Eunji ismét ráncolta a szemöldökét.
Seokjin már szinte el sem tudta képzelni enélkül a nőt. Viszont az érdekes az volt az egészben, hogy amikor jó hír miatt tette ugyanezt, akkor a homloka közepe felé megemelkedtek kissé szépen ívelt szemöldökei. Olyankor inkább olyan hatást keltett, akár egy kérlelő kiskutya. A nyomozó ezt mindig is aranyosnak találta.
A videó a végéhez ért, és a televízió képernyője megtelt a zsizsgő hangyák háborújával. A férfi hátradőlt a székében, miközben partnere felé fordult.
– Mit gondol, partner? – kérdezte érdeklődve.
A megszólított láthatóan örült neki, hogy a túlóra minden jel szerint a végéhez közeledett. Minden kazettát végignéztek, de ha ez nem lett volna elég siker, ezen az utolsón még a keresett járművet is nagy eséllyel megtalálták. Eunji mégis ráncolta a szemöldökét, miközben az asztalon könyökölve kopogtatta tollát a felületen. Seokjinre nézett. A legkevésbé sem hasonlított egy kérlelő kiskutyára.
– Túl könnyű.
Pontosan. A nő átható szemeiben ugyanaz a gondolat ült, ami a nyomozó fejében is megjelent.
Onnantól, hogy Seokjin rájött, hogy ha nem tudja megtalálni honnan jött az autó, inkább azt próbálják meg kitalálni hová vitték; teljesen új nézőpontba került az ügy. A felvételek begyűjtése hamar megvolt, és habár a megnézésük hosszabb időt vett igénybe, egyértelműen sokkal gyümölcsözőbb eredményt hozott. Túlságosan is. Egyetlen apró folt sem volt a videókon, ahol ne látszott volna a bűnözők merre tartottak a járművel. A végállomás pedig végtelenül kiszámíthatónak tűnt. Nem volt kétség.
Ez egy csapda volt.
Seokjin felállt a székéből, megigazította mellényét és a vállára vetett pisztolytartóját, majd megfordult, hogy odamenjen a kabátokat tartó állványhoz.
– Maga meg mit csinál?
Eunji kiegyenesedett kérdése közben. Mindig ezt csinálta, amikor úgy érezte, valami olyan dolog történik, amire jobb ha felkészül.
A nyomozó magára kapta barna, térd alá érő kabátját, majd egy pillantást vetett a tükörbe, miután levette szemeit partneréről. Az arca szépen gyógyult, de még igen messze állt attól, hogy minden nyoma eltűnjön a csúfos vereségének. Legalább minden nappal egyre kevésbé fájtak a sebek. Ez is haladásnak számított.
– Odamegyek a roncstelepre. Át kell kutatni az autót – válaszolta nyugodtan. Elfordult a tükörképétől, amikor meghallotta az ismerős sóhajt, így még látta, amint Eunji odasétál hozzá. – Veszélyes lesz. Nem kérem, hogy jöjjön velem.
A nő is leakasztotta kabátját és magára vette. Felnézett Seokjinre.
– Nem is kéri. Ez a munkám.
– Partner...
– Azt hittem már leszokott erről! Meg se próbáljon itt marasztalni, mert felmondok! Ez nem vita tárgya – tette hozzá nyomatékosan Eunji. Sötét íriszei makacsul a nyomozó tekintetébe fúródtak és egyértelműen nem voltak hajlandóak szabadon ereszteni addig, amíg amaz vissza nem vonult.
De nem most.
Seokjin alapjáraton szórakozott szemei kőkemény komolysággal teltek meg.
– És ki fogja értesíteni az ügyészséget, hogy ha tényleg csapda az egész, Il? Értékelem az ambícióját, de annak semmi értelme nem lenne, ha mind a kettőnket elfognák, amennyiben tényleg helyes a spekulációnk. Ráadásul valamelyikünknek itt kell maradnia, hogy eligazítsa a másikat a videók alapján.
YOU ARE READING
Sasin (Befejezetlen)
FanfictionTöbb évezrede már, hogy Koreában a törékeny egyensúly négy hatalom létezésén alapszik. Ez a köztudatba Wiman Joseon és a Négy Égtájőr legendájaként épült be, egy egyszerű esti meseként a piciknek, ami sok mindenre magyarázatot ad. Néhányan viszont e...