...
İyi Okumalar..
Ayakkabımı giyerken,
"Yasemin Gökhan gelmiş çıkıyorum ben." mutfaktan çıkıp yanıma gelince
"Kek pişmişti ama söyle gelsin, keki yiyip öyle gidin." aklımdan Gökhan ile Yasemin'i sevgili yapma planları geçerken Yasemin çoktan balkona çıkmış aşağıdaki Gökhan'a sesleniyordu.
"Bu iş beklediğimden de kolay olacak."
"Sen Gökhan'a kapıyı aç bende kekleri servis edeyim." Yasemin'i kollarından tutup kapının önüne getirdim.
"Hayır sen kapıyı aç ben servis edeyim." ellerimle saçlarını düzelttim üstündeki mutfak önlüğünü de çıkartınca,
"İşte şimdi oldu." deyip göz kırptım ve mutfağa geçtim. Arkamdan,
"Amacın ne senin?" diye bağırsa da Gökhan tam zamanında yetişmiş zile basmıştı.
Tabakları salona götürünce Gökhan'ın yalnız gelmediğini anladım Karanla gelmişti.
"Senin geldiğinden haberim yoktu?" dedim Karan'a bakarak.
"Sürpriz." dedi Gökhan, gözlerimi devirip kendime getirdiğim tabağı Karan'a verdim. Mutfağa geri dönüp kendime başka bir tabak hazırladım.
Salona geri gelip ikili koltuğa oturacakken,
"Yanıma otur Selen."
"O niyeymiş ben burada oturacağım." kendimi koltuğa bırakıp kekimi yemeye başladım tabi Karan kaşlarını çatmış sinirle bana bakarken biraz zordu ama neyse.
"Çay demlenmiştir ben bardakları doldurup geleyim." dedi Yasemin ve koşar adım salondan çıktı.
"Ne olduğunu anlatacaksın bize değil mi?"
"Maalesef Gökhan, Yasemin isterse anlatır."
Karan ayağa kalkıp oturduğum koltuğun yanına geldi ve yanıma oturdu yayılmış olduğum için bedeni bedenime temas ederken hızla düzgün oturup temas etmesini engelledim. Fakat bu sefer kendisi yayılınca zaten hayvan kadar olan bedeni daha çok yer kapladı. Ayağa kalktım zaten Karan'ın gözleri üstümdeyken birde Gökhan bakmaya başlamıştı.
"Ben Yasemin'e yar-" daha cümlemi bitiremeden Yasemin elinde bardaklarla içeri girince geri oturmak zorunda kalmıştım Karan bana sırıtarak bakarken,
"Düzgün otur." dedim sessizce. Karan kafasını bana yaklaştırıp,
"Anlamadım ne dedin?" kaşlarım çatık ona bakmaya devam ettim. Madem beni sinir etmek için yapıyordu bende karşılık vermeliydim. Yüzümü ona daha çok yaklaştırıp dudaklarımı kulağına değdirdim bedeninin kasıldığını hissederken gülümsedim.
"Düzgün oturur musun Karancım." dedim nefesimi kulağına üflerken. Anında dikleşirken daha çok gülümsedim yüz ifadesi o kadar çok komikti ki kahkaha atmamak için dişlerimi dudaklarıma batırdım.
Kafamı önüme çevirince Gökhan'ın 'siz ne iş' bakışları ile karşılaştım, bende 'yok bir şey' bakışları attım şaşırtıcı ki beni anlayıp konu açtı.
"E Yasemin sen tek mi yaşıyorsun?" bağırarak sorduğu soruyla Karan kendine geldi ve bana 'sonra görüşeceğiz seninle' bakışını atıp Yaseminle Gökhan'a döndü.
"Normalde Yağmur ile yaşıyorum yani ablamla ama kendisi 2 yıl önce yurt dışına çıkınca tek kaldım." Gökhan kafasını anladım dercesine sallarken Karan araya girdi,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF(Yarı Texting)
Fiksi RemajaGenç kızımız Selen'in acı bir geçmişi vardı.. Yanlışlıkla bir gruba eklenmesi hayatında ki ilk tesadüftü. Evden kaçarken hayatını değiştirecek insanlarla tekrar karşılaşması işte bu en güzel tesadüftü... "Bu kesin bizim Selen hacılar, s...