Deel 8

450 11 2
                                    

Sem's POV
Maar dan..... zegt ze "heb je nog nooit getongt?" Ik bloos en zeg "jawel wie niet."
Ze kijkt me vraagend aan zo van moet ik dat geloven. Dan zeg ik een beetje neidig "kom na het eten naar mijn kamer." Ze zegt oke.

Enna's POV
Ik loop naar beneden om de tafel te dekken ik denk aan wat er gebeurt is vandaag. Wendy vraag "ga je nog praten. Normaal ben je zo vrolijk aan het praten als je nog niet eens in de keuken bent." Ik zeg "er zijn veel dingen gebeurt." Ik wijs met me hoofd naar Lizzy en Lizzy zegt "hey ik ben niet blind hoor maar ik ga wel." Ik lach een beetje beschaamd. Ik ben niet van plan alles te vertellen dus ik zeg "er is een jongen." Wendy gilt en Lizzy rent binnen en Sem roept "is het oke daar?" Ik kijk Wendy een beetje boos aan en ze roept "er is niets." Lizzy kijkt zo van er is iets en ik wil het weten. Ik zeg tegen Lizzy "je mag..." maar ze onderbreekt me en zegt "ik ga al."
Ik draai haar om en kijk in haar ogen en zeg "ik wilde zeggen dat je hier wel mag blijven als je het maar in deze kamer houd." Ze geeft me een knuffel. Ik begin "hij heet Joost en hij zit in me klas. Hij ging mee toen ik er uitgestuurt werd." Wendy zegt "ben je er uitgestuurt dit is je eerste hele dag." Ik lach en zeg "ja maar dat is dus echt heel lief en hij kijkt niet raar van zij is dat meisje die geadopteerd is. Hij wilde zelfs met me video bellen. Ik denk dat ik verliefd ben." Wendy lacht en we praten verder. Wanneer iedereen zit en we gaan eten praten we wat dan zegt Lizzy "Enna vindt een jongen Joost leuk." Ik schreeuw "Lizzy je zou het niet vertellen." Erland zegt "je moet haar maar niks toevertrouwen." Sem kijkt me aan en denkt volgens mij waarom heb je het mij niet eerst vertelt dus ik zeg "ik heb het tegen Wendy gezegt en Lizzy heeft het nu aan iedereen vertelt." Lizzy zegt "je zei dat ik het in deze kamer moest houden dus dat deed ik." Ik kijk haar boos aan maar iedereen lacht. Erland zegt een beetje grappend "maar is die jongen een beetje knap." Ik sta op en neem me bord mee naar me kamer ik hoor Wendy zeggen "Erland dat kan je niet maken."

Sem's POV
Het is laat in de avond en Enna komt opeens binnen ik kijk haar vraagend aan. Ze zegt "ik moest toch na het eten komen. Ik dacht nu gaan we vertellen wat we te vertellen hebben en we niks meer zouden verzwijgen voor elkaar. Ik kijk haar aan en zeg "ja is goed." Ze zegt "begin maar ow wacht vind je haar leuk?" Ik kijk haar aan en zeg "wie?" "Dat meisje" Zegt Enna. Ik wil ja zeggen maar dan zou ik weer liegen. "Nee ik vind haar niet leuk. Vindt je die Joost echt leuk?" Ze zegt "ja maar ik ken hem nog niet goed dus ik weet het niet echt. Maar wat vind je van Liza mijn vriendin?" Zegt ze. "Hoe bedoel je?" "Vind je haar leuk leuk" vraagt ze. Ik kijk haar aan "uhmm niet echt overgedacht waarom vindt ze me leuk?" Enna zegt "ik weet niet ze deed raar toe we je zagen zoenen. Ze moest ook huilen maar misschien was het iets anders ik ga het haar nog vragen." We praten wat verder tot dat ik denk ik wil eerlijk tegen haar zijn over alles. Ik zeg "Enna ik wil eerlijk zijn over alles dus toen je zei heb je nog nooit getongt had je gelijk. Ik heb veel meiden gekust maar ik weet niet hoe ik moet tongen. Dus als meiden tikken met hun tong stop ik en gaan we verder met het feestje ofzo. Dat meisje wilden ook met me tongen maar ik kon het niet dus zoende haar maar een beetje. Ik stopte en deed net alsof ik een appje kreeg." Enna lacht en zegt "hahha een jongen van 16 nog nooit getongt haha ik ben 15 en snap hoe het moet." Ik kijk haar boos aan maar ze lacht en zegt "ik pest je maar broertje als ik je het moet leren." Ze kijk van kom maar dus ik leun naar voren net zoals zij maar dan...

Geadopteerd door de van Dijk familieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu