10✨

48 6 1
                                    

Zbývala jedna možnost která se mi vůbec nezamlouvala a jestli to zjistí, tak se nedožiju příštích Vánoc.

Chris

Chvíli jsem přemýšlel nad různými možnostmi jak se tomu vyhnout ale nic mě nenapadalo. Věděl jsem, že by v těch uplých šatech spát nemohla tak jsem se rozhodl jednat a převléct ji do mého dlouhého trička. Chvíli jsem se s ní přetahoval a ona se strašně smála, pořad se mě dotýkala a snažila obímat, líbat a hladit po tváři. Líbilo se mi to a byla pro mě opravdová zkouška sebeovládání. Kdyby jsme nebyli opilí tak by to dopadlo určitě jinak ale pochybuji o tom že by se o to Ady takhle pokoušela i za střízliva. Stálo mě opravdu veškeré síly abych ji nevtáhl do svého objetí a už nepustil.

Nečekal jsem že bude takhle spolupracovat a co jsem ji rozepnul zip na zádech už to šlo jako po másle. Jediné mé štěstí bylo že bylo zhasnuto a já jsem viděl jen její malý obrys. Chtěl jsem jí sundat šaty přes hlavu tak jsem ji musel zvednout a to se jí moc nelíbilo tak jsem ji hezky posadil zpátky ale už s vyhrnutými šaty po pas. Já vím že jsem šikovný. Viděl jsem teda její křivky a kdyby bylo světlo, už bych po ní asi skočil. Vyhynul jsem šaty výš a přes prsa jsem raději pro své bezpečí zavřel oči a šaty rychle přetáhl přes hlavu. Teď jsem měl dokonalý výhled na její postavu jen ve spodním prádle, nechtěl jsem působit divně i když to Ady v téhle chvíli bylo asi jedno ,rychle čapl triko a přehodil přes hlavu. S úsměvem jsem vydechl, pochválil jsem se za dobře odvedenou práci a přehodil přes ni deku. Když jsem se zohýbal nad ni abych ji pořádně přikryl, schytal jsem letmý polibek na ucho a moje srdce, mozek a především můj kámoš dole sváděli boj o to co udělám dřív. Proto jsem se rozhodl o pro mě nejvhodnější řešení a to rychle odejít než se stane něco, čeho bych litoval.

Když jsem odcházel tak jsem se u dveří ještě jednou otočil a podíval se na již tvrdě spící Adel. Otočil jsem se zpátky a kráčel dal směrem do ložnice pro hosty. No jo co bych pro ni neudělal aby měla pohodlí. Můj pes Doger který tomu všemu přihlížel se ke mně na půl cesty připojil. Usínal jsem s Dogerem v posteli a přemýšlel jsem nad Adel a litoval toho, že nejspíš za střízliva tohle nikdy mi nebudu. Nakonec jsem naštěstí usnul ale chtěl jsem tak strašně být vedle ní.

* Ráno*
Ráno jsem se vzbudil a moje první myšlenka byla jestli ještě spí. Zvedl jsem se a podíval se na na mě koukajícího Dogera. Rozhodl jsem se jít se tam podívat, zkontrolovat jestli je všechno v pořadu a pak udělat snídani. Zastavil jsem se u dveří a zaklepal, dlouho se nikdo neozýval tak jsem vešel dovnitř ale někdo tam nebyl a její věci taky ne, jediné co tam bylo byla její peněženka a v tom její číslo na vizitce. ,,Asi musela odejít hodně brzo když ji ani Doger neslyšel" pomyslel jsem si a šel se obléct abych šel na procházku s Dogerem.

Ady

Rychle jsem dorazila do mého bytu a strčila mobil do nabíječky. Čekala jsem až se trošku nabije a pak zavolala Káji která to hned vzala.

,,Ahoj" pozdravila jsem unaveně

,,No čau! Co zníš tak unaveně? Byla snad záživná noc?"  Úplně jsem viděla ten její hloupý výraz

,,Kájo nech toho prosím nemám na to náladu, volám kvůli tomu abych ti něco řekla" řekla jsem opravdu unaveně

,,Ady...co se stalo. Já... přísahám že ho vykastruju jestli...však víš"

Hollywoodské hvězdy✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat