Chvíli jsme navzájem spolupracovali a pak jsme se odtáhly. Chvíli jsme si hleděli do očí a Chris si potom dal ruku na můj pas. Všichni byli zaneprázdnění svými dárky aby si nás všimli. Užívala jsem si to. ,,Nebudu lhát, že jsem měl nutkání si tě odnést v náruči" řekl. Sex byl pro mě velice bolestivé téma. Od toho všeho co se událo jsem si na tohle netroufla. Bála jsem se že to nebude příjemné jako dřív, bála jsem se že to bude spíš za trest.. proto jsem zakroutila hlavou ,,Chrisi...už to není to co bývalo. Jestli se mnou chceš být, musíš akceptovat že spaní s tebou je pro mě velice bolestivé téma" řekla jsem na rovinu. Věděla jsem že to pochopí. Taky že ano ,,Já vím..a chápu to. Obdivuju tě za to, čím sis prošla a tak.." řekl. Rodina si zatím stihla rozbalit všechny dárky.. bylo už pozdě večer, asi kolem 10 hodiny. Proto jsme oznámili, že už jdeme nahoru. Jak jsme ale chtěli odejít, matka zavolala na Chrise. Ten se otočil a ona mu něco šeptala. Chris kývl a společně jsme odešli po schodech do našeho pokoje.
,,Co ti to řekla?" Zeptala jsem se. Chris jen pokrčil rameny ,,Však ji znáš. Říkala mi, ať se ukážu a že tě chce slyšet křičet" řekl. Byla jsem v šoku a právě pro to jsem ji nenáviděla. Pořád se všem sere do života. ,,Ať si nasere" řekla jsem. Je mi jasné že na ni chce udělat dobrý dojem. Mám taky pocit že ho má i ráda. Chris chodil po místnosti a přemýšlel. ,,Co se stane když to neuděláme?" Zeptal se. ,,Stane se to,že má matka bude všem vyprávět, jak moc špatní jsme když spolu ani nespíme." Ukázala jsem na jeho hrudník ,,A o tobě řekne že mě ani nepřivedeš k pořádnému orgasmu" řekla jsem mu všechno. Byla jsem naštvaná a letělo to ze mě jak z kulometu. Chris se na mě otočil a ukázal na mě prstem ,,Umíš to předvádět? To holky umí" řekl a zvedl jedno obočí ,,Jako..ano" řekla jsem. Bylo mi hned jasné že to chce předvádět. Nechce být za slabocha. ,,Tak jo.." řekl a oddechl si.
Bylo kolem 23 hodiny večer a my jsme se rozhodli že jdeme na věc. Sedla jsem si na posel a začala předvádět zvuky. Nebudu vám muset říkat že to bylo opravdu vtipné skákat po posteli a dělat tohle.
Konečně jsem s tím přestala po úctyhodné půlhodině. ,,No..snad bude tvá máti spokojená" usmál se a já mu to oplatila. Chvíli jsme si ještě povídali a pak jsme oba upadli do říše snů.
Druhý den ráno jsme šli na snídani a já jsem si začala všímat podivného chování Amy. Pořad na Chrise koukala jak na svatý obrázek a neustále mu dávala nějaké "náhodné" doteky. Vůbec ji nebylo blbé že jsem tu byla a seděla přímo vedle něj. Podobné bylo i s Noahem. Pořád otravoval nebo se mě pokoušel někde dotýkat, to se mu ale nevedlo, jelikož u mě byl vždy Chris který si mě vždy hlídal a házel po Noahovi hnusné pohledy..
K večeru Chris někde zmizel. Zrovna jsem šla kolem chodby a slyšela jak něco říkal Amy ,,Už mě nebaví jak má všechno první! Vždycky má všechno co chce!" Zavrčela Amy ,,Amy nech toho. Ady je jediná kterou miluju, sice jsem udělal chyby ale snažím se je napravit. Přestaň se mnou flirtovat a drž se ode mě dál" řekl naštvaný Chris a odešel druhou stranou chodby. Po chvilce jsem odešla taky a s těžkou hlavou a divným pocitem jsem odešla za tátou do společenské místnosti.
,,Už bychom měli jít" řekla jsem všem. Bylo totiž už 25. a Chris měl určitě nějaké povinnosti. ,,Ale kampak by jste chodili. Však jsou prázdniny a v práci máte volno. Zůstaňte." řekla matka. Podívala jsem se na Chrise ,,Dobře" kývl Chris a já po něm. Po chvilce jsem si ho vzala stranou. ,,Nemáš nějaké povinnosti? A co Doger?" Zeptala jsem se na jeho parťáka. ,,Doger je u našich a žádné povinnosti nemám. Klidně tu můžeme zůstat" řekl a pohladil mě po tváři. ,,Ale jen na pár dní" řekla jsem ,,Pojďte je večeře!" Zavolala na nás babička a my jsme poslušně ruku v ruce šli dolů.
ČTEŠ
Hollywoodské hvězdy✨
Fiksi Penggemar,,Nenávidím ho, tak hrozně ho nenávidím !!" Řvala jsem na Káju ale ta jen protočila očima což mě rozpálilo ještě víc. ----------------------- Takový zmatek v životě ještě nikdy Ady neměla . Nevěděla co má dělat a ještě když se snažil jí Chris dovol...