18𝘋𝘰𝘪𝘯' 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴

1.5K 185 109
                                    

Düzenlemedim, hatalar olabilir<3

Felix bu durumdan fazlasıyla eğleniyor gibi görünüyordu.

Kısa öpücüğün ardından geri çekildiğinde, Hyunjin kendisine sırnaşmak için hamle yapmış fakat bunu izin vermeyerek aralarına mesafe koymasının ardından kesin bir dille konuşmaya başlamıştı.

"Yine de bu, bana yalan söylediğin gerçeğini değiştirmiyor ve seni affetmedim"

"Ne?!"

Hyunjin saf saf suratına bakmaya başladığında ise gülmemek için sertçe yanağının içini dişlemiş ve oturduğu banktan ayaklanmıştı.

Bu tam bir yalandı.

"Beni duydun Hyunjin-ah"

"Felix hadi ama"

Bir diğeri çoktan uzaklaşmaya başladığında Hyunjin birkaç adımda onu yakalarken, somurtmadan edememişti.

Artık bir şeylerin net olmasını ve Felix'le oldukça güzel ilerleyen bir ilişki içinde olmayı istiyordu.

Ki Felix'in istediği de buydu.

Yüzünde Hyunjin'in ne söylerse söylesin düşünmeden kabul edeceği sevimli bir gülümseme varken parıldayan gözlerle ona bakmayı sürdürmüştü.

"Kendini bir an önce affettirmenin yolunu bulmalısın"

"Bana dayanabileceğini mi sanıyorsun?"

Hyunjin tek kaşını merakla havalandırarak üzerine eğildiğinde, dudakları arasında birkaç santim kalacak şekilde durmuş ve Felix tanıdık his vücudunu sararken yavaşça yutkunmuştu.

"Bana asla dayanamazsın"

Hyunjin yarım ağız sırıtarak, gözlerindeki yaramaz pırıltılarla, nefesleri sıklaşan bedenin aralı dudaklarına bakarak konuşmuş ve sıcak nefesi Felix'in alt dudağını okşuyorken hızlıca geri çekilmişti.

"Dayanabilirim"

Felix hızlanan kalbini görmezden gelerek, ifadesiz durmaya çalışmış ve Hyunjin'in açıkça görebileceği şekilde gözlerini devirmişti.

"Görelim Lixie"

Bir diğeri hâla bu durumla eğleniyor gibi görünüyordu ve küçük olan bugün kaçıncı kez göz devirdiğini bilmezken, ikili Hyunjin'in az önce koşarak geldiği yolda sessizce yan yana yürümeye devam etmişti.

Sonunda eve varabildiklerinde Changbin'e dair herhangi bir ize rastlanmazken, sabah kahvaltı etmeden çıktıkları için bir şeyler sipariş vermeye karar vermişler ve Hyunjin bu süre boyunca Felix'i rahatsız etmeye devam etmişti.

"Dün gece iy-Nereye?!"

Felix onun ne sormaya çalıştığını anladığında hızlı davranarak, utançla koltuktan kalkmasının ardından merdivenlere yönelmiş ve bir diğerinin sinir bozucu kıkırtısı kulaklarına dolmuştu.

"Ben duşa giriyorum"

Hyunjin kendisiyle uğraşmaktan fazlasıyla zevk alıyor gibi görünüyordu.

İç çekerek odasına girdiğinde gardrobuna ilerlemiş ve giyeceği kıyafetleri yatağının üzerine bırakmasının ardından beraber kullandıkları duşa ilerlemişti.

Sabah duş almak yerine hızlıca kıyafetlerini üzerine geçirerek evden çıkmıştı ve şimdi kendini, fazlasıyla kirli hissediyordu.

Biraz olsun rahatlamayı umarken üzerindekilerden kurtulmuş ve suyu fazla sıcak olmayacak şekilde ayarlayarak duşa kabinin içine girmişti.

𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗻𝗲𝗲𝗱/ 𝗵𝘆𝘂𝗻𝗹𝗶𝘅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin