10/İlk Aşkım

91 43 114
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti.

Derslere girip, çıkıyordum . Merve'ylede okul saatimiz uyuşmadığı için; çok az görüşebiliyorduk;Benöğrenciydim ,o sabahçı ... Ben uyurken, o okula gidiyordu , oevdeyken de ben ...

Görüştüğümüz zamanda da; bahçede oturuyorduk ;evimizin önünde küçük bir bahçe vardı.Bahçenin içinde de ; oyun alanı vardı.



O gün de okuldaydım.Teneffüs saati olduğundan, sınıfta çok az kişi vardı.Ben teneffüsleri pek sevmediğimden; sınıftan çıkmadım .Onun yerine her zaman ki gibi kitabımı çıkarıp ,şöyle bir göz attım .O sırada kapı açıldı .Kimin geldiğini görmek için, baktığımda onu gördüm.

Kapıdan bir çocuk girdi .Çok yakışıklıydı .Siyah düz saçları vardı .Esmer ,kömür karası bir teni vardı. Gözleri! Ah gözleri ,bir geceden farksızdı .Simsiyahtı .Daha önceden adının ,'Şafak,' olduğunu öğrenmiştim .Şafak !Benim ilk aşkım!

O kadar dalmıştım ki ,bana baktığını görmedim .Nefesim kesilmişti.Kalbim heyecandan güm güm atıyordu.Kalbim o kadar hızlıydı ki ,atışını kulaklarımda hissediyordum .Başım dönüyordu, elim ,ayağım titremeye başladı. O an , orada ona aşık oldum.

Bana kısa bir süre baktıktan sonra ,yanımdan geçip gitti .Yanımdan geçerken ,kısa bir an kokusunu duyar gibi, oldum .Çok güzel kokuyordu; sanki tarçın gibi kokan bir kokusu vardı.O kısacık andan nefesini hissettim .Tüylerim ürperdi heyecandan .

Hemen bulunduğum sıranın en sonuna oturdu .Telefonuyla oynamaya başladı.Öğrendiğime göre o da; memur çocuğuydu ; babası bankada müdürmüş .Şehir ,şehir gezmişler bizim gibi .Bir de; küçük 8 ,9 yaşlarında bir kız kardeşi varmış .

Onun bulunduğu tarafa hiç bakmadım.Bakarsam eğer; kendimi kaptırırdım biliyordum .Bu böyle günlerce, haftalarca sürüp gitti.Neredeyse; biz buraya geleli bir ay olacaktı.Günlerce rüyalarımda onu gördüm .Gözümü kapattığımda; onunyüzü geliyordu .Hep bir gülümsemeyle buluyordum kendimi .

Kendi kendime düşündüm ,taşındım.Aklım ,kalbim ,bütün hücrelerim onunla doluydu .Eve gittiğimde anneme de kısaca ondan bahsettim .Annem ilk başta şaşırdı .Böyle bir şeyi beklemiyordu .''Kızım ,bir babana mı sorsak acaba?'' dedi sadece .Annemden hiç bir şey saklamazdım, çünkü ; hemen ilk ona anlatırdım .Onun fikirleri benim için çok önemliydi.

Yok bu böyle olmayacaktı .Ders bile çalışamıyordum, onu düşünmekten .Bu gidişle kesin sınıfta kalacaktım .Sınavlar da yavaş, yavaş, başlamıştı . Ders çalışmam gerekiyordu .Ama; kendimi onu düşünmekten, alıkoyamıyordum .

Hatta bir keresinde sınıfa girdiğimde ; bir arkadaşıyla konuştuğunu, duydum .Yanındaki çocuğa numarasını vermişti .Ben ne yapsam beğenirsiniz !Numarasını aklımda tuttum.Ezberledim Hemen gizlice telefonumu çıkarıp, numarasını kayıt ettim .Zeki kız !

Bugün hafta sonuydu ; o yüzden okul yoktu .Ben de iki gün boyunca biraz ders çalıştığımdan , son gün tatil verdim, kendime . Sahi onu görmeden, bu iki koca gün nasıl geçecekti. Onsuz iki koca gün ,nasıl dayanabilirdim bilmiyordum .Onu çok özleyecektim muhtemelen .

Hemen hafta başı gelsin, diye dua ettim içimden.Bilgisayarımı açtım .Facebook'a girdim.Öyle bir aşağı ,bir yukarı gezinirken ,acaba facebook'u var mı, diye aklıma geldi .Hemen arama motoruna adını yazdım .İşte oradaydı .En başta ....

Daha yakından bakmak için profil fotoğrafını açtım .O an okulda olduğu gibi; kalbim durdu.Hücrelerim yavaşladı .Beynim düşünme yetisini kaybetti.

Kavanozdaki Kız Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin