12𝘏𝘦'𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵

1.7K 237 87
                                    

Düzenlemeden atıyorum🥺

Felix yüzündeki garip ifadeyle birlikte kendi kendine ısınmaya devam eden bedenin yanına ilerlemişti.

"Hyunjin"

İkili çift olduklarını öğrendiklerinde şaşkınlıkla birbirlerine bakmışlar ve Hyunjin buna açıkça sevinirken, Felix daha fazla utanç duyacağı garip anlar yaşamamayı ummuştu.

Isınmayı keserek kendisine dönen beden yerden kalkmış ve alnına dökülen sarı tutamları geriye iteleyerek Felix'e kolay kolay unutamayacağı anlardan birini sunmuştu.

"Evet Felix?"

Felix onun şu an fazlasıyla nefes kesici görünüyor oluşunu bir kenara bırakarak konuşmaya başladığında Hyunjin ondaki değişimlerin farkındaydı.

Öyle ki bu hoşuna giderken Felix'in kendisine karşı bir şeyler hissetmeye başladığını veya kendisinden etkilendiğini düşünüyordu.

"Aklında denemek istediğin bir konsept veya şarkı var mı diye merak etmiştim"

Düşüncelerinden sıyrılmasına neden olan beden merakla kendisine bakıyorken Hyunjin kesinlikle Felix'le yakınlaşabilecekleri bir koreografi hazırlamak istiyordu.

"Hayır fakat güçlü bir şeyler deneyebiliriz"

"Öyleyse ilk olarak şarkıyı seçmekle başlayalım"

Hyunjin telefonlarını soyunma odasında bıraktıklarını unutarak cebinden ikinci telefonunu çıkardığında Felix tek kaşı havaya kalkmış ve meraklı bir edayla onun elindeki telefona bakmıştı.

Sarışın olan hâla yaptığı hatanın farkına varmazken Felix yakınlaşarak onun elindeki telefonu incelemiş ve bunun Hyunjin'in normalde kullandığı telefonu olmadığını anlamıştı.

"Hyunjin-ah"

Hyunjin bakışlarını telefonundan çekerek, kendisine yüzündeki anlamlandıramadığı garip bir ifadeyle bakan bedene dönmüş ve Felix'in sözleri boka battığını anlamasını sağlamıştı.

"Telefonun...Soyunma odasında değil miydi?"

"Ne?"

Gözlerini büyüterek elindeki eski telefonuna baktığında yakalandığını anlarken içten içe aptallığına küfür etmiş ve bir eli yalan söylediği zamanlarda yaptığı gibi ensesine giderken yavaşça yutkunmuştu.

"Şey...Bu önceki telefonum kamerası bozuk... onu tamir ettirecektim bugün"

Aklına gelen ilk yalanı söyleyerek gergin bir şekilde gülümsemiş ve Felix'in buna inanmasını ummuştu. Her şey fazlasıyla yeniyken yakalanamazdı.

"Peki...Anladım"

Felix her ne kadar halen daha bir şeylerden şüphe etse de, ensesini kaşıyarak kendisine merakla bakmayı sürdüren Hyunjin'le birlikte omuzlarını silkmişti.

"Öyleyse şarkıya karar verelim"

Hyunjin birkaç öneride bulunurken Felix seçici davranarak hiçbirinin kendilerine uymadığını söylemiş ve sonrasında daha önce sadece bir kez dinlediği aklına gelen şarkıyla birlikte, bu kez kendisi öneride bulunmuştu.

"The Weeknd- What you need'e ne dersin?"

"Ah...Olabilir"

Felix kendisine yazdığı şarkıyı önerdiğinde Hyunjin gözlerini büyüterek küçüğe bakmış ve onun şu anda fazlasıyla garip davranıyor oluşu Hyunjin'i korkutmuştu.

𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗻𝗲𝗲𝗱/ 𝗵𝘆𝘂𝗻𝗹𝗶𝘅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin