Annem nihayet bana bakıp ,''Ne zaman istemeye geleceklermiş?'' dedi.Ben de yüzümde gülümsemeyle ona bakarken ,''Haftaya,'' dedim .
Annem şok olmuş bir halde ayağa fırladı .''Ne?'' diye bağırmasıyla ,kulaklarımı kapatmak zorunda kaldım .Bütün ev bile inlemişti.
Anneme bakıp ,''Anne ,Metin 'e dedim .Biraz daha bekleyelim diye ama ; Metin beklemek istemiyor .O olaydan sonra ,seni bir daha kaybetmek istemiyorum, dedi.'' Dedim .
Annem düşünür gibi bana baktı.''Bir haftamız var ,nasıl yetişeceğiz?'' dedi. Ben de ona bakıp, ''Merak etme anneciğim .Ben sana yardım ederim.'' Dedim .
1 hafta sırf temizlikle ,annemin oraya buraya koşuşturmasıyla ,benim başımın etini yemesiyle geçti.Bana neredeyse koca ev, temizletmişti. Perdeler yıkanmış ,halılar,yıkamacıya verilmiş, koltuklar silinmişti.
Evde dip bucak neresi varsa ; bal dök yala deyimiyle, mis gibi olmuştu .Annem bu arada görücüler için ;tatlı ,börek ,çörek yapmıştı.
Bu bir hafta boyunca iyi yorulmuştuk .
İstemeden bir gün önce ...
O sabah erkenden kalkmıştım .Özge'yi telaşla aradım .Telefon çaldı ,çaldı ,çaldı .En sonunda tam kapatıyordum ki ; Özge 'nin o neşeli sesini duydum .
''Alo tatlım,'' demişti. Bu kız nasıl da bu kadar sevili oluyordu Allah aşkına !
Ben de ona aynı şekilde ''Günaydın tatlım ,uyandın mı ?'' Diye sordum .O da bana bakıp ,''O, çoktan ! ne oldu ,sen bu saatte aramazsın beni ,bir şey mi var?'' diye sordu.
Ben de ona gülümserken ,''Bir kahve içelim ,anlatacağım.'' dedim .Özge de ''Tamam ,okulun karşısındaki kafeye ne dersin?'' diye sordu. Ben de ona ''Olur , o zaman yarım saate görüşürüz.'' dedim .
Telefonu kapattıktan sonra odamdan çıktım .Annem kahvaltı hazırlıyordu .Onun yanına gidip, ''Günaydın,'' dedim .
O da bana bakıp ,''Günaydın kızım,''dedi. Ben anneme bakıp ,''Anne ,ben bugün ,Özgeyle, buluşacağım.Merak ediyordu ,kafede oturup ,bir şeyler içeceğiz .Merak etme.''dedim .O da ''Tamam kızım,'' dedi.
Birlikte kahvaltıyı hazırlayıp,masaya oturduk .Babam da yanımıza gelmişti. Hep birlikte neşe içinde güzelce kahvaltı ettik .
Kahvaltıdan sonra ,odama gittim.Üstüme ; yeşil ,simli tişörtümü ,altıma da mavi kotumu geçirdim .Saçlarımı da açık bıraktım .Yüzüme de hafif bir makyaj yaptım .
Odadan çıktıktan sonra annemlere bakıp ,''Hadi ,ben kaçtım.'' diyerek onlara öpücük attım. Annem de ''Görüşürüz kızım.'' dedi.Babam da anneme ''Nereye gidiyor bu kız ,hanım?'' diye sordu .
Annem de masayı toplarken ,''Özgeyle buluşacakmış.'' diye kısaca cevap verdi.Evden çıktıktan sonra okulun karşısında ki kafeye yürümeye başladım .Biraz arası vardı ,ama ; temiz hava iyi gelirdi.
İçim içime sığmıyordu ,sanki kanatlanıp uçacaktım .
Yüzümde gülümsemeyle nihayet kafenin önüne gelmiştim .Kafe ; küçük ,şipşirin ,önünde çiçekler bulunan bir kafeydi. Kafenin küçük bir de ; bahçesi vardı .Burada da ; duvarlara ,ayrı ayrı tahtadan çiçeklikler asılmıştı .Bir duvarında ise ; nazar boncukları asılıydı .
Kafenin kapısında girdiğimde ,Özge bana ''Tatlım ,buradayım.'' diyerek el salladı .Ben de onu fark edince ,ona gülerek el salladım .
Özge ayağa kalkıp ,''Naber?''diyerek yanağımdan öptü. Sonra da masaya oturduk .Garson yanımıza geldiğinde iki espresso söyledik ,yanına da tiramisu ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavanozdaki Kız Tamamlandı
No Ficciónİki Yaralı İnsanın Çok Acı Çekip Mutlu Olması Ve Onların Aşk Meyvesinin Hayat Hikayesi