1 saat önce
Metin de; benim gibi kaç gündür perişandı .O gün onu öylece bıraktığımda ,arkamdan bir süre baktı . O sinirle ,ellerini saçından geçirdi. Banka art arda tekme attı .''Allah kahretsin.'' diye bağırdı .Sonra da tam ayağının dibine düşen ,yüzüğü alarak ,banka oturdu .O , öfkeyle yüzüğü öyle bir sıkıyordu ki ,sıkmaktan parmakları,neredeyse ,kıpkırmızı olmuştu .O an gözleri dolmuştu.Kıpkırmızı gözlerle ,karşıya baktı .
Sevdiği kadın onu terk etmişti. Biranda ,ağzından enini sonunu düşünmeden o cümleler dökülmüştü.Amacı aslında o değildi , sevdiği kadınla sadece konuşmaktı.Niyeti bu yöndeydi. Ama ; işler beklediğinin aksine ters gitmişti.
Sevdiği kadını ,ihanetle suçlamıştı,hayatında en yapmayacağım dediği , şeyi yapmıştı. Şimdi düşündükçe ,kafasını duvarlara vurmak istiyordu .
İlk defa hayatında biri onu bu derece sevmişti. İlk defa bir kıza aşık olmuştu. Bu, Melek gibi tertemiz ,saf yürekli ,kızı nasıl üzerdi !Ama olan olmuştu ,son pişmanlık fayda etmezdi. İş işten geçmişti bir kere..
Ne yapıp edip ,sevdiği kadını geri kazanmalıydı .Bunu günlerce ,gecelerce düşündü. Aklına bir plan geldi. Bu işi ,yapsa yapsa ,Özge yapardı .Özge anladığı kadarıyla Merve 'yle çok iyi arkadaştı.
Ne yapar eder ,onu oraya getirirdi.Bunun sevinciyle ,hemen Özge 'yi armaya koyuldu .Telefon çaldı çaldı ,çaldı .
En sonunda tam kapatacaktı ki ,Özge'nin uykulu ,''Alo,'' diyen sesini duydu .Özge telefonu açmıştı. Bunun verdiği rahatlamayla derin bir oh çekti. Sonra da ,Özge'nin telefonu kapatma korkusuyla hemen lafa girdi.
''Alo Özge , benim Metin.'' dedi. Özge duyduğu sesle ,kendine geldi. Yatakta hızlıca benim yattığım tarafa bakarak ,uyuduğumdan emin olmak istiyordu . Nihayet uyuduğumdan emin olunca da ,derin bir nefes alarak ,''Metin sen misin ? Ne oldu gece gece?'' diye sordu . Uyanmamam için mümkün olduğunca , sessiz konuştu .
Metin bana olan özlemiyle ilk önce Özge 'ye ''O nasıl ,yani o günden beri ?'' Diye sordu .Metin 'in burnunda tütmüştüm belliydi. Benim olan hasret olmam gibi , o da bana hasretti.
Özge üzgün bir yüz ifadesiyle ,bana göz ucuyla baktıktan sonra tekrar Metin 'e ''Nasıl olsun, ayrıldığınızdan beri ,sürekli ağlıyor .Dışarı çıkmak dahi istemiyor ,benim zorumla ancak çıkıyor.'' dedi. O da benim bu halime içten içe üzülüyordu .Gözünün önünden günden güne eriyip gidiyordum .Bir ,ruhtan farksızdım .Bedenim buradaydı ,ama ruhum başka yerde...
Özge Metin 'den ses gelmeyince konuşmasına ,''Siz, birbirinizi çok seviyordunuz ne oldu böyle birden bire ? Hayır anlamıyorum ,sen benim arkadaşımı hiç mi , tanımadın , onu nasıl böyle bir konuyla itham edersin.'' diye devam etti.
Metin 'e o günden beri kızgındı,şimdide onun acısını çıkarıyordu .Metin de ona ,''Haklısın, gerçekten ne desen haklısın .Ben de böyle olsun istemezdim.Benim için de kolay mı sanıyorsun, sevdiğim kadının yanımda olmaması , onun yüzünü görememek , ona sarılamamak ...Bunlar kolay mı sence de !Ben de o günden beri perişan bir haldeyim ,ne yemek yemek istiyorum ,ne de uyuyorum ...Ben Merve 'yi çok özlüyorum.'' diye cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavanozdaki Kız Tamamlandı
No Ficciónİki Yaralı İnsanın Çok Acı Çekip Mutlu Olması Ve Onların Aşk Meyvesinin Hayat Hikayesi