Felix ders boyunca sarışın oğlanı düşünüp durmuştu. Öyle ki zil çaldığında duymamış ve kolunu dürten sıra arkadaşı Changbin sayesinde gerçekliğe dönmüştü."Gitme vakti"
"Görüşürüz Binnie"
Eşyalarını toplayarak hızlı adımlarla dışarı çıkmış ve etrafına bakınarak Hyunjin'i görmeyi ummuştu.
Onu, gizlendiği duvarın ardından izleyen Hyunjin, küçüğün kendisini aradığını biliyordu fakat saklandığı yerden çıkmamış ve Felix'in yüzündeki somurtkan ifadeyle uzaklaşmasını izlemişti.
Felix okul kapısından çıktığında ise Hyunjin kulaklıklarını takarak gizlendiği yerden çıkmış ve yavaş fakat tempolu adımlarla önden ilerleyen sarışını takip etmeye başlamıştı.
Bu çoğu zaman yaptığı şeylerden yalnızca biriydi. Felix'in her gün hangi saatte okula geleceğini ve sonrasında ayrılacağını biliyordu.
Bu onun için büyük bir avantaj olurken Hyunjin, Felix'le birlikte yürümeyi severdi... Daha doğrusu Felix'i ardından takip etmeyi.
Yine her zamanki gibi küçüğe fark ettirmeden onu takip ediyorken Hyunjin kulaklıklarından yükselen şarkı sözlerini mırıldanıyordu.
"Ain't no one gon' stop us
Ain't no one gon' stop us""Bizi kimse durduramaz
Bizi kimse durduramaz"Felix'e gönderdiği şarkı zihninde yankılanıyorken bu anı bozan bildirim sesi Hyunjin'i gerçekliğe döndürmüştü.
Telefonunu eline alarak önden ilerleyen sarışın bedene kısa bir bakış atmış ve telefonuna dönerek onun kendisine mesaj yolladığını görmüştü.
Unknown: 'And I'm gon' give you boy,
what you fiend''ve sana vereceğim oğlum
neye düşkünsen'Görüldü
Yongbok: Seni gerçekten anlayamıyorum
Kimsin veya amacın ne bilmek istiyorumUnknown: Biliyorum bebeğim
Fakat şimdi değil
Uslu bir oğlan olmaya devam edip
beklemen gerekiyorYongbok: Bu
SaçmalıkUnknown: Saçmalık olan ne?
Yongbok: Chan'dan nefret ettiğini söyledin
Bana garip şarkı sözleri yolluyorsun
Üstüne üstlük benimle böyle konuşuyorsunUnknown: Seninle nasıl konuşuyorum Yongbok?
Yongbok: Bana bir şeyler
hissediyormuşsun gibi
Beni istiyormuşsun gibiUnknown: Seni istiyorum
Ve alacağım
Daha doğrusu sen bana geleceksinYongbok: Bunun mümkün olduğunu sanmıyorum
Unknown: Güven bana Yongbok
Bana gelen sen olacaksın
Ve ben o anda sana, bütün bu söylediklerini tek tek yutturacağımYongbok: Sen öyle sanmaya devam et
Sinirimi bozuyorsunYongbok çevrimdışı