Jakmile se u baru objevil Chris, nevěděla jsem co dělat ,,Ummm Ahoj Chrisi" vypadlo ze mě a můj přitroublý obličej prozradil, že se stydím ,,Tady máš tu peněženku a chtěl jsem se zeptat proč jsi tak rychle utekla" podal mi peněženku a já si ji schovala.Z jeho výrazu šlo poznat že ho to trošku trápí ale především se baví mým zahanbením ,,Jo děkuji" řekla jsem potichu a chtěla se otočit zády k němu ale chytl mě za ruku přes pult ,, Promiň, nechci tě nutit odpovídat ale docela dost mě to zajímá" díval se mi z přímá do oči v kterých bych se zvládla i utopit ,,Jen jsem se vyděsila protože jsem nevěděla kde jsem. Jediné co mě napadlo bylo rychle se dostat pryč" vyklopila jsem na něj ostře a modlila se ať se nezeptá na to, co jsem prováděla a jestli si něco vůbec pamatuji. Chris z mojí odpovědi byl celkem zklamaný ale nijak ho to nerozhodilo ,,Poslouchej Adel bylo to s tebou fajn, fakt jsem si to užil" ,,No ty určitě když si mě převlékal" zašeptala jsem si pro sebe ale nepočítala jsem s tím že to slyšel ,,Cože?" Zeptal se Chris okamžitě ,,Ale nic jen si tak pro sebe mluvím" snažila jsem se z toho vymluvit ale moc mi to neprošlo.
,,No víš, za to jsem se chtěl taky omluvit" ,,Jo to je v pohodě" řekla jsem nepřítomně a odešla rozdat drinky hostům.
Když jsem se vrátila Chris mluvil s Kájou ale když viděl že přicházím zmlknul. Přišlo mi to víc než divné ale nevěnovala jsem tomu pozornost. ,,Ady??" Zavolal na mě téměř okamžitě Chris a já jsem za ním přišla. ,,No... chtěl jsem tě pozvat na večírek, který pořádá Sebastian a poprosil mě abych vás s Kájou pozval" Prvně jsem netušila co na to mám říct a přemýšlela jsem, co by se mohlo stát a probrala mě až Kája která do mě drkla loktem. ,,Já nevím, asi si to rozmyslím" řekla jsem mu a on se prosebně podíval na Káju, která na něj mávla rukou že to zařídí.
Měla jsem štěstí, Chris po nějaké chvíli odešel a naštěstí to co se stalo neřešil. Teda doufám, protože něco říkal Káji. Než odešel, stihl se vyfotit s pár fanoušky, kteří byli nadšení a kdyby mohli asi by si ho odnesli i domů.
,,Tohle mu moc nezávidím" řekla Kája která se tvářila troškou soucitně ,,Vybral si to sám. Je to prostě daň za to být slavný" a Kája se mnou souhlasila kývnutím hlavy.
Za pár hodin se to tu začalo plnit ještě víc a my jsme s Kájou přestaly stíhat. Kmitaly jsme od stolu ke stolu a k tomu se ještě přidal nepříjemný ožrala, který měl potřebu osahávat Káju. Zatím co byla vzadu u stolu kde ten ožrala seděl, přišel Sebastian že ho posílá Chris aby mě přemluvil. Měl na sobě černé tričko které obepínalo jeho svaly a černé džíny. ,,Ahoj Ady. Máš na mě chvíli čas?" Zeptal se mile ,,Ahoj Sebe ale promiň. Vidíš že máme hodně práce. Počká to?" Dořekla jsem a barem se rozlehl křik opilého muže který sahal na Káju. Seb neváhal a vydal se jí na pomoc. Chytil opilého muže za límec a zakřičel na něj ,,Nesahej na ni a vypadni!!" pořád ho držel a za sebou měl vystrašenou Káju které jsem se vydala na pomoc ji odvést. Odvedla jsem ji do šatny ,,Jsi v pohodě Káji?" ,,Ale jo, jsem v pohodě jen mě to trošku vystraš-" nestihla to doříct a barem se ozval křik Sebastiana a hrkot židlí ,,Vypadni od sud a nikdy se nevracej!! Ještě jednou tě tu uvidím, tak si mě nepřej!!" Zařval děsivě Seb ,,A na co je asi bar co? Na to aby tady byly hezký holky na které si můžu sáhnout!" Zařval opilecky muž kterému se již pletl jazyk. Vystřelila jsem ke dveřím aby jsem viděla co se děje. Viděla jsem rozmlácenou židli. ,,Co jsi to řekl!? Táhni si do striptklubu ty prase!" Musím uznat že Sebastian vypadal hrozivě a tohle bych na jeho povahu netypla.
Po delším dohadování opilec konečně nedobrovolně s pomocí Sebastiana opustil bar a já jsem se s Kájou mohla vrátit zpátky do práce. Za Kájou přišel Sebastian a ptal se jak je na tom ,,Jo jsem v pořádku jen je to nepříjemné když ti strká ruku mezi stehna a vykládá ti oslizlé věci jak by tě ojel" Sebastian se i přes Kájin humor v hlase tvářil pořád vážně a vypadal že někoho chce zabít.
,,Děkuji Sebe za záchranu" řekla mu Kája a já jsem se k ní přidala.,, Jojo díky a víš co je zvláštní? Vždycky když se něco stane, tak nás přijde někdo zachránit" usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil ,,No abych se vrátil k tomu, kvůli čemu jsem sem přišel" řekl a už nevypadal že někoho hodlá zabít ale vypadal už zase mile k zulíbaní ,,No.... Tak co přijdete teda? Už s vámi počítám a Chris se taky těší" prostě mu nešlo říct ne ,,Hmmm...tak fajn. Kdy to máš" podívala jsem se na Káju která byla nadšená. Sebastianovi zajiskřili oči a díval se upřeně na Káju která si toho všimla a setřela ho vážným pohledem a já čekala na odpověď . Sebastian se vzpamatoval a odpověděl mi ,,Mmm....co?" Jeho odpověď jsem docela čekala ,,No kdy to máš tu párty" ,,V pátek" Odpověděl Sebastian, já kývla a podívala se na Káju která mezitím stihla obsloužit další hosty. ,,Sebe promiň ale máme toho opravdu hodně a nemůžu se s tebou vybavovat, musím jít" řekla jsem rychle a už odcházela když mi Sebastian řekl něco pro mě nečekaného ,,Mužů vám jít pomoct? Stejně mám dneska volno a budu se akorát tak nudit." Řekl Sebastian a já jsem uznala že by se nám pomoc celkem hodila ,,Tak fajn. Můžeš třeba utírat skleničky nebo přijímat nové objednávky." ,,Já bych radši ty skleničky" řekl Sebastian a já kývla.
Další část směny byl pryč a Sebastian nám hodně pomohl. Utíral skleničky a nám to utíkalo rychleji. Když šla Kája za bar a já za ní, všimla jsem si jak se o sebe otřeli a usmáli se na sebe. Pro sebe jsem se usmála a slíbila si že se ji pak musím zeptat jestli je to pořad kamarád.
* 10:54*
V baru bylo pořad ještě plno ale větší část už odešla . Neunikla mi jak se na sebe pořad ti dva smějí a Sebastian dává Káji letmé doteky.
,,Kdy to vlastně končíte?" Zeptal se Seb který byl překvapivě plný energie ,,Ty toho teda vydržíš" řekla jsem mu a za bar zrovna přišla Kája která se otočila k Sebastianovi zády ,,Tohle není jediné při kterém vydržím hodně" řekl se smíchem Sebastian, Kája se otočila a protočila oči ,,Sebe" okřikla jsem ho ve smíchu a šla donést drinky hostům.*12:15 *
Všichni jsme padali únavou a naštěstí bylo ani ne 55 minut do konce směny. ,,Sebe jestli chceš tak jdi domů my to tu už zvládneme" řekla jsem unaveně a i moje vlasy a make- up tomu odpovídaly. ,,Ne dobrý já to zvládnu a ještě k tomu je tu jen málo lidí" zrovna to dořekl a Kája už volala že se zavírá. Netrvalo dlouho a už jsme uklízeli.Byl konečně konec a já jsem zamykala bar, když Sebastian nabízel Káji že ji doveze domů. ,,Ne to je v dobrý, Ady tady nenechám samotnou. ,,Kájo to je v pohodě mně už jede taxi" usmála jsem se na váhající Káju. ,,Tak co jedeš?" Zeptal se jí Seb znovu a Kája kývla. Nastoupila do auta a já jsem čekala jen asi 10 minut než mi přijel taxík.
Doma jsem hodila tašku na gauč, odlíčila jsem se, převlékla a spadla do postele. Téměř hned jsem usla.
********************
Ahojky všichni! Snad se kapitola líbila!❤️• S pozdravem Adel✨💘
ČTEŠ
Hollywoodské hvězdy✨
Fanfiction,,Nenávidím ho, tak hrozně ho nenávidím !!" Řvala jsem na Káju ale ta jen protočila očima což mě rozpálilo ještě víc. ----------------------- Takový zmatek v životě ještě nikdy Ady neměla . Nevěděla co má dělat a ještě když se snažil jí Chris dovol...