4✨

50 4 0
                                    

Jediné co jsem chtěla když jsem je viděla vcházet dovnitř bylo zmizet z povrchu zemského nebo se někde zahrabat. Doběhla jsem ke Káji a zeptala se jí. ,,Kájo?! " než jsem chtěla říct něco dalšího Kája mě přeskočila ,,Proboha co se stalo vypadáš hodně vystrašeně, co se děje ?" Ta holka mě má přečtenou jak mapu, pomyslela jsem si ,,Hele poslyš musím okamžitě zmizet, ale jakože akutně" řekla jsem nervózně a taky tak trošku jsem doufala že se nebude ptát dál. Samozřejmě že se chtěla ptát ,,Ady, jsi v pohodě ? Proč chceš tak rychle zmizet a jsi brutálně nervózní?" O můj bože , opravdu jsem to nechtěla víc rozvádět tak jsem jen řekla  ,,Neřeš to a vem to nachvíli za mě prosím " Omluvně jsem se na ni usmála a zmizela rychle zadním vchodem aby mě nikdo neviděl. Myslím že tam pobudu pěkně dlouho .

Za chvíli jsem usoudila že je nejspíš blbost se před Chrisem a jeho nejspíš dost dobrým kamarádem schovávat. Nejsem přece tak zbabělá ale opravdu se mi tam nechtělo tak jsem si nakonec přiznala že na to prostě nemám abych tam šla.

Kája

Jakmile Ady odešla jsem usoudila že je to nejspíš kvůli někomu 'nečekaně ' tak jsem se rychle podívala ke dveřím ke kterým jsem do teď byla otočená zády. Když jsem viděla kdo jde od dveří ke stolu, malém jsem se vyvrátila. Chris Evans se Sebastianem Stanem kterého jsem až tak moc nemusela. Z mého zahloubaného přemýšlení mě vytrhl pevný, hluboký hlas ,,Dobrý den mohly by jsme si objednat ? " rychle jsem se podívala a mluvil na mě Chris a čekal na odpověď ,,Ehmm.... samozřejmě , co to bude? " mile jsem se usmála ,snažila jsem se chovat normálně a v tichu proklínat Ady za to že odešla ale počkat..asi věděla proč a v tu chvíli mě napadla geniální odplata. Mezitím jsem ale totálně vyzdila Chrise který zatím vášnivě říkal objednávku. ,,Tak jednu Cuba Libre , jednou Saoco a dvakrát vodku " dokončil svou objednávku a já začala pracovat ale neušla mi přitom jeho otázka která mi byla docela vhod. ,,No..a jaktože jste tady sama nemáte tady být dvě ?" zeptal se a já mu hned odpověděla ,,Vlastně tady jsme dvě ale ta spolupracovnice a moje moc dobrá kamarádka kterou jste polel ráno kávou tak trošku vyklidila pole když Vás viděla ." Řekla jsem a mile se na něj usmála. Byla jsem zvědavá na jeho odpověď. ,,Aha , to mě mrzí. Nevíte kde ji najdu ? " zeptal se slušně ,, Proč?" Zeptala jsem se ,,Potřebuji si s ni promluvit a hlavně se ji znovu omluvit " řekl a já jsem přemýšlela jestli mu to říct nebo ne ale najednou mě něco říkalo že je to dobrý nápad. Ady byla už hodně sama a Chris vypadal jako skvělý kandidát. ,,Jo jasně je vzadu. Když vyjdete zadním vchodem tak by tam měla být" šibalsky jsem se pro sebe usmála  a pozorovala jsem jak se Chris sune k zadnímu vchodu. Rychle jsem dodělala drinky a zanesla je ke stolu kde už čekal Sebastian a hned se ptal kde zmizel jeho kamarád . ,,Až se vrátí tak Vám to určitě řekne sám" řekla jsem , chtěla jsem už odejít ale chytil mě za ruku ,,Prosím nechcete se tu nachvíli zdržet ?"   ,,Ne nemůžu, jste milý ale musím jít, jsem na to tady sama a už teď nestíhám" řekla jsem mu slušně  ale on se nenechal odbýt a za ruku mě pořád držel. Vytrhla jsem se mu. ,,A nemohl bych se zeptat na jméno ? Myslím že tu budu teď chodit častěji ,,    ,,Kája, a Vy?" Řekla jsem jako bych nevěděla o koho jde. ,,Sebastian " podal mi ruku kterou jsem přijala a poté jsem rychle odešla a přemýšlela jsem co tam asi Chris s Ady dělají tak dlouho.

                         ***************
•Ahojky, tato kapitola ja opravdu dlouhá má 611 slov bez těchto. Jen doufám že se vám bude líbit a budu se snažit co nejdříve napsat další.

S pozdravem Ada🙂✨

                                                                   641

Hollywoodské hvězdy✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat