pomoc bližnímu svému

76 5 1
                                    

Auuuuu...

moje hlava...

...probouzím se, hlava mě třeští. Co se vlastně včera stalo? Musím chvíli přemýšlet. Aha už vím. Šly jsme s Rose na panáka, na jednoho a nakonec jsme spolu zmákly celou láhev. No ty vole, dnešek bude krušnej. Pomalu spouštím nohy z postele. Podlaha mě trochu zastudí, aspoň mě to vzbudí. Ble, v puse pachuť, motá se mi hlava a obrací žaludek. Uf, honem aspirin a kafe. Cože je dnes za den?? Jo pátek, máme jít s klukama do kina. To nedám. Jo a ještě za Taylorem. Neeeee... blondýna zase bude nervózní a bude mě přesvědčovat,abych nikam nechodila. A dnes mu mají přinést korzet, takže mu budu muset pomáhat s nácvikem a chůzí.
Bože Rachel ty seš fakt kráva, takhle se opít v týdnu.
Doplazím se do koupelny. Uvidím tu spoušť. Oči jak panda, na nose mám šmouhu, kdo ví od čeho. Tak rychle se sebou něco udělat.

,,No ty vypadáš,ty vole" Lara stojí za mnou a šlebí se na mě do zrcadla.

,, Víš co sestro, dej mi pokoj, tebe se nikdo na nic neptal" štěknu po ní. ,,A vypadni, potřebuju si udělat nějakej obličej na tu svoji hubu".

,,Tak začni z druhý strany, ať to má cenu" zasměje se. Její smích mě bodá jak tisíce jehliček, asi mě praskne hlava.

,, Vypadni" zařvu na ni a vzápětí se chytnu za spánky, ty vole, to bude den.

Začnu se vlasama, spletu je do francouzského copu, na obličej napatlám make-up, oči orámuju tužkou, ještě ty pytle pod očima vyretušovat, nebo se mě pacoši leknou. Popíjím u toho kafe a rozpuštěnej aspirin s céčkem. Mrknu na hodinky, musím letět.

⚤︎⚤︎⚤︎

Roger

Posranej, podělanej zkurvenej pátek. Rachel si půjde s Fredoušem a váženým doktorem astrofyzikem Brianem do kina. Do prdele. A já tady budu ležet a užírat se závistí a žárlivostí. A ještě ke všemu přinesou ten debilní korzet. Už teď ho nenávidím a nechci ho nosit. Co jsem nějaká baletka ty vole? Radši budu křivej, než nosit tohle. Prostě mě do toho nikdo nedostane. Jasně, řeknu, že ho nechci, ať mě nechaj na pokoji. A Rachel to kino regulérně zakážu. Nikam s nima nepůjde. Je moje, teda aspoň na chvilku.

⚤︎⚤︎⚤︎

Dorazím s jazykem vyplazeným. Mám příšernou žízeň. Naštěstí jsem si stihla koupit aspoň vodu. Musím hodně pít.

,,Rachel, není vám dobře, vypadáte nějak nesvá?" Zvědavě si mě prohlíží Fúrie. Pak se ohlédne na Rose. Ta vypadá ještě hůř. Vlasy ledabyle stočený do uzlu a na rozdíl ode mne se ani neobtěžovala se namalovat. No musí na nás bejt pohled. ,, Rose a vy?"

,,V pohodě slečno Mc Furryová, zvládneme to" snažím se to hned zamluvit.

,,Takže Steph půjde s Vivian, Rose tedy s Kate. A my Rachel půjdeme se sestrou Margaret k panu Taylorovi. Korzet mu stihli před noc vyrobit, takže dnes bude první nácvik správného upnutí a chůze. A k tomu musíme být minimálně tři."

,,Ano slečno" hlesnu. To bude hrůza. Mě je blbě a on se bude vztekat. Výborně, nemůžu se dočkat. Ještě se stačím pořádně napít, vezmu ten zpropadenej korzet a táhnu se za nima.
Margaret klepe na dveře, slyším nervózní dále.

,, Dobrý den pane Taylore, máme tady pro vás korzet. Byl vyroben přes noc, abyste co nejdříve začal s nácvikem a chůzí a my vám moc rády pomůžeme". Dokončí větu Margaret.

,,Já jsem se rozhodl" začíná mrazivě blondýn ,, že žádný korzet chtít nebudu. Protože..." V tom mě uvidí a hrkne v něm. ,,Sestři Rachel, vy vypadáte nemocně, není vám dobře?" Dodá měkkce, starostlivě.

Follow Your Heart/Roger Taylor ffWhere stories live. Discover now