7✨

45 4 2
                                    

Šla jsem ke stolu číslo 8 a byla jsem docela zvědavá co řekne. Došla jsem až nim a zeptala se  ,,Tak co dáte si ještě něco?" Zeptala jsem se trošku drzým tónem v hlase ,,Mohl bych tvou kolegini?" ozval se Sebastian ,,Sebe!" Zvýšil na něj hlas jeho kamarád ,,Pane Stane ještě jednou a budu Vás muset vyhodit" varovala jsem ho ,,Ok omlouvám se" řekl celkem opilý Sebastian ,,Já bych si ještě rád objednal 2x Mojito bez alkoholu" řekl Chris , ja si to zapsala  a odešla za bar . ,,Kájo prosím tě Chris chce 2x Mojito bez chlastu" ,,Jo jasný není problém " řeka Kája a dala se do práce ,,Hele Kaji, Jak jsem se ptala jestli si něco nedají tak Seb řekl že tebe" řekla jsem a podívala se na Káju ,,Vyhodila jsi ho ?"   ,,Ne " řekla jsem polohlasem ale hned za to jsem dodala ,,Škoda že pracuju, ráda bych se opila a hele jde ti Sebastian " sotva jsem to dořekla už byl u pultu. ,,My o vlku, vlk o nás " řeka jsem si pro sebe,Kája protočila očima, obrátila se k němu čelem a řekla ,, Sebastiane copak potřebuješ " snažila se na něj být milá. ,,Můžu panáka ? Chris se zabouch ale vlastně nezabouch a já mám s toho zmatky." Sebastian zněl docela zoufale ,,Jo jasně " řekla mile Kája a nalela mu 70% silnou vodku , kopl to do sebe. Už nevypadal tak upraveně a taky se nesoustředil na to jak se chová.

Za asi 20 minut co jsem stihla utřít stoly od rozlitých nápojů jsem si všimla že do baru přišel někdo, koho jsem až znala příliš dobře, za to co mi udělal by si zasloužil shořet v pekle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za asi 20 minut co jsem stihla utřít stoly od rozlitých nápojů jsem si všimla že do baru přišel někdo, koho jsem až znala příliš dobře, za to co mi udělal by si zasloužil shořet v pekle. ,,Ahoj Adél" promluvil na mě ten slizký, opilý,známý hlas. Rozhodla jsem se ho ignorovat a pokračovala jsem dál ale chytil mě za ruku. ,,To nepozdravíš ani svého přítele?" Promluvil na mě a mě se zmocnil strach. V tom se tam objevil Chris , ani nevím jak to stihl tak rychle. ,,Pusť ji"  ,,Nebo co!?" vyprskl na něj Simon ,,Nebo ti rozbiju hubu ty šmejde. Co si to vůbec dovoluješ na ni sahat!" Zněl opravdu strašidelně, mluvil tak potichu a klidně že to bylo až děsivé ,,Ty tu máš snad ochranku lásko?" ,,Neříkej mi lásko a hned mě pusť ty haizle!!" Zaječela jsem na něj a Chris se napřáhl a jeho pěst dopadla na jeho čelist. Ruku mi pustil a já jsem utíkala do šaten. Jen jsem slyšela jak na ně Kája křičí ať se nechají a nakonec jsem jen slyšela bouchnutí dveří ale před tím  ,,Aby bylo jasno, počkám si na tebe Adél a nic pěkného se ti nestane!!" zařval na mě a já se rozbrečela. Za pár vteřin za mnou celá vyplašená přiběhla Kája ,,Ady jsi v pohodě?" zeptala se starostlivým tónem v hlase . Otřela jsem si slzy ,,Jo jsem v pohodě" ,,Buď ráda že tam byl Chris, ani nechci myslet na to co by se mohlo stát" ,,To jo" řekla jsem , zvedla se z lavičky a šla zpátky směrem k baru. ,,Jsi v pořádku ? Kdo to byl? " zeptal se mě celkem okamžitě Chris který stál u baru a řešil něco se Sebem ,,Jo jsem v pohodě a byl to můj bývalý přítel" pokusila jsem se o úsměv ale moc mi to nešlo a Chris si toho taky všimnul že to asi není úplně pravda že jsem v pořádku. ,,Chodí sem často?" zeptal se ještě Chris ,,Jsme tady na výslechu nebo co ? A navíc máme i jiné zákazníky než jste vy dva" řekla jsem ostře a odešla.

Kolem 1 h ráno lidé už začali pomalu chodit domu a milý Sebastian už měl jistě dost když usnul na pultu při vášnivém povídání s Kájou zato Chris jen pil panáky a chudáka Seba totálně vyzdil. ,, Hej vstávat! Zavíráme " Zakřičela Kája na Sebastiana který měl už dost promile na to aby nebyl schopný pořádně mluvit, zato Chris který toho vypil také celkem dost byl docela v pohodě a to jsem se divila. Přišla jsem za ním ke stolu a dala mu účet ,,Tak tady to máš, 1 115 prosím" ,,Kolik toho ten Sebastian vypil proboha!" řekl si pro sebe Chris ale očividně ne dost potichu a zaplatil. ,,Jo a budu ráda když si uklidíš svého kamaráda" usmála jsem se na něj a ukázala na Seba. ,,Jo jasně ". Káji se Sebastiana povedlo probudit až po chvíli a když ho Chris podpíral a mířil ke dveřím stihl pozvracet stůl a kousek podlahy. ,,No paráda!" Zanádávala Kája a
podepírala ho ze zezadu aby nespadl ,,Tyvole Sebe, měl by jsi zhubnout!" řekl zoufale Chris který se snažil ho dát do připraveného taxíku. ,,Chrisi děkuju mockrát za pomoc se Simonem"  ,,To nic nebylo , myslím že tady budu chodit častěji" mrkl, zavřel za sebou dveře a taxík se rozjel.

Byla 2:36 a nám s Kájou trvalo docela dlouho než jsme všechno uklidili. ,,Seb po tobě pokukuje Kaji" řekla jsem narovinu Káji ale té se to moc nelíbilo ,,To protože byl opilý a navíc jsme jen přátelé" řekla mi a dál se věnovala utíráním stolů. Ještě jsme něco málo prohodily, dodělali jsme všechno co byla potřeba a zavolali jsme si taxík. ,,Neříkala jsi tak náhodou že se chceš opít?" připomněla mi Kája unaveně ,,Věříš že jsem tak unavená že bych si nezvládla ani nalít?" řekla jsem s unaveným úsměvem na rtech. ,,Chris mi příjde jako dobrý člověk " řekla Kája z ničeho nic. ,,Já nevím bylo od něj sice hezké že mi pomohl se Simonem ale ja mu prostě nevěřím."    ,,Ty nevěříš taky ale nikomu" to co řekla Kája byla docela pravda to musím uznat.

Jakmile jsem se rozloučila s Kájou a dostala se do bytu jsem za sebou práskla dveřmi, hodila věci na gauč, vyčistila jsem si zuby, převlékla jsem se a šla rychle do postele. Přemýšlela jsem nad dneškem co všechno se stalo. ,,Je Chris tak špatný jak si myslím anebo je úplný opak toho co si myslím?" Přemýšlela jsem tak zapáleně , že jsem nakonec usla.

                  ***************************

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                  ***************************

•Ahojky všem! Děkuji že jste si přečetli tuto docela dost dlouhou kapitolu která má 1000 slov.

S pozdravem Ada ⭐️🤍

Hollywoodské hvězdy✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat