13𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥

1.8K 231 126
                                    

Hyunjin kendisine bakmayı reddeden bedenle birlikte oturduğu koltuğa biraz daha sinmişti.

Eğer Felix sırf Chan'a yumruk attığı için kendisinden uzaklaşacaksa bu kez küçüğün ardından koşan o olmayacaktı.

Şu anda içinde bulundukları aptalca durum, Hyunjin'in okul sınırları içinde olduklarını unutmasından kaynaklanıyordu.

Chan'a attığı yumruğun ardından odaya giren dans hocası bu sahneye şahit olmuş ve gözünü tutarak acıyla sızlanan beden revire götürülürken, Hyunjin ve Felix müdürenin odasına çağrılmıştı.

"Hwang Hyunjin ve Lee Felix şu ana kadar herhangi bir sorun çıkarmamışsınız"

Oldukça yavaş konuşan müdüre ikiliye bıkkınca bakarak elindeki kağıtları çevirdiğinde, Hyunjin sıkıntıyla iç çekmişti. Bu gibi durumlardan fena halde nefret ediyordu.

"Fakat Bay Hwang iddiaya göre Bay Bang'a yumruk atmışsınız"

"Evet efendim, ben yaptım"

Bir an önce odadan çıkmak ve başını ağrıtan sorgulamadan kurtulmak için lafı gevelemeden kadını onayladığında Felix'in bakışlarının üzerinde gezindiğini hissetmişti.

"Nedeni nedir Bay Hwang?"

"Bizi rahatsız etmeye başlamıştı ve Felix'le saygısızca konuşuyordu Bayan Lee"

Hyunjin bakışlarını kendilerini dinleyen kadından çekerek, yan tarafındaki koltukta oturan bedene çevirmiş ve Felix'in bunu sorun etmemesini ummuştu.

"Hyunjin beni koruyordu efendim"

"Yine de bu yaptığınız doğru değil Bay Lee ve birkaç günlüğüne size uzaklaştırma vermek zorundayım"

İkili bir şey söylemeyerek ellerine tutuşturulan kağıtlarla birlikte müdürenin odasından çıkmışlar ve birbirlerine kaçamak bakışlar atarak, yan yana yürümeye devam etmişlerdi.

Hyunjin, Felix'in neden kendisine mesafeli davrandığını öğrenmek istese de, başı bu derece ağrıyorken alacağı cevaptan korkuyordu.

İkili bir türlü konuşma fırsatı yakalayamamıştı ve Chan, Hyunjin'in hayal ettiği her şeyi bir kez daha mahvetmişti. Sinirle dişlerini sıktığında uzunca bir süre sarışını görmemeyi umuyordu.

"Hyunjin-ah üzgünüm"

Hyunjin en sonunda sesini duyabildiği bedenle birlikte şaşırmadan edemezken bakışlarını ona çevirmiş ve kendisini dikkatlice izleyen kahvelere bakmıştı.

"Chan olayı yüzünden, hepsi benim-"

"Hayır hayır sorun değil, seni önemsiyorum ve hak etmişti"

Felix kalp ritimlerinin hızlandığını hissederken sadece hımlamış ve kendisinden daha uzun olan bedenin yanında yavaşça yürümeyecek devam etmişti.

İkili okul binasından uzaklaştıklarında bir süre nereye gideceklerini düşünmüşler ve sabahtan beri görmedikleri Changbin onları kapıda karşılarken, hemen yanında yer alan beden şaşırmalarına neden olmuştu.

"Hyung...Neredeydin?"

"Neredeydiniz demek daha doğru olur sanki"

Hyunjin, Felix'i düzeltmesinin ardından sesine iğneleyici bir ton takınarak konuştuğunda Changbin'in sert bakışlarının hedefi olmuştu.

Minho onun ne söylemeye çalıştığını anlarken, yanlarında istenmediğini bilerek hızlı adımlarla okul binasına doğru ilerlemeye başlamıştı.

𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗻𝗲𝗲𝗱/ 𝗵𝘆𝘂𝗻𝗹𝗶𝘅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin