jé, dobrý den paní Hofmanová." mile jsem pozdravila, hned jak jsem otevřela a sousedka mi nacpala bábovku do ruky, pozdrav mi mile vrátila a zeptala se na její obvyklé otázky, jako jestli mám přítele a tak dál. Jo... krutá pravda byla, že už jsem docela dlouho sama.

                             ***************

•.Ahojky, tohle je moje první knížka tak doufám, že se Vám bude líbit!  .Prosím berte na mě ohled, je to jen moje první knížka. 😂✨.
* S pozdravem Ady *

Hollywoodské hvězdy✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat