Deel 21

379 11 2
                                    

Sem's Pov
Ik en Liza gaan naar boven en ze zegt ''het is echt heel lief wat je voor je moeder en Enna over hebt.'' Ik zeg ''ja daarom zij ik ook dat we naar boven gingen zodat ze even alleen waren." Ik laat Liza in mijn kamer en ze vraag ''oke is het dan niet beter als ik nu ga ik hoef toch niks meer te doen hier?'' Ik wil niet dat ze gaat. Ik kijk in haar mooie blauwe ogen en raak verdwaald. Liza zegt lachend ''jo heb je daar nog wat op te zeggen ofzo?'' Ik denk na ik wil niet dat ze gaat dus ik zeg ''we kunnen ook uhmm.... live gaan ofzo?'' Liza lacht en zegt ''wil je niet dat ik ga ofzo.'' Onee ze heeft me door. Ik denk na wat moet ik nu zeggen. Ik denk terug aan alles. Die keer dat ze buiten stond te wachten op een kadotje voor Enna, die keer dat we gingen logeren en nu dat ze me helpt met dit. Alles wat ik met haar doe voelt goed. Ze is ook zo knap. Mooie blauwe ogen en bruin krullend haar. Ik ben echt verliefd op haar. Echt heel erg. Liza zegt ''wat is er miss met jou. ligt het aan mij ofzo. Je doet altijd zo raar bij mij. Vind je me niet aardig. Dat is ook raar want je wilt ook niet dat ik ga.'' Ik zeg stoer en een beetje arogant zodat ze niks door heeft ''wacht gewoon even. Als Enna klaar is met praten tegen mama wilt ze vast wel een vriendin om het mee te bespreken.'' Liza zegt ''uhmm oke ik ga wel even naar Lizzy zij doet te minsten niet zo vreemd.'' Als ze weg wil lopen draai ik haar weer om. We zijn weer op het zelfde moment als toen op school en daarnet. Ik kijk in haar ogen en zij in die van mij. Ik schrik er van en daai mijn hoofd weg en ik zeg ''Liza please blijf hier ik ga nu echt normaal doen oke en anders ga ik me vervelen dus je moet me wel gezelschap houden.'' Ze zegt ''op deze manier ken ik je weer Semeke.'' Ik lach en geef haar een knuffel het is het beste gevoel ooit. Ik zeg ''sorry ik wist echt niet wat ik deed daarnet.'' Ik vraag of ze een film wilt kijken. We kijken de film en het is met best wel veel sex scenes erin. Ik weet niet of dat nou zo goed is.

Liza's POV
We kijken een film en op een geven moment zegt Sem "hey Liza hoe is het nu eigenlijk met jou?'' Hij zegt de film op pauze en ik zeg ''goed hoor." Dan komt Sem naar me toe met zijn hoofd en kust me. Het voelt eigenlijk best goed maar op een gegeven moment draai ik mijn hoofd weg. Ik heb al een tijd niet meer zo over Sem gedacht al een paar maanden niet meer. Niet meer sinds Enna er is eigenlijk maar het gevoel komt weer naar boven. Ik kijk hem aan en hij zegt ''sorry.'' Hij kijkt weg maar ik zie aan alles dat hij geil is. Hij vindt me helemaal niet leuk alleen door die tyfes film wilde die me zoenen. Ik loop weg en zeg ''ik heb een vriendje mogool. Laat me met rust.'' Enna komt de trap op gelopen en geeft me een knuffel. Ze ziet me huilen en vraag ''wat is er gebeurt.'' Enna en ik lopen naar haar kamer en ik zeg ''die mogool zoent me opeens.'' Ik vertel het verhaal van dat hij raar deed tot dat ik naar Lizzy wilde en van de sex scenes tot de kus en de rest. Enna kijkt me boos aan en zegt ''dat fucking kut kind die ik me broer moet noemen moet met zijn tengels van je afblijven. Hij weet donders goed dat je een vriendje hebt denk ik.'' Ik lach en dat doet Enna ook. Ze zegt ''na het eten praat ik wel met hem blijf je eten?'' ''Ik denk dat ik maar naar huis ga want ik kan hem even niet zien en ik moet een manier vinden om het Jesse (vriendje) te vertellen.'' Enna zegt "oke"en we nemen afscheid. Ik ga naar beneden en Sem zit op de bank. Ik loop langs hem en zeg niks. Ik heb me schoenen aan en roep nog even doei. Iedereen zegt doei behalve Sem. Als ik thuis kom plof ik op mijn bed en denk na vind ik Sem leuk?

Geadopteerd door de van Dijk familieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu