...
100 BİN OLDUUKK🎉🎉🥳
HER ZAMAN YANIMDA OLAN ARKADAŞIM EPİPHANYLS'E ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BÖLÜM İTHAF'I ONUNDUR.💖💖
100 BİNİN ŞEREFİNE UPUZUN BİR BÖLÜMLE GELDİMM.
ÇOK MUTLUYUM, HAYATIMDA İYİ GİDEN TEK ŞEY BU KİTAP :)
HEPİNİZE ÇOK, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİİMM🤗❤️
KOCAMAAN ÖPÜLDÜNÜZZ💜
İyi Okumalar...
Yazarın Anlatımıyla..
"Hayır abla asla, asla yapmam böyle bir şeyi." diye bağırdı Yasemin korkuyla. Gerçekten o adamdan delicesine korkuyordu ve ablasının bunu bilmesine rağmen o adamın yanına göndermesi ona şaka gibi geliyordu.
"Yasemin seni o adamla yalnız bırakmayacağım ben götüreceğim seni. Sana bir şey yapmasına izin vermem lütfen bize, bana güven. Ablanı dinle ve bu işi hızlıca bitirelim." Gökhan'ın konuşması ona güven verirken düşündü.
Haklılardı evet ama ya plan dedikleri gibi gitmezse. Ya her şey daha kötü giderse niye bu tarafından bakmıyorlardı.
"Bak kim bilir kaç kızı daha taciz etti. Buna izin veremeyiz o kızların hiç biri senin kadar şanslı değillerdir. Hadi ara, yapabilirsin sen çok güçlü bir kızsın." Selen güven verircesine omuzunu sıktı Yasemin'in.
Yasemin masanın üstünde duran telefonunu aldı ve numarayı buldu. Yapabilirdi.
Arama tuşuna basıp karşı tarafın açmasını bekledi. İkinci çalıştan sonra hattan o adamın sesi duyuldu.
"Bakın kimler aramış, kararını mı değiştirdin güzelim. Biliyordum kendi ayaklarınla bana geleceğini." deyip şuh bir kahkaha attı. Yasemin akan gözyaşını silip konuştu.
"Hayır ben. Bak her şeyi unutalım seni şikayet etmeyeceğim ama sende karşılığında kafende çalışmama izin verip bana dokunmayacaksın. Oradan ayrıldıktan sonra iş bulamadım ve paraya ihtiyacım var." Adamdan bir kaç saniye ses çıkmadı ardından,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF(Yarı Texting)
Novela JuvenilGenç kızımız Selen'in acı bir geçmişi vardı.. Yanlışlıkla bir gruba eklenmesi hayatında ki ilk tesadüftü. Evden kaçarken hayatını değiştirecek insanlarla tekrar karşılaşması işte bu en güzel tesadüftü... "Bu kesin bizim Selen hacılar, s...