Enna's POV
Als we thuis komen zit Sem te wachten hij kijkt meteen op als we binnen komen. Hij vraagt wat het was en Wendy zegt "het waren foto's die die mogol van ons had gemaakt." Sem vraagt "oke van privé delen?" Ik zeg "ja maar bij mij is het niet zo erg." Hij zegt "gelukkig en bij jou mam?" Wendy zegt "wat ik verwacht had." Hij zegt niks hij kijkt naar de mappen. Hij zegt "wat zit er in die mappen?" Ik zeg niet vragend "de foto's wil je ze zien." Ik duw ze in zijn handen en ren naar boven.Sem's POV
"Wat is er met haar?" vraag ik aan mama. Ze zegt "de foto's waren een beetje heftig voor haar maar ik ga het je niet vertellen jij moet het maar vragen." "Gaat het over haar verleden?" Vraag ik. Wendy zegt "ja maar meer zeg ik niet." Ik zeg "gelukkig daar weet ik alles van." Wendy kijkt me aan van meen je dat nou. Ik loop naar boven en klop op Enna haar deur. Niemand zegt wat of doet open dus ik loop naar binnen. Enna ligt met haar hoofd in haar kussens en ik ga naast haar zitten. Ik draai haar om en haar hele make-up is uitgelopen allemaal zwarte strepen. Ik trek haar in mijn armen en zeg niks. Opeen gegeven moment zeg ik "wil je wat zeg ofzo?" Ze zegt ja maar ik wil eerst dat je de foto's ziet." Ik maak de map open ik zie eerst gewoon wat foto's van Enna in het weeshuis, met Liza en wat andere vriendinnen en met Lizzy en mij. Totdat ik een naakt boven lichaam van haar zie ik draai hem snel om maar dan de foto daarna. Ik snap het meteen en ze begint te huilen. Ik knuffel haar en geef haar een kus op haar hoofd. Ze zegt "dat waren mijn ouders." Ik knik en vraag "Hoe komt hij aan deze foto." Ze leg het uit en eindig met "ik zou het dus echt niet weten." Ik houd Enna vast en na 5 minuten zeg ik "zullen we een serie beginnen?" Enna lacht een beetje en zegt "jij komt zomaar maar dat is wel leuk." "Wat wil je kijken?" zeg ik. "Uhmm.. teen wolf ofzo? Dat is ook niet zo lang" zegt ze. Ik zeg lachend "wil je dat ik snel weer weg ben dan" ze zegt "nee maar dan hebben we snel antwoord op het verhaal shit enzo." We beginnen te kijken halverwege de tweede aflevering zegt ze "ik moet de tafel dekken." Ik zeg "niemand hoeft de tafel te dekken." Ze zegt "dat doe ik altijd nou doei hè." Ik ben nu alleen in haar kamer ik wil in haar kastjes kijk naar dingen over die Joost kan vinden maar dat is erg. Ik zie haar telefoon hij staat open en ik ga naar Whatsapp ik kijk bij joost en hij appt net. Hij vraagt of Enna op date wilt ik verwijder het berichtje zodat Enna het niet gaat zien. Dan komt Enna dus ik leg haar telefoon weg. "Wat doe je nog steeds in me kamer" ze loopt weg. Ik ga naar mijn kamer. Dan komt ze binnen stormen "jij asshole wat de fuck kijk je in mijn telefoon. Joost heeft me uitgevraagt en jij hebt het verwijderd." "Ik was het niet" zeg ik. "Ja ja jij bent de enige in mijn kamer op dat tijdstip en joost vroeg en? Dus ik vroeg wat bedoel je dus hij zei wil je met me uit. Ik zei iemand heeft het verwijderd en hij heeft het niet verwijderd dus ja 1 en 1 is 2. Jij fucking idioot" ze schreeuwd en mama komt binnen "wat is er hier nou weer?" "Sem heeft in mijn telefoon gekeken een een bericht van Joost verwijderd" zegt ze. Ik geef toe en ben twee dagen mijn telefoon kwijt. We gaan eten en praten wat over Enna en die foto enzo. Na het eten gaan we RTL boulevard kijken en daar zien we een baby foto van......
JE LEEST
Geadopteerd door de van Dijk familie
FanfictionDit boek gaat over een meisje dat 15 haar naam is Enna en ze wordt geadopteerd. Haar ouders zijn beiden overleden tijdens een zeilwedstrijd op zee. Wendy had het te doen met haar en nam haar in huis. Maar vindt enna dit wel leuk en wat gaat er gebeu...