Ertesi gün .....
Son durağımız ise ,Gazi Magusay'dı. Burada ;terk edilmiş apartmanlar vardı.Hikayeye göre ;savaş zamanında insanlar bütün eşyalarını bırakıp, buraları terk etmişler.Uçaklar burayı bombalamış.... Çok hüzünlü bir hikayeydi.O insanların yerinde olsam, ne yapardım inanın hiç bilmiyorum ...
Oradan da arabayla, Barbarlık Müzesine geçtik .Burada ise ;o zamanlar doktor ve ailesi yaşıyormuş.Doktor iş yerinde çalışırken, Rumlar ,eve baskın düzenlemiş ve bütün ailesini öldürmüşler .
Eve girdiğimizde ev o zamanların izlerini hala taşıyordu Karısı çocuklarını alıp, banyodaki küvete girmiş. Ve bir Rum tarafından burada acımasızca katledilmiş .Hikayeyi duyduğumda, insanın kanı donuyordu .Tüylerim ürperdi.
Anneannemler de, tatile yanımıza gelmişlerdi.Onlar da, Kıbrıs'ı çok sevdiler.
Üniversite sınavı da yaklaşıyordu.Lise son sınıftaydım .Yarın babamla üniversite başvurusu için gidecektik .Harıl harıl ders çalışıyordum.
Son bir senemde Kıbrıs'a gittiğimiz için; liseyi burada bitirdim .
Babamla evimize bir saatlik uzaklıktaki 'Lefkoşa Türk Lisesine' gittik.Burası ;kocaman kırmızı duvarlı bir okuldu .Çok güzeldi. Kocaman bir de bahçesi vardı .Bahçenin içinde de; ayrı ayrı binalar vardı .Burada; ders işleniyordu demek ki ! Buranın müdürü bayandı .Çok tatlı bir kadındı .Bizi güler yüzüyle karşıladı. Siyah saçlı ,beyaz tenli ,gözlüklü bir kadındı .
Babam kayıt işlemini yaptıktan sonra okuluma başladım .İlk gün sudan çıkmış balık gibiydim .Ne yapacağımı ,nasıl davranacağımı bilmiyordum .Okulda okuduğum sürece aynı Avrupa da ki gibi sınıf sınıf geziyorduk .Çok şaşırdım .Hayatımda hiç böyle bir şey görmemiştim çünkü.İlk defa bu durumu yaşıyordum .
Bir de öğrendiğime göre haftada 3 gün beden dersimiz vardı. Ben genelde ; beden dersinden nefret ederim.Sınıfta 12 kişiydik .5 kız ,7 si erkek .....
Benden başka gelen bir kız öğrenci vardı .O da babasının işi gereği; şehir şehir gezmişti.Hemen yanına gittim .
Kumral kıvırcık saçları ,gözlüklü,esmer tenli ,kısa boylu bir kızdı .''Merhaba !Sen de yeni mi geldin?'' diye sordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavanozdaki Kız Tamamlandı
No Ficciónİki Yaralı İnsanın Çok Acı Çekip Mutlu Olması Ve Onların Aşk Meyvesinin Hayat Hikayesi