We liepen terug naar iedereen. Hij liep naar wat vrienden en ik naar mijn vriendinnen. Zij gingen helemaal giechelen en vroegen hoe het was. Zij weten wel dat daar een geheimen plek is. Als iedereen weg is gaan ik en mijn vriendinnen naar mijn kamer om klaar te maken om te slapen. Ik loop naar beneden om mijn flesje te vullen. De meiden zijn nog hun tanden aan het poetsen enzo. Als ik beneden ben zie ik sem en de boys. We praten wat en ik zeg "wat als we gewoon met zijn allen buiten gaan slapen het gaat toch niet regenen." De boys kijken en tim zegt "ja dat is wel gezellig."
Sem kijkt een beetje raar maar gaat toch mee in het idee want iedereen wilt het. Ik vraag de meiden en ze zeggen meteen ja. Sterre zegt "lijkt me wel heel leuk slapen met de sterren hemel boven ons." Iedereen lacht maar Sterre snapt het niet. Liza legt het uit en ze gaat nu ik ook stuk. We gaan naar beneden en iedereen legt zijn luchtbed naar elkaar toe. We gaan er zitten en we lachen wat. Dan vraagt Khalid of we doen durf of de waarheid willen doen. Dat gaan we doen. Niemand wilt beginnen dus ik zeg "ik begin wel. Doen durf of de waarheid aan Melle." Melle zegt "doen." Ik zeg meteen bel dominos en bestel pizza's voor de buren." Iedereen lach maar Melle vindt het eng. Hij stribbelt de hele tijd tegen maar hij heeft het toch gedaan. Melle zegt "doen durf of de waarheid aan Sem." Sem zegt waarheid. Melle begint meteen met een diepe vraag "ben je verliefd op dit moment." Sem zegt "ja een beetje. Ik krijg een beetje gevoelens voor iemand maar die heeft al met iemand anders dus het kan niet." Dan vraagt hij aan tim doen durf of de waarheid. Als Sem klaar is met het vertellen van zijn vraag staart hij opeens heel lang naar Liza. Ik denk na iemand die met iemand anders heeft een beetje gevoelens. Liza heeft met niemand anders dus het is niet Liza. Dan wordt opeens aan jou gevraagt. Je schrikt uit je gedachten. "Doe maar waarheid" zeg je. Semmie zegt "heb je vanavond met iemand gezoent." Ik kijk hem raar aan en zeg "ja." Hij kijkt een beetje teleurgesteld maar ik verbeeld het me vast. Iedereen zegt "oehhh" maar ze weten sowieso wie het is. Na een paar keer komt de beurt weer bij Sem. Hij zegt doen dus Melle zegt "geef Enna een kus." Ik kijk hem bang aan maar hij zegt "dat is niet erg. Ze is toch me zusje." Hij geeft me snel een kus op de lippen niks meer. Dat hoeft gelukkig ook niet. Na een tijdje gaan we film kijken. Echt een saaie film. Als de film halver wegen is zegt Fenne "ik ga slapen want ik ben echt moe." Iedereen stemt in en we gaan ook slapen. Ik lig naast Semmie en Sem. Opeens hoort iedereen een klap en suhhhhhhhhhhhh. Het is Sem zijn luchtbed hij zegt "fuck en nu?" Iedereen kijkt een beetje van wat moeten we nu. Ik zeg "kom maar naast mij liggen." Ik heb een iets breder luchtbed dus dat past gelukkig. Hij kijkt dankbaar en geeft me een kus op me voorhoofd. Hij fluisterd "dankje lief zussie." Ik zie naast me dat Semmie het niet zo leuk vindt. Vindt hij mij leuk ofzo want hij doet opeens echt heel raar. Het is nu 3.30 s' nachts en ik ben me flesje vergeten in de keuken. Dus ik loop naar binnen. Ik hoor opeens allemaal gerommel uit de voorraadkast komen. Ik ben bang en loop terug naar de rest. Ik maak Sem wakker en hij kijkt me boos aan omdat ik hem wakker maak. Ik zeg "Sem ik wilde mijn flesje pakken die ik vergeten was en ik hoorde allemaal gerommel in de voorraadkast." Sem loopt mee en zegt zacht omdat hij moe is "welke geluid?" Opeens rommeld het weer. Sem kijkt verbaasd naar de voorraadkast en loopt er naar toe. Ik zeg fluisterend "ik zei toch dat ik wat hoorde. Hij pakt een pan en doet de deur open en dan zien we.....
JE LEEST
Geadopteerd door de van Dijk familie
FanfictionDit boek gaat over een meisje dat 15 haar naam is Enna en ze wordt geadopteerd. Haar ouders zijn beiden overleden tijdens een zeilwedstrijd op zee. Wendy had het te doen met haar en nam haar in huis. Maar vindt enna dit wel leuk en wat gaat er gebeu...