Aceleyle yataktan fırladım .İlk önce banyoda soluğu aldım.Elimi ,yüzümü yıkadıktan sonra ,tekrar odaya geri döndüm .Özge telaşlı halimi görünce ,bana ,''Sakin ol ,kızım ,telaş etme.'' dedim .Ona bakarken ,''Saat kaç?'' diye sordum.
O da saatine bakarken ,''12 e geliyor daha ,yarım saat var.'' dedi.Oyunumuz saat 1 deydi. Ama ancak yetişirdik ,daha kahvaltı faslı vardı .
Onu dinlemeyerek ,dolabıma yöneldim.Aceleyle dolabımı açarken ,içinden ,beyaz ,elbisemi çıkardım.Ayakkabı olarak da, yine beyaz babet tercih ettim .Bu kombin her zaman işe yarardı .
Üstüme elbiseyi geçirerek,ayakkabımı da giydim .Saçlarımı da ; tepeden topuz yaptım.Makyaj olarak da ; hafif pembe tonu tercih ettim .
Aynaya baktığımda işte hazırdım.Gülümseyerek Özge 'ye baktıktan sonra da ,koltuğun üzerinde bulunan çantamı aldım .Özge 'ye bakarken ,''Hadi, gidelim.'' dedim .Oda başını salladıktan sonra birlikte aşağıya indik .
Aşağıya indiğimizde herkes oradaydı.Bizim takıma ,''Günaydın,'' dedikten sonra Özgey'le yanlarına oturduk .Metin de beni görünce ,''Günaydın sevgilim ,bugün çok güzelsin.'' dedi. Ben de ona gülümserken ,''Teşekkür ederim.''dedim .
Neşe içinde serpme kahvaltımızı yaptıktan sonra da hoca da yanımıza geldi. Bize bakıp, ''Günaydın, arkadaşlar ,evet hazırsanız , oyunumuzu oynamak üzere , Ankara Devlet Tiyatrosuna gidelim.'' dedi.
Başımızı sallarken ,''Tamam hocam. ''diyerek, ayağa kalktık .Hep birlikte otelden çıktık .
Gideceğimiz yol otelle yarım saatlik mesafedeydi .Hep birlikte konuşa konuşa ,tiyatro binasının önüne geldik .Görevli bizi görünce ,''Hoş geldiniz ,buyurun.'' diyerek,bizi içeriye davet etti.
Başımızı sallayarak ,teşekkür ettikten sonra ,giyinmek için kostüm odasına gittik .Burası sahnenin hemen arkasındaydı ; kocaman ,güzel ,bir odaydı .İçeride; çeşit ,çeşit ,renk ,renk kostümler vardı .Kostümlerin yanında bir de ; ayrı bir dolap bulunuyordu. Dolapta ,boydan boya, her katında ,şeffaf torba içinde kostümler bulunuyordu .
Hemen sağ tarafında ise ; giyinmek için ,giyinme kabinleri vardı .Burası da ayrı ayrı bölmelerdi. Onun yanında ise ; küçük ,yana yana ,ayrı ayrı ,uzun bir makyaj masası vardı .
Burası da ; makyaj içindi. Hemen; solunda dinlenme yeri vardı ..Buraya da ; yemyeşil koltuklar konulmuştu .Görevli gülerek yanımıza gelmiş,dolabın üstünden, giyinmemiz için ,bize kostümleri verdi.Kostümler, şeffaf bir poşet içindeydi ,üstünde herkesin ismi yazılıydı .
Ben de teşekkür ederek kostümü elime aldım .Benim kostümüm eski zamanları andıran , bir kostümdü .Kostümün üstü ; pembe , fırfırlı , bir kazak,altında da ; koyu mor bir etek vardı. Ayakkabı olarak da , siyah topuklu ayakkabı ..
Gülerek ,kostümle birlikte giyinmek için kabine ilerledim .Kabinde üzerimi değiştirerek, kostümü giydim .Kendimi bir değişik hissettim o an .Sanki ; eski bir Türk filminde gibiydim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavanozdaki Kız Tamamlandı
No Ficciónİki Yaralı İnsanın Çok Acı Çekip Mutlu Olması Ve Onların Aşk Meyvesinin Hayat Hikayesi