Hiç uyumadığım kadar huzurlu uyumuştum .Ta ki ,telefonum ısrarla çalmaya başlayıncaya kadar... Saate baktım .Saat sekize geliyordu .Kaşlarımı çatıp ,''Kim bu ya ! Sabah sabah ...'' diye söylenerek elimi komidine attım. Komidinin üzerinde olan telefonu alarak ,arayanın kim olduğunu öğrenmek için ,ekrana baktım .Ekranda anemin adını görmemle gözlerim yuvalarından fırlayacaktı .
Yatakta doğrulup Metin 'e baktım.Neyse ki uyanmamıştı .Yavaşça kalkarak banyoya girdim. Yüzüme neşeli bir hal takınarak ,telefonu açıp ,''Efendim, annelerin en güzeli!'' diye sordum Bunun üzerine karşıdan ,''Bana ne zaman söyleyecektin?'' diye yüksek sesle bağırışını ,duydum .
Kulağımı telefondan zar zor uzaklaştırdım .Yok uzaklaştırmamış olsaydım ,neredeyse önümüzdeki bin yıl boyunca sağır kalabilirdim .Annem o derece güçlü bağırıyordu ..
Neden bağırdığını anlamıyordum.Neye bu kadar kızmıştı ki ?Derin bir nefes alarak ,''Sana da merhaba annecim.'' dedim .Annem tabi ki dalga geçtiğimi anladı .Bana,''Sen dalga geçmeyi bırak da soruma cevap ver ?'' Diye kükredi.
Oflayarak ,''Yine ne oldu anne ?'' Diye sordum .Annem de , öfkeyle ,''Metinle ayrılmanızdan bahsediyorum.Kaç gündür sana ulaşmaya çalışıyorum .Ama benim zeki kızım, annesini umursayarak ,telefonunu bile açmıyor .Ben internetten mi öğrenecektim bunları ha ?'' Diye bağırdı .
İnternet mi demişti o ?O an aklım durdu .Anlayamadım ,anneme ''Sen internet mi, dedin az önce?'' diye sordum .Annem de bana ''Evet ,biz hadi çok istedi ,okusun ,çalışsın diye izin verelim. Kızımız boy boy manşetlerde olsun .Üstelik haberlerde de adınız geçiyor.'' diye bağırdı .
Anneme ''Anne bir saniye bekler misin?'' Diye cevap verdim .Annem de hala konuşmakla meşguldü .Ama onu şu an dinleyemezdim .Hemen internetten adımı yazıp ,araştırdım.
Annem şaka yapmıyordu .Gerçekti bütün bunlar !Her yerde boy boy ,manşet manşet ,haberimiz vardı.
Hemen bir tanesini açıp okumaya başladım .Manşette şöyle kocaman harflerle ,'ŞOK AYRILIK ''yazıyordu Yanında resimde ise Metinle benim resmimiz vardı .Hayır , yani ne ara haberleri olmuştu .Biz açıklama bile yapmamıştık
Ellerim titrerken ,yazıyı okumaya başladım .Aynen şöyle yazıyordu .
''Ünlü tiyatrocu ve oyuncu Merve Üstüner ,8 aydır birlikte olan sevgilisi ,Metin Üstüner'den ayrıldı mı? Şok şok şok ! Ünlü oyuncu ve avukat sevgilisi Metin Üstüner'in aşkı çok konuşulmuştu .Çift gözlerden uzak aşk yaşıyordu.Bugün ismini bilmediğimiz bir kaynaktan bize gelen habere göre ; tiyatro çıkışı ,öfkeli gözüken genç sevgililer, çok feci bir şekilde kavga etti
Oyuncu Merve Üstüner 'in bu kavga sonucu çok öfkelendiği ,en sonunda nişanı attığı görüldü.Sonra da hızlıca ,ağlayarak ,orayı terk etti.
Ünlü çiften olaya dair henüz bir açıklama gelmedi. Merakla ,bekleniyor.'' yazıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavanozdaki Kız Tamamlandı
Non-Fictionİki Yaralı İnsanın Çok Acı Çekip Mutlu Olması Ve Onların Aşk Meyvesinin Hayat Hikayesi