Deel 44

70 2 0
                                    

please open mijn andere boek zodat ik hogere kom!!!

Enna's POV

Ik loop ook naar boven met mijn koffer. Mijn kamer is nog steeds aan het einde. Ik zet alles neer en loop meteen naar Sem zijn oude kamer. 'Wtf doe jij hier?' schreeuw ik een beetje. 'wat doe jij hier. Mama had niks gezegt over dat jij zou komen maar toch ben je er. Waar is Joost nu?' Dat deed pijn moest hij dat nou echt zeggen hij weet denk ik dat het pijn doet en dat hij voor zijn gevoel zo wint. Ik krijg tranen in mijn ogen en zeg 'ik heb niet de beste keuzes gemaakt nee maar dit is laag Sem erg laag.' 'Oja waar was jij toen ik problemen zoals deze had nergens je had me laten vallen zoals we beiden verwacht hadden niet waar. Want jij verliet mij zonder dat je weg ging. Je praatten niet over je problemen terwijl ik na 3 maanden nog steeds klaar stond voor je. Ik was een fuckboy we weten het maar jij veranderde mij. We speelde een spelletje zoals broers en zussen om elkaar zo veel mogelijk pijn te doen en elkaar zoveel mogelijk jaloers te laten worden maar ik dacht dat op lange termijn jij de enige was die er zou zijn en jij verliet me terwijl het enige waar jij aan dacht Joost was. En ik dan? Nee dat heeft je volgens mij nog nooit geboeid of wel dan?' hij heeft tranen in zijn ogen. Hij meent dit echt ik ben hier hard aan het huilen want ik dacht dat ik het moeilijk had maar hij heeft gelijk. Ik heb hem laten zitten en ik heb nooit meer om gekeken naar hem wat ben ik voor kutwijf. 'Je begrijpt het nu he?' ik knik. 'het deed me echt pijn en nu heb je een echtgenoot die waarschijnlijk beter is voor je dan je stiefbroer. Dat klinkt nog steeds niet oke maar ik dacht dat we dat achter ons hadden gelaten maar ik neem aan dat dat nog steeds een rol speelt in het verlaten van mij. Het deed echt pijn om jou verder te zien gaan met je leven.' 'jij had ook vriendinnen en dat deed ook pijn al die kut feesten waar ik je tegen kwam waar ik je zag bekken met een veel mooiere meid. Ik denk aan jou elke dag maar dan herinner ik me dat je iemand anders heb die vriendin van jou maar zoals ik hoor is dat ook voorbij volgens mij. We konden niks worden omdat je me nooit zou zien als vriendin maar als zusje, als side hoer of als box zak waar je alles tegen kon zeggen om mij pijn te doen en je dan beter te voelen. Zo werkt het niet Sem ik wilde je vriendin zijn niet zulke dingen. Ik wilde je niet verlaten en ik weet dat ik er nu spijt van heb eigenlijk al een jaar na dat van Joost maar je zag er zo goed uit dat ik niks wilde breken. Ik wilde ook niet naar wat we hadden voordat het serieus was met Joost want dan zouden we dat spelletje nog jaren hebben gespeelt. Dus heb ik mijn echtgenoot ontmoet maar die was niet zoals jij. Ik wil alleen jou Sem' 'Ik wil alleen jou Enna. Ik zal alles voor je doen je zien als mijn vriendin je niet achterstellen zoals jij je voelde.....' Ik kus hem ik kon niet meer wachten wat heb ik hier lang op gewacht en het past. Alles voelt zoals het hoort. Sem en Ik passend als puzzelstukjes. Ik hoop dat hij zich kan houden aan al zijn beloftes die hij zei en wilde vertellen.

Sem's POV:

We hebben net met de familie gegeten na onze zoen is Enna terug gegaan naar haar kamer ik denk dat ze zich schaamde voor hoe ze me begon te zoenen maar ik vond het helemaal niet erg. Ik wilde het juist graag. Tijdens het avond eten zei ze niks tegen me en hadden we gespreken met de andere. Nu ben ik op mijn kamer. Ik heb nog even muziek gespeeld met Erland en nog met mama gepraat maar morgen is het kerst en moeten we naar familie en zo dus ging ik rond 11.30 naar mijn kamer maar nu ik in mijn bed lig is het enige wat ik wil naar Enna gaan. Dus ik sta op en loop naar haar kamer. Ik hoor wat geluiden maar doe de deur open. Daar is ze in haar bed samen met Lizzy. Ze kijken een film denk ik. Ze kijken op en Lizzy zet de film op pauze. 'Wat doe je hier Sem?' vraagt ze in de meest lieve stem. 'Ik wil ook mee kijken als dat kan.' Lizzy glimlacht en dat doet Enna ook. Ik ga bij hun liggen en laat ze beide op mijn borst liggen maar ik kan het niet laten om mijn hand over Enna's kont te laten glijden en er in te knijpen. Wat ik wel niet met haar wil doen is absurd.

Geadopteerd door de van Dijk familieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu