•BÖLÜM14ლ

15.1K 700 76
                                    

...


Gökhan kişisi 'DELİKODU' adlı grubun ismini 'AŞIK OLDUM LAN' olarak değiştirdi..

Gökhan: Lan

Gökhan: Lan

Gökhan: Selen gözünü seveyim, Allah aşkına, kulun köpeğin olurum bana o kızı ayarla.. 

Gökhan: Gerçekten, çok. Çok güzeldi.

Gökhan: Sanırım Yasemin'e aşık oldum.

Ozan: Ufak atta civcivler yesin 

Ozan: Aşık olmuşmuş hee inandık bah

Karan: İlk defa Ozan'a katılıyorum hayatta inanmam senin aşık olduğuna sen sadece gönül eğlendirirsin..

Siz: Ayh ne oluyo ne oluyoo

Selen gözünü seveyim, Allah aşkına, kulun köpeğin olurum bana o kızı ayarla..  yanıt verdiniz.                                                                                                     Siz: Kızla daha yeni tanıştık..

 Sanırım Yasemin'e aşık oldum. 'a yanıt verdiniz.                                                Siz: OACOCUOSDLC

Siz: Kusura bakma Gökhancım ama kız çok iyi biri onu harcamana izin veremem.

Gökhan: Ama hayır gerçekten çok hoşlandım ondan 

Karan: Evet hoşlanmış olabilirsin DİĞER KIZLARDAN hoşlandığın gibi.

Ozan: Lan oğlum yoldan geçen başka güzel kız görsen ona aşık olacaksın.

Gökhan: :(

Siz: Bak Gökhan yanlış anlama ama ben kimseye çöpçatanlık falan yapamam sana olsa bile..

Siz: Sizin olacağınız varsa olursunuz zaten, hee sana bırak hiçbir şey yapma demiyorum elbette ki çabalayacaksın onun seni görmesi için elinden gelen her şeyi yapacaksın. Tabii dediğin gibi gerçekten ona aşık olduysan..

Ozan: Bırak ya aşık falan değil bu geri zekalı hoşlanmış sadece başka bir kız görüce geçer.

Siz: Lan ancjkdsd deme öyle Ozaan belki de gerçekten gerçek aşkını bulmuştur.

Karan: Gerçek aşk mı?

Siz: Kes Sırık seninle bir kez daha bu konu hakkında tartışma yaşamak istemiyorum.

Karan: Tabi ki haklı olduğum için istemiyorsun anladım seni tamam kapatalım konuyu.

Siz: Bak açtırma ağzımı çok pis yaparım seni.

Gökhan: Başlamayın yine Allah aşkına.

Ozan: Sus Gökhan bırak tartışsınlar ne diye engelliyorsun.

Gökhan: Lan oğlum malca bir konu yüzünden kavga mı etsinler?

Siz: Malca bir konu mu?

Ozan: EVET etsinler sanane bundan.

Gökhan: Hayır Selen yani malca dediğim, şeyden...

Gökhan: Ocakta yemeğim vardı benim, kapatmam lazım grşrz.

Gökhan çevrimdışı.

Karan: Balvşyagh

Siz: Gel buraya kaçma!

Ozan: Yenge bize gelsene nabıyon evde tek başına.

Siz: Tamam geliyorum sıkılmıştım zaten

Karan: Hazırlan 5 dakika sonra ordayım.

Siz: Gerek yok kendim gelirim.

Karan: Yola çıktım bile. (ses kaydı.)

Siz: Arabanın içinde mi bekliyordun lan ne bu hız.

Karan: Hazırlansan iyi olur beklemekten hoşlanmadığımı biliyorsun.(ses kaydı.)

Siz: Aman sinirlenmesin beyimiz beklese bir yerleri eksilir.

Ozan: OHA OHA BEYİMİZ DEDİ NİKAH NE ZAMAN.

Siz: KES OZAN!

Karan: Kes Ozan.(ses kaydı.)

Ozan: AYY NE BU BÖYLE SEVGİLİ GİBİ AYNI ANDA, AYNI ŞEYİ YAZMALAR NE ZAMANDAN BERİ ÇIKIYORSUNUZ DOĞRUYU SÖYLEYİN KIZMİCAM.

Siz: BİRAZ SONRA YANINDAYIM SANA CANLI CANLI NASIL UÇAN TEKME ATILIR ÖĞRETECEĞİM.

Karan: Evin önündeyim..

Siz: ÇIKIYORUM.

  Karan çevrimdışı.

Siz çevrimdışı.

Ozan: BİR GÜN GERÇEKTEN ÇIKTIĞINIZ GÜNLERİDE GÖRECEĞİZ İNŞ AMİN.

Ozan çevrimdışı.



.

.

OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN💛

Bitti.




TESADÜF(Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin