30✨

16 1 0
                                    

Sebastian
Další den ráno jsem měl volno a tak jsem se rozhodl zajet ke Chrisovi domů a říct mu o Nicovi. Byla neděle, tak jsem doufal že bude doma.

Sedl jsem za volant a za chvíli jsem byl tam. Před velkou branou. Zavolal jsem mu aby mi šel otevřít a tak se i stalo.

Seděli jsme u něj v obýváku ,,Tak co? Jak to jde" zeptal se nejspíš na mou práci. Modřiny jsou vidět.. ,,Jo, jde to" řekl jsem ,,Poslouchej, co by se stalo kdyby se okolo Ady jen tak náhodou někdo motal?" Zeptal jsem se přímo ,,Počkej co? Ady někoho má?" Nervózně si poposedl a zaryl prsty do opěradla svého křesla ,,Ne..teda zatím" řekl jsem ,,Jméno" řekl jen Chris a začal pochodovat sem a tam ,,Ale Chrisi. Vždyť takový nejsi" snažil jsem se mu to vymluvit. Chtěl mu něco udělat nebo minimálně něco říct.. ,,CHCI JMÉNO" zařval po mně a já jsem si stoupl ,,Kamo uklidní se, o nic nejde" řekl jsem klidně a Chris se zpátky posadil.

Chris
,,CHCI JMÉNO" Zařval jsem na Sebastiana který z toho taky nebyl dvakrát nadšený. Zvedl se a klidným hlasem mi řekl ať si sednu na prdel a vyřešíme to v klidu. Byl jsem naštvaný, ne, to je slabé slovo. Byl jsem přímo nasraný. Měl jsem pocit že ho zabiju a chtěl jsem vědět jméno toho odvážlivce, který se rozhodl mi lézt do zelí. Stejně si to zjistím sám.. měl jsem pocit že mi chce Seb něco říct.

Sedl jsem si zpátky a čekal co se bude dít dál. Seb po dlouhém tichu promluvil ,,Ady je pozvaná k její rodině do domu, na Vánoce. A pozvala i Nicka" řekl se svraštěným obočím. Vyskočil jsem z křesla a začal pochodovat. Dal jsem si ruce za hlavu, Sebastian se na mě podíval pohledem kterým by zabíjel ,,Říkám ti to, protože ti věřím že nic neuděláš" řekl rozrušeně. Jak bych mohl něco nedělat? Řekl jsem si v duchu a samou zuřivostí jsem praštil do blízké linky.

- za týden-
Už je to celý týden co pořád jen pátrám po tom zasraném týpkovi. Sebastian mi neřekl ani jméno, proto to bylo ještě těžší. Byl třetí týden v listopadu a čas ubíhal rychlosti blesku když jsem ho konečně našel. Byl to trenér v posilovně a jeho jméno mi už od začátku něco říkalo.

Šel jsem směrem té již zmíněné posilovně a v hlavě jsem si pořád dokola opakoval to jméno ,,Nicolas Wild, Nicolas Wild" Něco mi to jméno říkalo a já jsem nevěděl co.. Vkročil jsem na recepci a koupil si tam jednodenní vstup. Teď jen doufat že tam bude..

S taškou přes rameno jsem kráčel se převléct, pak jsem si šel narychlo zacvičit a nezapomněl jsem se dívat všude kolem sebe jestli někoho neuvidím. Viděl jsem Ady, vypadala zase o něco líp a kolem ní se točil jeden chlap. Podobně vysoký jak já, černé rozcuchané vlasy trčící do všech světových stran... ,,Už vím! To je přece Nick co mě kdysi trénoval" Říkal jsem si v duchu a najednou mě z přemýšlení vytrhl hlas, nejspíš Nicka ,,Koho to tu čerti nesou!" zaradoval se Nicolas a než jsem se vzpamatoval, vtáhl mě do objetí ,,Ahoj. Rád tě zase vidím" řekl jsem s předstíranou radostí ale najednou mě zajímalo úplně něco jiného. Nick za sebou táhl Adell která se tu moc neměla ,,Jo..a chtěl jsem ti někoho představit..tohle je Adell, moje přítelkyně" ty slova mnou projela jako nůž.. ,,Přítelkyně" opakoval jsem si neustále v hlavě. Zatnul jsem čelist a ruce jsem drtil v pěst. Nejraději bych mu jednu vpálil. ,,Jo..my se známe" řekl jsem a podíval se na Adell, která se jemně schovávala za Nicka ,,Tak to je fajn! Co kdybychom si vyšli na pivko? Dlouho jsme se neviděli" nabídl Nicolas ,,Můžeme" odpověděl jsem jednoduše a zase se podíval na Ady která se dívala do země ,,Lásko půjdeš s námi?" Zuby mi o sebe skřípaly ještě víc a klouby jsem měl už zbělané. Já mu dám lásko. ,,Myslím že ne, jsem unavená" řekla Adell a Nick pustil její ruku ,,Dívej se na mě, vím jaký seš" zasmál se Nick a já s ním i když mi to nepřišlo ke smíchu ale k pláči.

Byl večer a já s Nickem jsme seděli v nedaleké hospodě. Bavili jsme se o všem možném a o tom, co se nám za ten poslední rok všechno stalo. ,,Odkud se vlastně vy dva znáte?" Zeptal se Nick na mě a Adell. Přemýšlel jsem jak mu to říct. ,,Kdysi na mě vylela kávu když jsem ji srazil" řekl jsem a pod tou představou jsem se pro sebe usmál. ,,Aha..tak to my z posilovny" řekl a mě zajímala jedna otázka, která mě pálila na jazyku už od doby kdy jsme tu přišli. ,,Spíte spolu?" Zeptal jsem se, protože jsem to už nevydržel.. Nick se tvářil zaskočeně ale pak se na mě usmál a klopil zrak ,,Ne..ona nechce" řekl vcelku zklamaně. Usrkl jsem si piva a kývl hlavou ,,A co ty a nějaké kočky? Už máš tu pravou?" Zeptal se ,,Měl jsem...ale udělal jsem blbost a ztratil jsem ji. Teď se mi vyhýbá a nenávidí mě.." řekl jsem a podíval jsme se na něj. Oči mu svítili ,,Wow..to máš na jednu stranu dobré ale na druhou je to hrůza" řekl a napil se. Kývnul jsem hlavou.

Seděli jsme tu další půlhodinu a padly celkem zajímavé otázky a ještě zajímavější odpovědi. ,,A co Vánoce? Slavíš s rodinou?" Zeptal jsem se ho a on ze mě zvedl pohled ,,Vlastně ne..Ady mě pozvala k nim a budeme tam slavit Vánoce" řekl ,,A ty?" Dodal po chvíli ,,S rodinou.." odpověděl jsem a protáhl se. Celou dobu jsem přemýšlel, jestli mu mám říct co k Ady cítím. Nakonec jsem uznal že mu to bude jedno a víc to posrat nemůžu. ,,Jestli ji miluješ, tak ji miluj i za mě" řekl jsem a Nick se na mě zmateně podíval ,,Cože?" Byl zmatený..hodně zmatený ,,Ale jestli ji ublížíš, najdu si tě. Hlavně neudělej stejnou chybu jako já" řekl jsem a dal si hlavu do dlaní. ,,Ta holka..o které jsi mluvil, že to byla ona" řekl a trochu mu poklesla brada ,,Jo..hlavně pamatuj na to, co jsem ti říkal..ona neodpouští, i kdyby jsi si ji miloval sebevíc" řekl jsem, zvedl se, dal servírce peníze a odešel.

Ady
Seděla jsem na posteli a volala jsem si s Kájou. Zrovna jsem přišla s fitka a byla jsem strašně ráda že jsem už pryč. Potkala mě tam zase má noční můra.

A: ,,Vlastně jsem byla dnes ve fitku i s Nickem a přišel tam Chris.." řekla jsem a na druhé straně bylo ticho.

K: ,,Tak tomu se říká smůla. A co se stalo dál?" řekla po chvíli

A: ,,No a vlastně Nick je jeho bývalý trenér a jsou dobří přátelé ale Nick nevěděl že se známe a představil nás...mě jako jeho přítelkyni.." řekla jsem a hrála si přitom s mými neupravenými nehty.

K:,,Tak moc bych chtěla vidět jeho obličej!" Řekla i s radostí.

A:,,No právě..zatnul čelisti ale měl ledový výraz... prostě vůbec žádná reakce" řekla jsem a až teď jsem si uvědomila, že o něm dokážu takhle mluvit a dokonce mě mrzí, že na to neměl žádnou reakci..chci snad aby žárlil??

K:,,Zvláštní.." řekla jen ,,Tak já už budu muset" po chvíli řekla

A:,,Tak ahoj..a měj se!" Řekla jsem, oddechla jsem si a vyvalila se na postel..

,,Nesmím dopustit aby se mi dostal pod kůži...znovu ne!" Řekla jsem si a přikryla si rukama obličej



**********************

Hollywoodské hvězdy✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat