'ခင်ဗျားကျုပ်ကိုမထိန်းချုပ်နိုင်ပါဘူး...'
'မှန်ပါတယ်...ဒါမဲ့ငါကဒီနိုင်ငံရဲ့ဘုရင်တစ်ပါးပဲ..ငါ့အမိန့်ကမင်းအပေါ်အကျုံးဝင်တယ်..'
'ကျုပ်သာစိတ်ပါရင်..ခင်ဗျားကိုအစိတ်စိတ်အမွှာမွှာဖြစ်သွားအောင်လုပ်လို့ရတယ်ဆိုတာလဲ...သိထားပါ...'
'ကောင်းပြီ..ဒီကိစ္စနောက်မှပြန်ဆွေးနွေးကြတာပေါ့...မင်းကိုငါ့အပိုင်ဖြစ်အောင်..သွေးအေးအေးနဲ့လုပ်ယူမှာပါ...တစ်ချိန်ချိန်ကြရင်မင်းကငါ့ဧကရီဖြစ်လာမှာ...ကင်ထယ်ယောင်း!!!'
'ကျုပ်လက်ညှိုးလေးကွေးလိုက်ရုံနဲ့...ဒီနိုင်ငံပြာကျသွားနိုင်တာမို့...ပါးစပ်ကိုဆင်ခြင်ပါ..ပြီးတော့..ခင်ဗျားကံကြမ္မာကကျုပ်လက်ထဲမှာ...'
'တောက်စ်....'
'ခင်ဗျားကိုကျုပ်သတိထပ်ပေးလိုက်မယ်..ကျုပ်ကိုထိန်းချုပ်ဖို့မကြိုးစားပါနဲ့..ကျုပ်ကိုထိန်းချုပ်နိုင်တဲ့လူဟာ...Tarot ကပြောတဲ့ကျုပ်ရဲ့ဖူးစာရှင်ပဲ..အဲ့ဒီဖူးစာရှင်ကလဲ..ခင်ဗျားမဟုပ်ဘူး..SATAN!'
SATAN~ဗီလိန်
Kim Tae Hyung ~ကံကြမ္မာဟောသူ~______________
'ခင်ဗျားကသိပ်ထူးဆန်းတယ်..ကျုပ်ရဲ့အာရုံစိုက်မှုကိုရနေတာကိုက..သိပ်ကိုထူးဆန်းနေတာ'
~Jeon Jungkook
################
နန်းဆန်ပြီး..မှော်ဆန်တဲ့Ficပုံစံလေးသွားပါ
မယ်..ထယ်ကstrong ဖြစ်ပြီးကံကြမ္မာဖန်တီးသူမို့..အစွမ်းရှိပါတယ်..ဂျောင်ဂုက..စိတ်ထားကောင်းတဲ့လူမိုက်..ခပ်ဆိုးဆိုးတစ်ယောက်အနေနဲ့ပုံဖော်ထားပါတယ်..သာမန်မဟုပ်တဲ့မှော်ဆန်တဲ့Ficလေးပါ🪄'ခင္ဗ်ားက်ဳပ္ကိုမထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ပါဘူး...'
'မွန္ပါတယ္...ဒါမဲ့ငါကဒီႏိုင္ငံရဲ႕ဘုရင္တစ္ပါးပဲ..ငါ့အမိန္႔ကမင္းအေပၚအက်ဳံးဝင္တယ္..'
'က်ဳပ္သာစိတ္ပါရင္..ခင္ဗ်ားကိုအစိတ္စိတ္အမႊာမႊာျဖစ္သြားေအာင္လုပ္လို႔ရတယ္ဆိုတာလဲ...သိထားပါ...'
'ေကာင္းၿပီ..ဒီကိစၥေနာက္မွျပန္ေဆြးေႏြးၾကတာေပါ့...မင္းကိုငါ့အပိုင္ျဖစ္ေအာင္..ေသြးေအးေအးနဲ႔လုပ္ယူမွာပါ...တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ၾကရင္မင္းကငါ့ဧကရီျဖစ္လာမွာ...ကင္ထယ္ေယာင္း!!!'
'က်ဳပ္လက္ညႇိဳးေလးေကြးလိုက္႐ုံနဲ႔...ဒီႏိုင္ငံျပာက်သြားႏိုင္တာမို႔...ပါးစပ္ကိုဆင္ျခင္ပါ..ၿပီးေတာ့..ခင္ဗ်ားကံၾကမၼာကက်ဳပ္လက္ထဲမွာ...'
'ေတာက္စ္....'
'ခင္ဗ်ားကိုက်ဳပ္သတိထပ္ေပးလိုက္မယ္..က်ဳပ္ကိုထိန္းခ်ဳပ္ဖို႔မႀကိဳးစားပါနဲ႔..က်ဳပ္ကိုထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္တဲ့လူဟာ...Tarot ကေျပာတဲ့က်ဳပ္ရဲ႕ဖူးစာရွင္ပဲ..အဲ့ဒီဖူးစာရွင္ကလဲ..ခင္ဗ်ားမဟုပ္ဘူး..SATAN!'
SATAN~ဗီလိန္
Kim Tae Hyung ~ကံၾကမၼာေဟာသူ~______________
'ခင္ဗ်ားကသိပ္ထူးဆန္းတယ္..က်ဳပ္ရဲ႕အာ႐ုံစိုက္မႈကိုရေနတာကိုက..သိပ္ကိုထူးဆန္းေနတာ'
~Jeon Jungkook
################
နန္းဆန္ၿပီး..ေမွာ္ဆန္တဲ့Ficပုံစံေလးသြားပါ
မယ္..ထယ္ကstrong ျဖစ္ၿပီးကံၾကမၼာဖန္တီးသူမို႔..အစြမ္းရွိပါတယ္..ေဂ်ာင္ဂုက..စိတ္ထားေကာင္းတဲ့လူမိုက္..ခပ္ဆိုးဆိုးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ပုံေဖာ္ထားပါတယ္..သာမန္မဟုပ္တဲ့ေမွာ္ဆန္တဲ့Ficေလးပါ🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Belong With ME
RomantizmType: TAEKOOK [Completed]✅ {Uni&Zawgyi} _'ငါမင်းကိုချစ်တယ်..မင်းအသိအမှတ်မပြုရင်တောင်..အဲ့တာကအမှန်တရားပဲ...' :-Kim Tae Hyung _ 'ထယ်..ငါမင်းကို သတိထပ်ပေးလိုက်မယ်.. မင်းက Jeon Jungkookဆိုတဲ့ ငါ့အပိုင်ပဲ.. မင်းရဲ့ထွက်သက်ဝင်သက်ကအစ ငါပိုင်တယ် အဲ့တာက ငါသေသ...