-Hwang Jeongin-
Yanağıma ve dudağıma bırakılan öpücüklerle uyanıp gözlerimi kırpıştırdım.
"Sevgilim hadi uyan artık."
"Ama Minmin uyumak istiyorum. Çok uykum var." diyerek dudaklarımı büzdüm. Aldığım tek cevap büzdüğüm dudaklarımda hissettiğim güzel dudaklardı. Ellerimi tutup yataktan doğrulmamı sağladı.
"Bebeğim, hadi kahvaltımızı yapalım. Sonra istersen kucağımda bile yatabilirsin. Ama biliyorsun ilaçlarının saatlerini değiştirmen sağlıklı değil." kafa sallayıp kalkmak için hamle yaptığımda izin vermeyip beni kucağına aldı.
"Yaa Minhyuk!" kollarımı boynuna sardım.
"Her sabah yapıyorum ama hala korkuyor musun bebeğim?" evet hem de çok korkuyordum.
"Evet! Ani her şeyden korkuyorum biliyorsun."
"O zaman sıkı tutun sevgilim." diyerek gerginliğimi arttırmıştı ve bir anda koşmaya başladı. Geldiğimiz yer tuvalet... Beni yere indirip yanağımı sıktı.
"Yıka elini yüzünü ben de kahvaltıyı hazırlayayım bebeğim." dedikten sonra dudağımın kenarını öptü ve aşağıya indi. Dublex evinin olması mükemmel bir olay. Günlük tuvalet rutinimi tamamlayıp odaya geri girdim. Dolaptan Rocky'nin gri oversize tişörtünü dızlayıp üstümü değiştirdim altıma da aynı renk bir şort giydim. Kendi parfümümden biraz sıkıp aşağıya indim.
"Çok güzel kokuyor ama burası." ağzımın suları aka aka yemek masasını koran sevgilime sarıldım. O da bana sarılıp karşılık verdi.
"Bence sen daha güzel kokuyorsun sevgilim." diyerek burnunu boynuma sürttü ve aynı yeri öptü. Huylandığımı belirten kıkırtılar çıktı ağzımdan.
"Şu güzel ortamın ağzına sıçmak istemem sevgilim ama karnım aç. Daha sonra oynaşırız." deyip dudağını öptüm ve sandalyeye oturdum. Çatalımı tabaktaki salatalığa batırdım ve ağzıma attım. Hazırladığı şeyleri yedikten sonra toplamaya başladık.
"Jeong!"
"Efendim?"
"Korkma ama kalçanda bir şey var."
"N-ne var?! Min söylesene ne var?!" paniğime güldü.
"Sadece, gözlerim var."
"Ha?"
"Kalçanda diyorum gözlerim diyorum var diyorum. Tanrım kimseyi yaptığı esprileri açıklatmak zorunda bırakmasın."
"Espri miydi? Ben flört girişimi sanmıştım..."
"Tanrı belamı versin flört girişimiydi."
"O zaman çok kötüydü... Azıcık geliştirmelisin sevgilim." diyerek yanına gittim ve beklemediği bir anda götüne vurup kaçmaya başladım. O da beni kovalıyordu. Yukarı odamıza kaçtığımda ardımdan o da girmiş ve kapıyı kilitlemişti. Bana doğru yaklaştı ve belimden tuttu. Bir anda öne doğru -yatağa- bıraktı kendini ve üstüme yattı. Gülerek gözlerime baktı ve her söylediğinde kalbimi hızlandıran cümleyi kurdu.
"Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum."
---------------------------------------------------------------------
Olay bulamadım final yaptım. Jeongin ve Rocky ne alaka bilmiyorum ama birden yakıştırdım sjsjsjsjsj. Angst bitiremedim depresyondayım... Mutlu sonlara alerjim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart /HyunLix\ ✅
Hayran KurguBoy x Boy kitap homofobiksen siktir ol git. Kimse yorumlarını önemsemiyor çünkü.