...
İyi Okumalar..
Yazarın Anlatımıyla...
Daldığı düşünceler yüzünden uyuyamayan Yasemin penceresinden giren güneş ışıklarının yüzüne vurmasıyla yüzünü buruşturdu, gözleri ağrımıştı. Uykusu vardı ama ne yapacağına kesin bir karar vermeden uyumak istemiyordu.
Selen haklıydı ablasına söylemesi ve o adamın gerekli cezayı alması gerekiyordu.
Kapı zilinin çalması ile düşüncelerinden uzaklaşıp telefonundan saate baktı 6.32 bu saate kim gelmiş olabilir ki diye düşündü merakını gidermek için yatağından kalkıp giriş kapısına geldi yarı açık gözleri ile kapıyı açtığında,
"Sürpriizz" diye bağıran ablasıyla neye uğradığını şaşırmıştı. Hızlıca kendini toparlayıp Yağmur'a sarıldı.
"Çok özledim seni Yum." Yağmur şakacıktan burnunu çekip,
"Ah bende seni çok özledim kardeşim." deyip ondan ayrıldı.
"Hadi içeri gel." Deyip ablasına valizlerini taşımasında yardım etti.
Birlikte kahvaltı yaparlarken,
"Abla benim sana bir şey anlatmam lazım." dedi Yasemin tedirgince,
kararını vermişti anlatacaktı.
Yağmur ağzındaki peyniri yutup ağzını sildi."Abla dediğine göre baya önemli bir konu olmalı, seni dinliyorum canım."
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Genç adam sigarasını son kez ağzına götürüp dumanını içine çekti. Karşısındaki adama konuşması için işaret verdi.
"Abi, dün o buradan ayrıldıktan sonra dediğin gibi takip ettik, Nergis sitesinde ki villalardan birine geçti kapıyı da bir kadın açtı."
Eliyle sigarasını söndürüp merakla kaşlarını kaldırdı.
"Kim o kadın, araştırdınız mı?"
"Evet abi pek bilgi bulamadık ama adı Selenmiş Selen Gürel."
"Çağan'ın neyi oluyor."
"Kız kardeşi olarak gözüküyor abi."
Kaşlarını çattı genç adam. Yeni çıkmış sakallarını elleriyle ovarak.
"Nasıl olur bu Tekin, Çağanla çocukluktan beri arkadaş olduğumuzu biliyorsun onun bir kız kardeşi yok."
" İlk başta bende şaşırdım abi, ama belki de bizden saklamışlardır diye düşündüm."
Ellerini sertçe saçlarının arasından geçirip, sinirle bağırdı.
"O benden bir şey saklamaz Tekin." derin nefes alıp kendini sakinleştirdi.
"Bu konuyu yakından ve bizzat senin araştırmanı istiyorum. Çağan Mersinden dönünce onunla da bu konuyu yüz yüze konuşacağım."
"Sen nasıl istersen abi." Genç adam sırtını oturduğu koltuğa yaslarken hala çıkmamış olan Tekin'e baktı.
"Ne bekliyorsun."
"Abi, bir sorunumuz daha var."
Genç adam sertçe burnundan soludu.
"Yine ne oldu?"
"Orhan bizden şikayetçi olmuş abi."
Önündeki masanın üstünde olan bardağı yan tarafındaki duvara fırlattı tüm sinirini çıkartabilmek umuduyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF(Yarı Texting)
JugendliteraturGenç kızımız Selen'in acı bir geçmişi vardı.. Yanlışlıkla bir gruba eklenmesi hayatında ki ilk tesadüftü. Evden kaçarken hayatını değiştirecek insanlarla tekrar karşılaşması işte bu en güzel tesadüftü... "Bu kesin bizim Selen hacılar, s...