14.Bölüm

729 40 9
                                    

Minho's POV

Çadırdan çıktım ve saate baktım neredeyse 5 saat çadırın içinde hareketsizdim. Her Newt'ı düşündüğümde göğsüme ağrı giriyordu. Kendimden utandım güçlü durmalıydım hem kendim için hem Newt için. Ruhsuz bir şekilde orta alana doğru yürüdüm. Çoğu kişi hala ortadaydı. Thomas, konuşmaların ana konusuydu. Harriet yanıma geldi, "İyi misin?" diye sordu. Nasıl iyi olabileceğimi düşündüyse. "Ne söyleyeceksin?" diye sordum yüzüne bakarak. Kız biraz durakladı sonra konuştu. "Çoğunluk Thomas'ın buradan gitmesini istiyor. İSYAN, burayı drone ile bulduysa Thomas'ı almak için herkesi öldürür diye düşünüyorlar." diye açıkladı. Böyle düşünmekte haklılardı Ava Paige, konuşmasında Thomas'ı vurgulayarak konuştu. "Aris kayacı hazırladı mı?" diye sordum. "Evet, şimdi mi çıkacağız?" dedi Harriet. Biraz düşündüm soruyu. Şimdi çıkarsak o kadar çabuk vararız. "Evet, Sen Thomas ve Brenda'yı ben de Gally ve Sonya'yı bulup kayacın orada buluşalım." dedim. Bunu dememle arkamda Sonya belirdi. Şu an Thomas ile yüz yüze olmak istediğimden emin değilim. "Çıkıyor muyuz? Yaşasın, ben eşyaları alıyorum." dedi Sonya. Abisini kaybettiğini öğrenmesine rağmen pozitif bir sesi vardı. Belki düşünmek istemediği için böyle yapıyordu ya da bu durumun kendisini ele geçirmesini istemiyor. Belki benim de etkilemesine izin vermemeliyim. "Tamam ben Brenda ve Thomas'ı bulayım." dedi esmer kız. "Şu anlık ne için gittiğimizi söyleme tamam mı?" diye fısıldadım Harriet'e, başını sallayıp Thomas ve kız arkadaşını bulmaya gitti. Sonya'nın elini omzumda hissettim, "Hadi gidelim şu eşyaları alalım ve inşallah çıkıntı Aris yüzünden ölmeyiz. Bu isteyeceğim son şey olur." dedim alaylı bir tonda. Sonya tek kaşını kaldırarak bana baktı. "Desene aynı şeyi düşünüyoruz. Hadi gidelim." dedi ve enseme vurdu. Cidden acıttı. Gelmem için işaret etti. "Bu acıttı." diye mırıldandım.

Sonya beni, Harriet ile kaldığı çadıra götürdü. Çadırları bizimkinden daha yerli yerindeydi. "Düzenli bir şekilde hazırlandığımızı söyleyebilirim. Şu çantada bulduğum silahlar var 5 tabanca 1 fırlatıcı var ve yaklaşık 120 mermi var." dedi ve büyük kırmızı bavulu gösterdi. Bu kadar cephane bulmasına şaşırdım. Sonra yanındaki iki çantayı gösterdi. "Kıyafetlerin ikisi bu çantalarda bir tanesi benimle Harriet'in diğeri senin ve Aris'in. Söylemem gerek çok dağınıksın. Alınma." dedi ve bana göz kırparak baktı. Gözümü devirerek karşılık verdim ama bu haklı olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Çantayı açıp neleri seçmiş diye baktım. "Merak etme Tarak ve Saç jölesi de koydum." dedi Sonya. "Güzel." dedim tekrar çantayı kapatarak. Yatağın üstündeki eşyalardan ayrı bir mor çanta vardı. "Şu mor çanta ne?" diye sordum küçük çantayı göstererek. Garip bir şekilde bana baktı, "Mor değil Lila rengi." diye cevapladı. Farkı yok ki ikiside sonuçta mor, diye düşündüm ama yok bu mor diyip tartışma çıkarma havasında değilim. "Peki lila olsun, ne var içinde?" diye sordum bu sefer yüzüne bakarak. "Çok bir şey değil harita, defter, kalem ve pusula var. Birde saç tokaları falan." diye açıkladı. Sonya, iki kıyafet çantasını aldı, bende silahların olduğu valizi ve Sonya'nın mor olduğunu kabul etmediği çantayı aldım. Sonra çadırdan çıkıp Gally'yi bulmaya gittik ama 1 dakika sonra önümüzde belirdi. O bizi buldu diyelim. "Her şey hazır kıyafetlerim ve yemekler." dedi çantalarını kontrol ederek. "Tava seni lülekafa gel buraya." diye bağırdı Gally ve 7 metre önümüzdeki Tava'ya gelmesi için eliyle işaret etti. "Yemekleri almaya çalışırken yakalandım." diye açıkladı normal bir sesle. "Bir şeyi becersen şaşırırdım." dedim iğneleyici bir şekilde. Gally, dalga mı geçiyorsun anlamında bakış attı. "Bensiz bir yere gidebileceğinizi mi sanıyordunuz." dedi Aşçı sırıtarak. Harriet'te yandan geliyordu Thomas ve Brenda ile. Thomas ve Brenda'nın elinde çantalar vardı. Gally kulağıma fısıldayarak "Hani çok kişi gitmeyecektik."  "Plan değişti." dedim kısa bir şekilde. 8 bağışık beraber İSYAN'a yakalanmadan kardeşimi bulabiliriz diye düşünüyorum. "Hadi ölmeden uçalım." Harriet gruba seslendi. Hepimiz Kayaca doğru ilerledik.

Newt ile Hayal et/ Son İsyan'dan SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin