,,Radši řekni, kdy už tě konečně pustí domů" zopakuje Brian otázku.
,,Asi za týden, teda podle toho doktůrka, co se z něj Rachel málem roztekla" dodá jízlivě Roger.
Ty vole, já po něm skočim a jednu mu ubalim.
,,Co to meleš? Já a roztýct? Rogere mohl bys už držet hub... totiž pusu?" Syčím vzteky bez sebe. ,,Už jsem ti několikrát řekla, že doktor Willeby je jeden z nejlepších a nejhodnějších co znám.
,,Už mě s tím doktůrkem začínáš pěkně srát Rach" vřískne po mě Roger.
,,Vážně? To ty sereš mě, s těma svejma nesmyslnejma kecama, ty vole!" Ječím už nahlas a je mi u prdele, jestli budu slyšet až ven.
,,Už jsem vám jednou řek',ať přestanete" houkne po nás Brian.
,,A co když ne? Co budeš dělat Mayi?" Otočí se k němu Roger, rudej vzteky.
,,Přestaň se navážet do Briana. On nemůže za to,že seš žárlivá hysterka" snažím se zastat i Briana, kterej nestačí zírat.
,,Cos to řekla? Žárlivá hysterka? Rachel dávej bacha na to,co říkáš. Taky by se ti to mohlo šeredně vymstít, puso!" Dodá ledově, oči už má skoro černý vzteky.
Takže on mě bude vyhrožovat? Tak to teda ne!
,,Ahááá, a co se mi jako vymstí? Ty vole..." Nestačím to doříct, protože se ke mě přibližuje s hrozivým výrazem.
,, Kolikrát ti to budu ještě muset zopakovat, kotě? Už - buď - raději - zticha." Odsekává jednotlivý slova. ,,Mohlo by nás to mrzet oba. Nedělej to pojebaně ještě těžší."
Stojíme naproti sobě, oba dva zrychleně dýcháme. Dívám se do těch jeho očí a snažím se vyčíst, co ještě se mu v tý jeho blonďatý palici honí. Přece jen kvůli nějakýmu doktorovi nebude dělat takovýhle scény?
,,No mě to teda mrzet nebude" mrazivě odpovídám. ,,A jestli s tím hodláš pokračovat..." Zase mě nechce nechat domluvit.
,,Kurva Rachel, buď už zticha. Proč musíš mít vždycky poslední slovo!" Zařve po mě.
Nadechuju se, že mu zase odpovím, když v tom mezi nás vlítne Freddie.
,,Ale drahoušci, abyste se nám tady nepoprali. Ty Rogerino přestaň tady Rachel vyhrožovat. Všichni, co jsme tady víme, jak moc ji miluješ a nikdy bys jí nic špatnýho neudělal. A ty moje milá Rach, když ti říká,ať jsi zticha, tak ho občas poslechni." Dodá udýchaně, jako by doběhl maraton.
Nafouknu pusu, ruce zkřížím přes sebe a ustoupím o jeden krok zpět. Očima vyhledám Briana. Ten na mě maličko mrkne a naznačí, že už bude dobře. Ne nebude, dokud se Roger bude chovat jako pako, tak nebude dobře.
,,A teď nám Rogi řekni, co ti teda řekli? Kdy budeš moct jít domů?" Vyptává se Freddie.
,,Prý ještě týden, každej den musím cvičit a pak i doma. A ten posranej korzet ještě minimálně měsíc. Už mě to nebaví..." Vzteká se zase.
,,Tak jsi měl dávat pozor a nemachrovat" seknu po něm vztekle.
,,Cos to řekla? Kurva Rachel!" Zařve zase.
,,A dost!" Houkne Brian, přiskočí ke mě, chytne mě kolem ramen a koukne se na Freda. ,,Uklidni ho, já jdu s Rachel ven. Tohle nemá cenu. Vždyť se na ně podívej, oba stejný. Dokud tady budou dohromady, nic se nevyřeší. A ty mě už Rogi neser a už to zklidni. Tohle celý je na hovno." Dodá a táhne mě z pokoje.
YOU ARE READING
Follow Your Heart/Roger Taylor ff
FanfictionOna - studentka specializace, zdravotní sestra On - student medicíny, budoucí slavný bubeník