V

1.7K 35 11
                                    

Sophie POV:

Het is 4 uur. Zondag. Om 6 uur heb ik afgesproken bij Matthy. Het was net iets meer dan een uur rijden. Dus ik had minder dan een uur om me klaar te maken.

"Mama?"
"Ja lieverd?"
"Mag ik jouw auto vandaag even lenen, ik ga even naar een vriend toe in almere"
"Oh ja natuurlijk schat, als het laat wordt, ga je dan niet dronken achter het stuur zitten? Ik kom je desnoods ophalen, of je slaapt bij Rogier, die woont daar in de buurt"
"Nee mama, komt helemaal goed"

Ik geef mijn moeder een kus. Zij is echt de liefste persoon op aarde.

Ik heb niet echt een bijzondere outfit aangetrokken. Een hoodie met een strakke spijkerbroek. Gewoon wat ik altijd aanhad.

Ik deed mijn make-up, ook dat deed ik niet echt. Een beetje concealer en mascara. Dat was genoeg.

Ik pakte een tas, ik stopte er wat kleren in, een tandenborstel en tandpasta, een elastiekje, make-up en make-up remover. Je weet maar nooit of je blijft slapen...

Ik bedenk me dan dat ik eigenlijk even een mooie BH aanmoet. Terwijl ik door mijn kast heen zoek naar die ene mooie kanten BH, barst ik in tranen uit.

Wat was ik van plan? Ik hield nog steeds van Finn. En ik had Matthy net 1 keer gezien. Ik had na Finn nog helemaal geen seks gehad. Sterker nog, Finn was de enige met wie ik het ooit gedaan had.

Na even gehuild te hebben vraag ik me af hoe ik in mijn hoofd heb kunnen halen dat ik vandaag seks ga hebben met Matthy? Als ik het niet wil, doe ik het niet.

Ik droog mijn tranen en doe mijn mascara opnieuw. Ik ben echt een raar persoon.

Ik loop met de tas naar beneden.

"Oke man ik ga!"
"Is goed lieverd, veel plezier!"

Mijn moeder moet ook wel blij zijn dat ik eindelijk iets doe met met leven.

Ik loop naar buiten. Het is ondertussen al winter. En koud. Ik spring snel de auto in en zet eerst de stoel 20 meter naar voren. Mijn moeder rijdt een volkswagen polo, ik kan mijn telefoon dus niet aansluiten op de boxen. Gelukkig dit er altijd een JBL-speaker in de auto. Ik zet hem aan en sluit mijn telefoon erop aan.

Ik zet BROERS aan, een podcast van Sam en Rijk Hofman. Ik vind hun echt heel leuk. Ik rij de straat uit.

Kut. Ik moet nog even appen dat ik eraan kom. Ik mag eigenlijk niet appen achter het stuur, maar dit is gewoon een noodgeval.

Sophie: ik kon erAn hoor!!!
Sophie: *stuurt live locatie*
Matthy: okeee zie je!

Ik kan wel typen.

Ik leg mijn telefoon op de bijrijdersstoel en geniet van de podcast.

Matthy POV:

"Ey boys"
"U riep Matthyas"
"Houd je bek, er komt zometeen een meisje hierheen"
"Oh, een meisje? Onze geile beer heeft iemand uitgenodigd hoor"
"Nee. Ja, maar we gaan niets doen"

Oja. Waarom had ik gister dan mijn beddengoed gewassen met dure wasverzachter?

"Ojaaa natuurlijk"

Milo gaf me een schouderklopje.

"Nou goed, ik zou het dus fijn vinden als jullie om 6 uur hier of weg zijn, of op jullie kamer zijn"
"Is goed, moet toch nog video's editen"
"Primaa"

Ik ga naar mijn kamer. Ik heb een hoodie aan en een spijkerbroek. Best wel een normale outfit. Ik had graag een tshirt aangedaan maar het is zo koud.

Ik loop weer naar de woonkamer en ga op de bank zitten. haha. Nu is het wachten.

A/N:
Beetje kort maar okeeee

Those beautiful eyes - Matthy fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu