20✨

33 1 0
                                    


Kája

Promnula jsem si ruce a podívala jsem se na poraženého Sebastiana ,,Tady poblíž je nějaká akce. Jeli jsme kolem ní jestli si dobře pamatuješ" řekla jsem a setkala jsem se se Sebastianovým nechápavým pohledem  ,,Jo pamatuju a co s tím? Mám je tam jít podívat a nechat se sežrat nějakým fanouškem?"  protočila jsem nad jeho uvažováním oči a pokračovala jsem ,,Ne. Půjdeš okolo nahý. Úplně nahý" řekla jsem a Sebastianovi spadla pusa ,,To si děláš prdel, že jo?"   ,,Ne nedělám" usmála jsem se na něj sladce a on mě mohl svým pohledem sežrat ,,Na to zapomeň" řekl a zamračil se ,,Ale notaaak! Vždyť jsme si plácli a ty jsi to slíbil!" řekla jsem uraženě a upřela jsem na něj vražedný pohled, který mi vrátil.

,,Hele Sebe! Dal jsi mi slovo!" řekla jsem a on asi povolil ,,Tak dobře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Hele Sebe! Dal jsi mi slovo!" řekla jsem a on asi povolil ,,Tak dobře. Dobře víš  že jsem pro každou blbost" zajásala jsem a Sebastian se zvedl ,,Takže to si jako mám vyvléct všechno oblečení a jít kolem té akce?"  ,,Jop" řekla jsem s úsměvem a on protočil očima ,,Nemůžu ti taky dát úkol?" zeptal se ,,Ne nemůžeš" řekla jsem a založila jsem si ruce v bok ,,No dobře, alespoň budu vědět že s tebou, si nikdy sázky uzavírat nebudu" řekl, vydal se ke dveřím a postupně se začal vyvlékat. Měla jsem dnes hned dva výborné výhledy.

,,Otoč se!" křikl na mě Sebastian ,,Ale Sebe! Snad se nestydíš!" řekla jsem se smíchem a pomalu se otočila. Měl na sobě jen boxerky, které za chvíli taky spadly na zem ,,Už jsi hotový?" zeptala jsem se a on mi to odsouhlasil ,,Ale nedívej se!" protočila jsem oči ,,Neboj a už jdi"  řekla jsem a zády k němu jsem se tlemila. ,,Zbláznila ses! Vždyť je tu zima! Zmrznu!" Zasténal a já jsem měla malém výbuch smíchu. Jak jsem slyšela, že za sebou Seb zavřel dveře, vyšla jsem opatrně ven a rozkoukala se. Ještě jsem ho viděla jak zašel za roh a já jsem se vydala pomalu za ním.

Když jsme se pomalu přibližovali k akci, já s velkou mezerou aby si mě nevšiml,vzala jsem do ruky mobil s úmyslem si to všechno natočit.  Sebastian chudák šel úplně nahý kolem akce, kde nebylo zrovna málo lidí, někteří utekli, přikryli dětem oči a někteří se i dokonce zastavili a sledovali nahého Sebastiana jak si drží svou "chloubu" a prochází okolo jakoby nic. Přešel tam, zpátky a utíkal zpět do bezpečí. Říkám Vám, že větší záchvat smíchu jsem nikdy neměla. Bylo to o to horší když si mě Seb ke konci všiml a zakřičel na mě něco ve smyslu že jsem blbá.

Do domu Chrise doběhl první Seb a ja jsem si dávala na času, aby se stihl obléct. Přišla jsem dovnitř a Sebastian měl jen kalhoty ,,Tak tohle jsi posrala!" řekl nevrle ,,Však počkej! Já ti to vrátím! Nemysli si že ti to projde!" zamručel na mě a ja jsem se na něj sladce usmála ,,Jestli budeš mít vůbec příležitost" řekla jsem provokativně a než jsem se nadála, byla jsem nalepená mezi stěnou a Sebastianovým tělem. Byl skloněný a dýchal mi do obličeje ,,Počítej s tím, že ti to vrátím 2x horším způsobem"  zvedla jsem bojovně bradu a podívala se do jeho smaragdových očí ,,Pochybuju! A když už něco vymýšlíš, tak to bude slabé" odfrkla jsem si a dělala, že mi to vůbec nevadí, že je na mě nalepený a k tomu je do půl pasu nahý ,,Uvidíme"  ,,Tak jestli vymýšlíš něco, čím mě vyhecovat, tak proč ne?" Uchechtla jsem se ,,Ty jsi mi nějaká drzá!" propaloval mě pohledem, víc se natlačil tělem na to mé a podepíral se okolo mé hlavy rukama ,,Jo jsem, hold poznám na koho si to mužů dovolit" ušklíbla jsem se na něj. Nešlo mu dlouho odolat a když byl skloněný tak blízko, že mi jeho horký dech hladil tváře, otřela jsem se svými rty o jeho. Chvíli jsme si koukali do očí a po chvíli mě konečně pustil ,,Pojď. Vypijeme Chrisovi zásoby. Chce se mi pít, po tom co jsem absolvoval" uchechtl se a ja jsem s ním nadšeně souhlasila.

Hollywoodské hvězdy✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat