Ben niye bu kitabın gidişatını bozmuşum gibi hissediyorum-
Final- Smut
Jisung aynaya yansıyan fazlasıyla tanıdık sarı saçların, kime ait olduğunu anlar anlamaz bıkkın bir nefesi ciğerlerine çekmişti.
Kapıda dikilerek kendisini izleyen ve yüzünde, gamzelerini ortaya seren bir gülümseme bulunan beden çoktan sinirlerini bozmaya başlamıştı.
Ki kendisini buraya kadar takip eden bedenin açıkça ne istediğini öğrenmeyi umarak, ellerini yıkamayı kesmiş ve bu durumdan sıkıldığını belli eden sert bir ifadeyle ona dönmüştü.
"Ne istiyorsun Chan?"
Sesi beklediğinden daha sert çıkarken, bunu duyan Chan'ın yüzündeki gülümseme genişlemiş ve Jisung onun kendisiyle alay ettiğini düşünerek sinirle gülmüştü.
"Benden uzak dur, senin nasıl birisi olduğunu biliyorum"
Söylediği sözler açıkça Hyunjin'in anlattıklarına atıfta bulunurken, Chan'ın yüzündeki gülümseme donmuş ve bu kez bakışları ciddileşmişti.
İkilinin kurduğu göz teması bir an olsun kesilmezken, Chan sırtını kapıdan ayırarak kendisine doğru adımlamaya başlamış ve Jisung üzerine doğru gelen bedenle ne yapacağını bilemeyerek şaşkınlıkla bağırmıştı.
"Ne yapıyorsun?!"
Sesi boş olduğunu düşündüğü tuvalette yankılanmış ve Chan bir cevap vermezken, hızlı adımlarla kendisine yaklaşarak tam önünde durmuştu.
Şimdi ikisi de, birbirlerinin sıcak nefeslerini hissedebilecek kadar iç içelerdi ve bu yakınlık fazla tehlike oluşturuyordu.
Jisung hızlanan kalp atışlarıyla yutkunmadan edemezken, Chan bakışlarını küçüğün dudaklarından çekmekte zor anlar yaşıyordu.
"Sen benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun ve biz tanışmıyoruz Jisung, beni tanımadan böyle şeyler söyleyemezsin"
Ve bakışları Jisung'un yüzünde gezinirken kızgın bir tonda söylediği sözler tuvalette yankılanmasının ardından tekrardan kulaklarına dolmuştu.
Tabii bu anlara şahit olan ve konuşmalarını duyan birileri daha vardı.
Hyunjin duyduklarıyla sinirlendiğini hissederken, Felix artık bu konuda hiçbir şey hissetmiyordu.
Sonuçta ikilinin arasındaki ilişki onları ilgilendirmezdi ve Hyunjin, Jisung'u bu konuda uyarmıştı.
İstediği tek şey Chan'ın kendilerinden uzak durması ve artık saçma hareketlerde bulunmayarak mutlu olmayı amaçlamasıydı.
Belki de Jisung bunu sağlar ve tahmin etmedikleri bir şey gerçekleşerek, ikili iyi bir ilişkiye sahip olabilirdi.
"Hyunjin sakın, dışarı çıkıp müdahale etmeyi aklından bile geçirme"
Kısık sesiyle sevgilisinin kulağına fısıldadığı sözlerin bir etki bırakmasını umsa da, Hyunjin kafasını iki yanda sallayarak kalkmak için hamle yapmıştı.
Fakat ikili aynı pozisyonda, Hyunjin halen daha Felix'in içinde, durmaya devam ederken bu pek mümkün görünmüyordu.
Ve Hyunjin oturduğu yerden kalkamazken Felix yüz ifadesinden sinirlendiği belli olan sevgilisinin dikkatini dağıtmayı amaçlayarak, yavaşça kalçalarını oynatmıştı.
Ki Hyunjin'in dudakları arasından kaçan zevk dolu inilti amacına ulaştığını gösteriyordu.
Ve aynı zamanda yakalandıklarını da.