J o o n a s
"Niko ja Vanessa mitä vittua?" Voiko joku pyyhkiä tämän näyn verkkokalvoiltani? "Joonas pois nyt siitä oven edest...Vanessa mitä helvettiä?" Olli läpsäsi käden minun silmieni eteen minun vain seisoessa suu auki edelleen samassa paikassa. Tein saman Ollin silmille.
"Pojat miksi te siihen jumituitte?" Joel kysyy aivan takaani. "Joel laita silmät kiinni heti!" Olli huutaa. "Mikä kuuropiilo leikki tää ny o?" "Vittu ne silmät kiinni ja Tommi et tuu tänne!" Olli huusi. "Rauhotu Olli ja kerro nyt mikä on homman nimi." Tommi kysyi jostain selän takaani.
"Tota... Ööm... Moi pojat?" Vanessa sanoi varovasti.
~
"Noniin, nyt me tiedetään miten päädyitte kidnapatuiksi ja tänne. Ja nyt me varmaan voidaan selittää miten löydettiin teidät." Joel huokaisi. Niko ja Vanessa olivat jo saaneet vaatteet päälle ja kertoneet seikkailuistaan. Ei siis hotelli huoneen tapahtumista onneksi. Olli istui huoneen nurkassa harmaalla nojatuolilla erittäin vihaisen näköisenä.
"Niin siis me jäljitettiin Vanessa sen rannekkeen avulla. Sitten me tultiin tänne hotellille ja kysyttiin aulan tädiltä että missä huoneessa mahdollisesti ois sellaset henkilöt ku Niko Moilanen tai Vanessa Matela." Aloitin selittämisen. Herran jestas se aulan täti oli näyttänyt vittuuntuneelta." No se anto meille vaan avainkortin ja sitte etittiin tää huone ja no loput tiedätteki." Tommi kertoi naurahtaen. Näin Ollin ilmeen kiristyvän aavistuksen.
"No onneks ei keskeytetty kesken kai-" "Vanessa meillä on vähän puhuttavaa." Olli nousi ylös ja marssi hotellihuoneen ovelle avaten sen. Vanessa kipitti kuin kuuliainen koiranpentu perään. Melkein säälin naapurihuoneita tulevan puhuttelun vuoksi.
O l l i
"Sä vittu panit just mun parhaan kaverin, bändiläisen kanssa!" Aloitin Vanessan suljettua hotelli huoneen oven. "Nii , entä sitte?" Vanessa vastasi ja laittoi kädet puuskaan. "Entä sitte? Vittu Vanessa tää ei toimi näin. Sä et voi vaan mennä ja panna bändiläisen kanssa." "Mä en oo ala ikäinen ja päätän ite mitä teen. Tää on vaan sulle joku ongelma ku et voi kontrolloida mua." Vanessa korotti myös ääntään.
" Nyt vittu riitti Vanessa. Mä oon kattonu tota käytöstä koko viime viikon. Sä oot arestissa kolme viikkoa." Vanessan ilme oli raivostunut. Ihmekkö tuo. "Sä et just vittu sanonu tuota." Vanessa tuijotti minua kuin ruttoa. "Sanoin. Ja sulla ei oo tähän sanavaltaa ku oot muutenki tarkkailussa ton syömises kanssa."
"Vittu sä oot yks mulkku Olli. Mä vihaan sua." Vanessa puuskahti ja avasi hotelli huoneen oven marssien sisään. Kävelin itse yhtä raivoisasti huoneeseen jätkien katsoessa.
"Jaahas. Mä luulen että on meidän aika lähteä Helsinkiä kohti." Joonas sanoi noustessaan ylös lattialta. Mulkaisin Vanessaa joka näytti minulle keskaria. Hymyilin ja näytin itse tuota samaa kansainvälistä käsimerkkiä.
---------------------------------------------------------
En voi sanoa kuin että anteenis tästä erittäin paskasta luvusta. Ja siitä että täs meni melkein kuukausi. No mutta joo. Arvauksia mitä seuraavaks tapahtuu?
Words: 437
YOU ARE READING
Scream for the broken
FanfictionTarina Nikosta(26v) ja Vanessasta(24v) jotka molemmat eron jälkäisissä tunnelmissa etsivät paikkaansa maailmasta. Lukemakka selviää miten käy! ⚠️ TW ⚠️ Päihteitä, väkivaltaa,viiltelyä, k18-juttuja. Ei perustu tositapahtumiin! Kuvitteellinen fanfic...