Y/N's POV
Ava Paige'in odasının kapısından içeri girince içim ürperdi. Annem ile tekrar karşılaşıyor olmak garip oluyordu.
"Y/N seni tekrar gördüğüme sevindim." dedi gülümseme ile Ava Paige. Bu gülümsemenin masum mu yoksa yalandan mı olduğunu anlaması zor. Kadının yüz ifadesinden anlaması o kadar zordu ki. "Evet canım senin için zor bir yolculuk olmuştur." dedi masasındaki kahve bardağından yudum alarak. "Nasılsın seni çok özledim." dedi Ava.
"Bunu nasıl sorabiliyorsun, kaç gün olduğunu bile unuttum beni o simülasyon mudur nedir onun deneyi ile üzerimde ne yapmayı planladıysan." dedim kollarımı bağdaştırarak. Hani bir insan çocuğu üzerinde deney uygulanmasına basıl izin verebilir.
"Y/N sana yaptığımızı yapmak zorundaydık çünkü..." diye konuşmaya başladı cümlesinin nereye bağlanacağı az çok tahmin edilebilirdi. Sözünü keserek "Bende hiç kimsede olmayan bir durum var bu yüzden bundan yararlanıp Işıl için çözüm bulabiliriz. Çünkü tek yaptığınız bu sürekli deney deney deney." diye sesimi yükselttim sandalyeden ayağa kalkarak. Bu tepkime karşı hala Ava Paige suratındaki ifadeyi değiştirmedi. "Başta sakinleş, buraya gelmeyebilirdi ama gelmeyi seçtin. Bana şahsen kızmak için geldiğini zannetmiyorum. Bide senin bu durumundan dolayı diğer bağışık olmayanları senin gibi yapabiliriz. Tam bu yarı bağışık olayının zamanında geldin ışılı yok etmek için gerekli olan aşının yazılı olduğu kağıdın olduğu kasa bulundu burada açabilecek kişi önemli olan." Dedi Paige ve eliyle oturmam için işaret yaptı. Kısa sessizlik oldu daha fazla sinirlenmemek için derin nefes aldım.
"A5 Newt, Asıl adıyla Isaac. Çok ilginç demi o kadar denek arasında tek o biliyor, intihara kalkışmış biri üzücü olmuştu labirent deneyleri sırasında." Dedi kahvesinden yudum alarak. Bu dediği sabrımı taşıran son damla oldu. Ayağa kalkıp sertçe elimi masasına vurdum. " Onun adını Sakın ağzına alma. Newt ile alakalı hiç bir şey bilmiyorsunuz." dedim karşımdaki kadının gözlerinin içine bakarak
"Merak etme herkes bunu bilmiyorum Isaac'in kim olduğunu ben ve Aeron biliyor. Tabii buraya geldiğinde canlı çıkar mı orasını bilmem ama buraya gelme ihtimali çok yükselecek. Özellikle Kazuma'nın acıklı yalan hikayesinden dolayı Newt'ın olduğu yere gönderdin." dedi Paige, kadının dudağının ucunun kıvrıldığına yemin edebilirim nasıl böyle pislik olabilir. Janson daha pislik ama olsun Ava da az değil. Ava Paige'e zarar da veremezdim, versem saniye de bir sürü koruma gelip beni öldürürdü.
"İkimizden birine zarar gelmeden ben gidiyorum." dedim ve kapıya doğru ilerlemeye başladım. "O pek mümkün olmuyor canım kızım bu şehrin sınırlarında koruma çok ve buradaki herkes senin kim olduğunu biliyor. O yüzden bunu al." Dedi Paige yanıma gelip elime anahtar tutuşturarak. "Bu ne için?" Diye sordum hala sinirli bir ifade ile. "Dışarda yatmana izin vermeyecek değilim. Cornwall sokağın orada soldan üçüncü ev." Dedi Paige elimi iki elinin arasına alarak.
"Sağol. Emin olmak için soracağım. Evde gizli bomba falan yok demi." Diye sordum. Ava Paige hayır anlamında başını salladı.
"Peki her yerde kamera falan var mı?"Diye sordum her yere kamera da koymuş olabilirler.
"Sadece giriş kapısında ve arka bahçede ye bakan kısımda var evin içinde de hemen girişte var." dedi basitçe. "Son bir şey daha ev aynı zamanda senin evin mi yoksa boşta kalan evi mi bana verdin?" dedim aynı evde kalmak istemiyorum Ava Paige ile.
"Hayır tamamen senin." dedi gülümseyerek.
Kapının kolunu kavrayarak kapıyı açtım odadan çıkarken arkamdan Ava Paige el salladı.
Bay kendini çok bilmiş Aeron duvara yaslanmış, kollarını bağlayarak sanki başka yapacak bir şeyi yokmuş gibi beni beklemiş. "Nasıl geçti konuşman, elbette anneni uzun zamandır görememiş olduğun için heyecanlanmış olabilirsin sonuçta insanlık hali." dedi gözlerini kapatıp sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Newt ile Hayal et/ Son İsyan'dan Sonra
FanficNewt x Fem!Okuyucu Hikayedeki amacım Newt için daha güzel bir son oluşturmak. Okuduğum kitaplar içinde en üzücü ölüme sahip karakter Newt'tı. O yüzden 6. Kitap Tarzında bir şey olacak. Yazım çok iyi olmayabilir bu işte acemiyim. O yüzden yazım yanl...