Deel 41

248 5 0
                                    

Enna's POV

Hij heeft zulk mooi kroes haar en mooie blauwe ogen.(swipe)

Zijn shirt zit strak maar niet te strak ik kan er wel uren naar kijken maar ik werd aan getikt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zijn shirt zit strak maar niet te strak ik kan er wel uren naar kijken maar ik werd aan getikt. Ik kijk op en het is Fenne ze zegt ''hij moet voor jou staan.'' Ik kijk hem akward aan en zeg ''uhmmm uhmm s sorry ik heb heel moe.'' Hij zegt een beetje teleurgesteld ''je dacht zeker aan je vriend.'' Ik kijk hem aan en snap niet wat hij zegt. ''Vriend? Ik heb geen vriend hoor. Waarom moet je eigenlijk voor mij?'' Hij kijkt me blij aan ''je hebt geen vriendje?'' ''Nee hoe kom je er bij?'' Hij zegt ''ik zag je met een jongen je gaf hem een kus op zijn wang.'' ''Oww niet jij ook. Iedereen denk dat hij mijn vriendje is maar hij is mijn broer. Ik gaf hem een kus omdat ik met hem mee mocht rijden'' zeg ik. ''Oww nouja zullen we helemaal op nieuw beginnen en dit vergeten want ik ben een beetje beschaamd.'' Ik lach en zeg ''Oke. Hoi ik ben Enna van Dijk'' en ik steek mijn hand uit. ''Ik ben Justin David. Aangenaam kennis te maken'' zegt hij met een chic stemmetje. Ik moet lachen en zeg dan ''is David je achternaam?'' ''Ja dat is mijn achternaam daarom ben ik voor je want mijn naam heeft DA en jou naam DI.'' Ik praat nog wat en dan moet hij de klas in. ''Zo zo gaat wel lekker met jou jongens fixen.'' Ik kijk haar met rollende ogen aan. Sterre zegt ''denk je dat je ouders het goed vinden?'' Ik kijk haar aan en vraag ''waarom niet?'' ''Misschien slechte reputatie voor je ouders.'' Ik reageer een soort boos ''nou mijn moeder vindt het alleen maar leuk neem ik aan en mijn vader heeft er niks over te zeggen. Sem ben ik ook niet bang voor. Die zegt alleen wat hij van hem vindt en hij is aardig dus die doet niks en Lizzy ja die vindt alles leuk, maar waarom discuseren we hier over hij is mijn vriendje nog niet en niet eens in de buurt van.'' Ik weet niet waarom maar we lachen het uit. Dan word ik geroepen. ''Hoi Enna hoe was je herstvakantie? nog goed afscheid genomen van Joost? ''Wacht van Joost waarom?'' Mijn mentor zegt ''hij loopt niet meer mee met ons en is verhuisd naar amerika.'' Ik weet niet waarom maar ik krijg tranen in mijn ogen. Ik ren weg en ze roept nog ''ga maar lekker naar huis.'' Ik loop langs Justin en mijn vriendinnen en roep ''jullie hoeven niet te komen hoor.'' Ik ga naar de wc en zak op de grond. Ik pak mijn telefoon en bel Joost. Hij neemt op en hij wilde net gaan slapen.

Enna: Jij flikker tyfes mongol. Waarom de fuck zeg je niet dat je gaat verhuizen.

Joost: Sorry Enn. Ik wist niet hoe en voor de vakantie wist ik het zelf niet eens.

Enna: Mongol je kon mij gerust een appje sturen met ik ga weg of bellen maar niet niets zeggen.

De tranen lopen over mijn wangen en ook bij hem. Hij wilt iets zeggen maar ik hang op. Ik kijk op en zie dat Justin daar staat hij gaat naast mij zitten en zegt ''was dat je vriendje? of wil je dat niet vertellen?'' ''Dat was een vriend die ik leuk vond maar het kon toch niks worden want hij was te ruw en te snel met dingen.'' ''Oww sorry kom hier'' zegt hij en hij geeft mij een knuffel. Er komen twee meisjes binnen en ze willen weg lopen dan zeg ik ''ga maar hoor wij wilde toch gaan.''

Geadopteerd door de van Dijk familieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu