Sebastian
Tak, jak řvala na Chrise jsem uhodl že kdyby tu byl tak by ho zabila na místě. Jakmile jsem slyšel to s tím jejím ex polil mě studený pot. Šel s ní strach a hádat by jsem se s ní opravdu nechtěl.Ady a Kája šli po schodech dolů a Kája přidržovala Adél která opravdu vypadala že za chvíli zkolabuje. Byla ubrečená, bílá jak stěna a celá se třásla. Chtěl jsem jí pomoct ,,Pojď jsem, pomůžu ti" řekl jsem a chtěl jsem ji odnést, jak jsem na ni ale jen sáhl, začala hystericky brečet a složila se na zem. Nemohl jsem uvěřit svým očím že tohle vidím. Bylo to něco hrozného a bylo mi jí líto. Kája mi vrazila tašky do ruky a okamžitě si k ní klekla, objala ji a začala ji utěšovat.
Odvezl jsem je poblíž Ady domu protože si nepřála abych věděl kde bydlí. Naposleldy kdy jsem ji viděl, byla potichu a měla nepřítomný pohled, červené oči a už to nebyla ta veselá holka, která nás od sebe odháněla jak mohla. Musel jsem s tím něco dělat a tak jsem se rozhodl že pak zavolám Chrisovi a zeptám se proč to udělal. Kája mi poděkovala a dala mi pusu ,,Hodně štěstí. Snad se s toho dostane" řekl jsem smutně a Kája na mě hodila smutný a vděčný pohled ,,Díky a ahoj" pozdravila mě a odešla s Adél.
Odjel jsem kousek od místa kde jsem je vysadil a vytočil Chrisovo číslo
Vzal to ale bylo ticho. Asi čekal že na něj někdo bude řvát.S : ,,Haló? Jsi tam?"
Ch: ,,Jo ahoj Sebe. Myslel jsem si že na mě bude někdo řvát"
S: ,,Chrisi. Ty jsi neviděl jak ona vypadá. Já tu čest měl a nikdy bych to nechtěl znovu vidět"
Ch: ,,Co?"
S: ,,Bože Chrisi! Kdyby jsi viděl jak Adél vypadá! Když jsem se jí dotknul tak začala hystericky brečet a složila se na zem! Byla bílá jak stěna, třásla se a brečela!" Chris byl ticho a nic neříkal.
Ch: ........
S: ,,Ty jsi magor. Proč jsi ji opustil!?" Skoro jsem na něj křičel
Ch: ,,Já nechápu proč je na tom tak špatně"
S: " Chrisi. Věděl jsi o tom že její ex jí nutil do sexu? Nesla to fakt hodně špatně a teď se zase vrátila do toho, z čeho se dostala"
Ch: Proboha...kde ji najdu? Kája jak na mě řvala, tak jsem z toho něco málo pochopil"
S: ,,Já nevím...je u sebe doma ale nevím kde"
Ch: ,,Mám doma její vizitku co jsem jí sebral z peněženky"
S: ,,To si děláš prdel? Co že jsi udělal?"
Ch: ,,Sebe, potřeboval jsem její číslo a zkusím i instagram"
S: ,,Nevím co si to namlouváš ale ona ti to nevezme ani neodepíše. Ty jsi ji zradil"
Ch: ,,Pomůžeš mi?" Nevěřil jsem svým uším
S: ,,Chrisi sice jsme dobří kámoši ale tady s toho se musíš vyhrabat sám" řekl jsem a zavěsil.
*Pohled Ady*
Jakmile jsme se dostali domů, lehla jsem si do postele a Kája mi uvařila čaj ,,Káji?" zavolala jsem slabě a Kája se hned zjevila ve dveřích ,,Ano?" sedla si ke mně a čekala co řeknu ,,Můžeš u mě bydlet? Nechci být sama" Kája se zarazila a chvíli přemýšlela ,,Jo samozřejmě" usmála se na měNa chvíli jsem si uvědomila že mě Chris asi bude hledat jestli mu to Sebastian řekl a
začala jsem zase vzlykat . Moje vzpomínky se vrátily a moje emoce museli ven ,,Já ho nenávidím!!Tak strašně ho nenávidím!!" Začala jsem mlátit do všeho okolo mě a u toho brečet. Přiletěla Kája která se nenápadně podívala do dveří a usoudila, že bude lepší mě nechat na pokoji. ,,Proč jsou všichni stejní!! Už ho nechci nikdy vidět!" Brečela jsem a samým brekem jsem až usnula.
ČTEŠ
Hollywoodské hvězdy✨
Fanfiction,,Nenávidím ho, tak hrozně ho nenávidím !!" Řvala jsem na Káju ale ta jen protočila očima což mě rozpálilo ještě víc. ----------------------- Takový zmatek v životě ještě nikdy Ady neměla . Nevěděla co má dělat a ještě když se snažil jí Chris dovol...