jimin:ආආහ්......හ්හ්.......ශිට් ඡංකුක් ඔයා නම්.........ආහ්....
jk:හහ්...ඇයි මට දැන් කෑගහන්නෙ?..ඔයාමයි...හ්හ්... මාව..හ්හ්...ඇවිස්සුවේ......හ්හ් හ්හ්...
jimin:ආආආආආආආහ්.......ඡංකුක්.....ඒක..
රිදෙනවා.....jk: පොඩ්ඩක් ඉවසන්න බබී.... තව..හ්හ්..චුට්ටයි.....
jimin: ම්ම් ..
jk:💋
ජන්කුක් ජිමින් තුලම තමන්ගේ වින්දනය අත ඇරියා.ඡංකුක් ඵහෙම්මම ජිමින්ගෙ පිටට හේත්තු වෙලා ජිමින්ගෙ පිට පුරා හාදු තිබ්බා. එයාට බයයි මේ වස්තුවව අත ඇරියෝත් ආයේ අල්ලගන්න බැරිවේවි කියලා ඊයේ රෑ වෙච්ච දේවලුත් එක්ක.. කොහොම හරි උදේ පාන්දරම මේ ඩබල කරපු දෙයින් වුනේ ජිමින්ට උදේ වරුවේ ම ඇද උඩටම වෙලා ඉන්න වුන එක..
...................................................................................................At Vimin's house.......@3-p.m..........
jimin pov.........
ආහ්.....මේ ඡංකුක් නම්...ආව්වා...ශික්...පාරේ හැමෝම කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා....... ආයේ නම් මලාට බලන්න යන්නෙ නෑ....
වේයිට්.. අපාර්ට්මන්ට් එකේ ඩෝ එකා ඇරියේ කව්ද? ඕහ් ෂිට්! මම යතුර හරියට හංගලා නෙවෙයිද ගිහින් තියෙන්නේ?
එවයින් වැඩක් නෑ .මගේයි,ටේගෙයි ලැප් දෙක.. මගෙයි,ටේගෙයි නෙක්ලස් ටික.....එතකොට මගේ ටෙඩී ......අන්දේ... අනේ....මගේ කොටි පැටියව(ටේ ජිමින්ට දුන්න ටෙඩියෙක්) නැතුව ටේගෙ මෝචී (ජිමින් ටේට දුන්න ටෙඩියා)ගුලිය අරන් යන්න ......
.
.
.
.
.
.
.
.ජිමින් හෙමීට ගේ වටෙන් ගිහින් ඉදලක් අතට අරගෙන ඉස්සරහ දොරෙන් ඇතුළට හීන් සීරුවේ අඩිය තිව්වා....හොරා මොකා වුනත් ජිමින් එද්දී ඌ හිටියේ පස්සත් උඩදාං ඇද යට.......
මෙ ඉන්නේ .......බැබුං පැටියෙක් වගේ පස්සෙත් උඩදාං.....අම්මපා මූට මං......
ජිමින් අතේ තිබ්බ ඉදලින් ඒ හිටපු කෙනාට කශේරැවක් කියලා එකක් නැති අපෘෂ්ට වංශිකයෙක් බවට පත් වෙන්න හොද ඉදල් පාරක් දුන්නා....
(🙏 සාදු කාරයක් පවත්වන්න
.....................සා...........දු)🦝:ආආආආආආආආආආව්වා.......ඔම්මා.......
jimin:අප්පට...... අශ්...බි# උබද? හෙට ඇතුල් වෙනකොට කියලා ඇතුල් වෙන්න පුරුදු වේයන්කෝ.....
YOU ARE READING
💐🍁Still With You🌹🥀(jikook)(teakook)ඔබ නැතිව ඔබ එක්ක ❤️ 《On Hold》
Viễn tưởngජන්කුක් කාව තෝර ගනීවිද? මේක මගේ පලවෙනි ff එක. ඒක නිස පොඩි අත පසුවීමක් තිබ්බොත් ගනන් ගන්න එපා. Ships story කියවන්න අකමැති අය කියවන්න යන්නත් එපා. Start- 9-oct-2021 End-?