Lees mijn andere boek ook even pls!
Enna's POV
'Ja natuurlijk. Het is misschien apart maar het hoort zo. Wij horen zo. We moeten nog veel dingen van elkaar leren en leren goed te zijn voor elkaar maar tot de trouwerij hebben we genoeg tijd omdat te doen.' Ik sta op mijn tenen, tranen in mijn ogen en geeft hem een kus. Hij legt zijn arm om mij heen en draait ons naar ons gezin. Oja die waren er ook nog. 'jeey eindelijk!' Wendy schreeuwt het uit. Erland is wit weg getrokken en Lizzy staart ons aan. Wendy komt naar ons toen en geeft ons een knuffel. 'hebben jullie echt zolang niet gesproken?' 'ja mam maar ik beloof ik zorg voor haar en na gister weet ik dat ik haar niet kan laten gaan dit is de enige manier en wat Enna al zei we hebben genoeg tijd om elkaar weer opnieuw te leren en bij te praten over wat er gebeurt is in de jaren. Het voelt gewoon alsof er nooit iemand anders gaat zijn zoals zij.' Wendy heeft tranen in haar ogen door haar zoons woorden. Erland loopt weg en Lizzy staat op en loopt naar ons toe. 'Ga je dit bekend maken?' is het enige wat ze zegt. 'Ik denk het wel Lizz' zeg ik zacht. Ze klonk namelijk boos. 'jullie gaat dus echt mijn leven verneuken. Ik word de zus van de broer en zus die samen iets hebben gadver iedereen gaat mij haten door jullie maar sowieso iedereen gaat jullie haten.' 'Dat boeit mij niks en ik denk ook dat Enna het niks boeit want we hebben het verborgen voor zolang dit overleven we wel.
Trouwerij.
Enna's POV
Het is april dus ik heb een echt lente trouwerij. Het is in mijn achtertuin maar door mijn baan is hij heel groot dus kunnen we iedereen uitnodigen. Sem is in Februari in getrokken en we wonen nu al een tijd samen. Het gaat heel goed. Een keer kwam er een ex vriendin van hem lang maar die was alleen woedend en die heeft hij rustig zonder boosheid weg gestuurd.
Ik heb net mijn jurk aangedaan. 'Ben je er klaar voor?' vraagt Erland. 'Ja zeker. Dankjewel voor je begrip. Ik snap dat het onwenselijk is maar het voelt gewoon perfect.' 'Het is al goed meisje. Ik moest er alleen aan wennen ik vond het absurt broer en zus maar jullie zijn geen familie en als het echt zo goed voelt wil ik dat jullie je niet verstoppen voor je hele leven.' Ik begin nu al met huilen en hij ook al. De deuren gaan open en hij loopt me naar het altaar. Daar sta hij mijn Sem wat een knapperd. Ik zie flashbacks van vroeger en nu zie ik hoe hij is veranderd naar een beter persoon voor mij.
Sem's POV
'ja ik wil' zeg ik. Het is stil en dan hoor ik Enna in haar mooie jurk zeggen. 'Ja ik wil' en mag ik haar eindelijk kussen. Iedereen juicht en joelt. Iedereen die hier is is positief over ons huwelijk net zoals wij dat wilde. Sem Colee, Melle, Tim, Khalid en nieuwe vrienden zoals Marco en Jip zijn er maar ook vriendinnen van Enna. Familie die ons suporten zijn er ook. Er was een heisa in onze familie maar mijn moeder zei 'dan zie ik je niet meer.' Ik moest lachen want het was zo simpel gezegd maar het beste wat ze kon zeggen. In Erland zijn familie vond iedereen het goed ze moesten alleen wel wennen. Zijn familie was er ook omdat hij natuurlijk Enna's vader is soort van en mijn vader en zijn gezin en familie vonden het ook allemaal goed. Als ze dat niet vonden was het hun probleem want dit is het beste wat me is overkomen tot nu toe. Zij is het beste wat me is overkomen tot nu toe.
Enna's POV
Familie vond het ook allemaal goed. Als ze dat niet vonden was het hun probleem want dit is het beste wat me is overkomen tot nu toe. Hij is het beste wat me is overkomen tot nu toe.
Ik wilde niet te vies gaan schrijven maar dat is volgens mij waarom jullie dit boek leuk vonden dus ik heb het nog even geprobeerd. LEES OOK NOG MIJN ANDERE BOEK. plsss!!
JE LEEST
Geadopteerd door de van Dijk familie
FanfictionDit boek gaat over een meisje dat 15 haar naam is Enna en ze wordt geadopteerd. Haar ouders zijn beiden overleden tijdens een zeilwedstrijd op zee. Wendy had het te doen met haar en nam haar in huis. Maar vindt enna dit wel leuk en wat gaat er gebeu...