Felix her zamanki gibi güne yanında Chan olmadan başladı.Yatakta dün gecenin izlerini taşıyan bedeniyle oturur hale geldiğinde kalçasındaki sızıyla yüzünü buruşturmadan edemedi.
Gözleri yatağın diğer boş tarafındayken her sevişmelerinin ardından kaybolan bedenle iç çekerek aklına dolan eski anılarını düşündü.
Eskiden Chan kendisine karşı oldukça nazik ve ilgiliyken, her şey fazla güzeldi.
Uzun ve oldukça duygu dolu sevişmelerinin ardından Chan kendisiyle güzelce ilgilenir ve tüm gün boyunca göğsünde dinlenmesine izin verirdi.
Son zamanlarda ise kendisine çoğunlukla dokunmaktan kaçınan beden, üstüne üstlük sadece sevişmek için yatağa geliyordu.
Felix nedenini düşünmemişti...Daha doğrusu düşünmek istememişti.
Düşünürse eğer bütün bunların canını yakacağını biliyordu ve düşünmemek şimdilik en iyi hissettiren şeydi.
Dün geceden beri eline almadığı telefonuna uzandığında tek gözünü ovuşturarak ekrana bakmış ve yine o bilinmeyen numaradan mesaj geldiğini görmüştü.
Unknown: 'Does he touch you like this, this?
Let me take the friction from your lips''O burana böyle mi dokunuyor?
İzin ver de dudaklarından zevki alayım"İletildi
İç çekerek mesaja tıkladığında okuduğu satırlar kendisine dün geceyi hatırlatırken elini dudakları üzerine yerleştirmiş ve odaya bakınmıştı.
Dün geceki sevişmelerinin ardından kendisine yollanan mesajın içeriği onu biraz korkuturken beyaz çarşafa daha çok sarılmış ve yataktan kalkmıştı.
Fakat Hyunjin bugün gelmemişti.
Hyunjin her sabah geldiği evin önüne bu sabah gelmemişti.
Camdan bakınarak kimseyi göremediğinde perdeleri çekerek içeri girmiş ve Felix öğleden sonraki dersleri için hazırlanmaya koyulmuştu.
Evden çıkmadan önce tekrardan telefonunu eline aldığında bilinmeyen numara ile olan mesajlarına tıklamış, gizli hayranına mesaj yollamaya karar vermişti.
Mesaj içeriği açık ve basitti, Hyunjin'in anlayacağı türden.
Felix: The Weeknd
What you needİletildi
Görüldü
Seni tanıyor muyum?
En azından benimle konuş
Kim olduğunu bilmeme gerek yok
Sadece seninle konuşmak istiyorumGörüldü
Unknown: Ben senim
Asıl sen kimsin?Felix: Ben Felix
Sen kimsin?Unknown: Felix'i tanıyorum
Bana asıl kimliğini söyle?Felix: Anlamıyorum
Adım Felix ve başka kimliğim yok?
Beni tanıyorsan bende seni tanıyorum?Unknown: Seni sınırlayan kişinin sana verdiği isimden bahsetmiyorum
Gerçek senden bahsediyorumFelix: Yongbok
Unknown: Tanıştığımıza sevindim Yongbok
Ben Felix